Pereiti prie turinio

vairo stiprintuvas ir variklis


Rekomenduojami pranešimai

Yra tokia bėda,iš vairo stiprintuvo išeina dvi slangos į variklį, ir bėda tame kad variklis issiurbia skysti iš stiprintuvo į save,gal kokiu minčių turit kas per bajeris,gal koks voztuvelis stovi siurblį ir sugedęs jis.gal kam taip buvo. 4runner 91m 3.0 benzinas. Iš anksto dekui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu aš didelis ekspertas, bet keistai skamba pasakymas, jog vairo stiprintuvo šlangos jungiasi su varikliu. Pridedamoje schemoje (4runner 1988-1995) taip pat nesimato, kad vairo stiprintuvo sistema turi ką nors bendro su varikliu, išskyrus tai, kad vienas škyvas suka vairo stiprintuvo siurblį.

post-9510-0-27141800-1434397438_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ką bandau pasakyti yra tai, kad vairo stiprintuvo hidraulinė sistema apskritai neturi fizinio kontakto su varikliu, nes ji yra uždara, t. y. uzpylimo bakelis per slangas jungiasi su stiprintuvo siurbliu ir vairo kolonėle ir jokio kontakto su variklio bloku nėra, tai nesuprantu kaip ATF'as gali pakliuti į varikli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kaip ten pas runeri,bet pas TLC90 3ldyzelį  stiprintuvo siurblys sukamas ne diržu,tiesiog nuo variklio krumplio,tai ten papulti ATFui i varikli bent teoriškai įmanoma,o jei įmanoma teoriškai tai kodėlgi neįmanoma realiai

 lupi lauk siurblį ir žiūrai koks jo stovis ,gal guoliai kleba ir riebokšliams paskutinioji

o tos šlangos ne į variklį o link variklio eina,ar ne taip

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na siandien specialiai buvau paziureti 4runner'io 3,0 benzinas, 91 m. Kaip ir parodyta auksciau esančioje schemoje vairo stiprintuvo sistema neturi jokio fizinio kontakto su varikliu. Vairo stiprintuvo siurbli suka ne krumpliaratis, o diržas. Tad net teoriskai neįmanoma, kad variklis, kaip teigia temos autorius, susiurbtu vairo stiprintuvo skystį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ir draugams mistika čia,patys nesuprantam kodėl čia taip.bet faktas tas kad stiprintuvan supylus skysti,jis dingsta,ir atsiranda jau varikli. Nupylem jau iš karterio,nei daug nei mažai,4ltr.

tu juokauji dabar? Kaip tu atksirei  ar ATF ar motorinis tepalas? Ar tavo varikli specialus karteris ATF supilymui skirtas?Vairo stiprintuvas neturi nieko bendro su varikliu isskirus kronsteina ir dirza.

P.S. Itariu kad sulaikem Troli musu darze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaio stiprintuvo skystis dingsta, varikli alyvos kiekis dideja, antifrizas nedingsta, is stiprintuvo 2 zarneles i varikli nueina. Tokios ir isvados, kiek supili atf tiek varikli alyvos lygis kyla. Tai ir klausimas kur problemu ieskoti. Imesk Mariau nuotraukas, kad zmones negalvotu, kad trolini.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaio stiprintuvo skystis dingsta, varikli alyvos kiekis dideja, antifrizas nedingsta, is stiprintuvo 2 zarneles i varikli nueina. Tokios ir isvados, kiek supili atf tiek varikli alyvos lygis kyla. Tai ir klausimas kur problemu ieskoti. Imesk Mariau nuotraukas, kad zmones negalvotu, kad trolini.

blin, koks gali but problemu jieskojimas? Ten yra shema vairo stiprintuvo, atjungi viska ir padarai kaip turi but...Gal kaskoks debilas vietoi alsoklio prijunge, bet tada zinant vairo stiprintuvo sirblio nasuma - skystis turi but variklio vidue po 10 sek variklio darbo. todel ir galvoju kad cia tehnotrolingas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neaisku, ir nori zmogus suzinoti. gal jas tiesiog galima sujungti kartu, arba uzglusint. nes savo akim maciau ir tas zarneles, ir kaip kinta variklio alyvos lygis uzpylus atf ir pravaziavus pora valandu.

blin, cirkas. Pora val???? ATf cirkulioja su 150 bar slegio, ir siurblis isduoda apie 40 litru per minute nasuma, apie kokus pora val eina sneka? 10 sek ir ATF karteri.VISAS. Ten jo ir yra apie 800 gramu,  blin. tepalas benzu nekvepe, kartais?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu,viena slangele pasijungia į įsiurbimo kolektorių,kita nueina po juo į variklio pusę. Turėtų matytis ft. Viską atjungus,užvedus automobilį,per slangeles skystis spjaudosi, o ten kur jungiasi prie variklio,per vieną traukia orą,plius,neuzkisus tarkim pirštu to pajungimo,apsukos stipriai krenta,uzkimsus - atsigauna. Tai tokios žinios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.