Marookas Sukurta Birželio 15, 2015 Dalintis Sukurta Birželio 15, 2015 Yra tokia bėda,iš vairo stiprintuvo išeina dvi slangos į variklį, ir bėda tame kad variklis issiurbia skysti iš stiprintuvo į save,gal kokiu minčių turit kas per bajeris,gal koks voztuvelis stovi siurblį ir sugedęs jis.gal kam taip buvo. 4runner 91m 3.0 benzinas. Iš anksto dekui. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 manau chujova diagnoze.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 15, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 Jei sunku atsakyt normaliai,tai galima visai nk nesakyti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 Ar tikrai tos dvi tavo minimos šlangos išeinančios iš vairo stiprintuvo jungiasi su varikliu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 15, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 Na taip, atjungus abi slangas nuo variklio pusės,į jį(varikli) per vieną pajungima traukia orą vidun. To pasekoje, dingsta skystis stiprintuvo,ir patikrinus tepalų lygį,matosi kad subega į variklį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 Nesu aš didelis ekspertas, bet keistai skamba pasakymas, jog vairo stiprintuvo šlangos jungiasi su varikliu. Pridedamoje schemoje (4runner 1988-1995) taip pat nesimato, kad vairo stiprintuvo sistema turi ką nors bendro su varikliu, išskyrus tai, kad vienas škyvas suka vairo stiprintuvo siurblį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 15, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 man ir draugams mistika čia,patys nesuprantam kodėl čia taip.bet faktas tas kad stiprintuvan supylus skysti,jis dingsta,ir atsiranda jau varikli. Nupylem jau iš karterio,nei daug nei mažai,4ltr. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 15, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 Kazkieno gal chimicinta buvo iki manęs,nes nesenai nupirkau ji. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 As ką bandau pasakyti yra tai, kad vairo stiprintuvo hidraulinė sistema apskritai neturi fizinio kontakto su varikliu, nes ji yra uždara, t. y. uzpylimo bakelis per slangas jungiasi su stiprintuvo siurbliu ir vairo kolonėle ir jokio kontakto su variklio bloku nėra, tai nesuprantu kaip ATF'as gali pakliuti į varikli. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 nežinau kaip ten pas runeri,bet pas TLC90 3ldyzelį stiprintuvo siurblys sukamas ne diržu,tiesiog nuo variklio krumplio,tai ten papulti ATFui i varikli bent teoriškai įmanoma,o jei įmanoma teoriškai tai kodėlgi neįmanoma realiai lupi lauk siurblį ir žiūrai koks jo stovis ,gal guoliai kleba ir riebokšliams paskutiniojio tos šlangos ne į variklį o link variklio eina,ar ne taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 nežinau kaip ten pas runeri,bet pas TLC90 3ldyzelį Šiaip bendzininis nuo dyzelinio ne tik kuru skiriasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Birželio 15, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 15, 2015 ale tu matei nežinojau siap as ir nesakau kad tik kurubet galbut jame siurblio pajungimas toks pat kaip dyzelį ,aš to nežinau tai tik prielaida Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 16, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Link jo, bet sakau,faktas tas kad variklin sueina skystis.gali negali,bet sueina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
danyla 222 Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 taip teisingai dievalas sako suka dantraciai siurbly atsuki tas slangas du varstus ir siurbkys lauke,pasikeiti madzeta, ir pasibaige bedos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Na siandien specialiai buvau paziureti 4runner'io 3,0 benzinas, 91 m. Kaip ir parodyta auksciau esančioje schemoje vairo stiprintuvo sistema neturi jokio fizinio kontakto su varikliu. Vairo stiprintuvo siurbli suka ne krumpliaratis, o diržas. Tad net teoriskai neįmanoma, kad variklis, kaip teigia temos autorius, susiurbtu vairo stiprintuvo skystį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 man ir draugams mistika čia,patys nesuprantam kodėl čia taip.bet faktas tas kad stiprintuvan supylus skysti,jis dingsta,ir atsiranda jau varikli. Nupylem jau iš karterio,nei daug nei mažai,4ltr.tu juokauji dabar? Kaip tu atksirei ar ATF ar motorinis tepalas? Ar tavo varikli specialus karteris ATF supilymui skirtas?Vairo stiprintuvas neturi nieko bendro su varikliu isskirus kronsteina ir dirza.P.S. Itariu kad sulaikem Troli musu darze. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lodis Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Vaio stiprintuvo skystis dingsta, varikli alyvos kiekis dideja, antifrizas nedingsta, is stiprintuvo 2 zarneles i varikli nueina. Tokios ir isvados, kiek supili atf tiek varikli alyvos lygis kyla. Tai ir klausimas kur problemu ieskoti. Imesk Mariau nuotraukas, kad zmones negalvotu, kad trolini. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skrajojantis_olandas Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 O tai kokia paskirtis tu dvieju žarneliu, kurios nueina į variklį? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lodis Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Neaisku, ir nori zmogus suzinoti. gal jas tiesiog galima sujungti kartu, arba uzglusint. nes savo akim maciau ir tas zarneles, ir kaip kinta variklio alyvos lygis uzpylus atf ir pravaziavus pora valandu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Vaio stiprintuvo skystis dingsta, varikli alyvos kiekis dideja, antifrizas nedingsta, is stiprintuvo 2 zarneles i varikli nueina. Tokios ir isvados, kiek supili atf tiek varikli alyvos lygis kyla. Tai ir klausimas kur problemu ieskoti. Imesk Mariau nuotraukas, kad zmones negalvotu, kad trolini.blin, koks gali but problemu jieskojimas? Ten yra shema vairo stiprintuvo, atjungi viska ir padarai kaip turi but...Gal kaskoks debilas vietoi alsoklio prijunge, bet tada zinant vairo stiprintuvo sirblio nasuma - skystis turi but variklio vidue po 10 sek variklio darbo. todel ir galvoju kad cia tehnotrolingas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Neaisku, ir nori zmogus suzinoti. gal jas tiesiog galima sujungti kartu, arba uzglusint. nes savo akim maciau ir tas zarneles, ir kaip kinta variklio alyvos lygis uzpylus atf ir pravaziavus pora valandu.blin, cirkas. Pora val???? ATf cirkulioja su 150 bar slegio, ir siurblis isduoda apie 40 litru per minute nasuma, apie kokus pora val eina sneka? 10 sek ir ATF karteri.VISAS. Ten jo ir yra apie 800 gramu, blin. tepalas benzu nekvepe, kartais? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lodis Atrašyta Birželio 16, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 16, 2015 Del tikslaus laiko nepasakysiu, ne mano auto, bet faktas, kad po 100 km skystis variklije. beje siurblys smarkokai uzia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Birželio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2015 atrodo tema pasiderė įdomi kitiems ,tik ne autoriuigal galima imes fotke kaip ten tos šlangos atrodo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 17, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2015 Nespėju prisėsti prie PC,kad viską aptarti ir padiskutuoti. Smerkti,ir trolintis nereikia. Pridedu ft. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marookas Atrašyta Birželio 17, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 17, 2015 Kaip suprantu,viena slangele pasijungia į įsiurbimo kolektorių,kita nueina po juo į variklio pusę. Turėtų matytis ft. Viską atjungus,užvedus automobilį,per slangeles skystis spjaudosi, o ten kur jungiasi prie variklio,per vieną traukia orą,plius,neuzkisus tarkim pirštu to pajungimo,apsukos stipriai krenta,uzkimsus - atsigauna. Tai tokios žinios. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar