Pereiti prie turinio

NP GR Y60 2,8TD garsas užpakaliniame reduktoriuje.(pagaliau problema išspresta)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Kas galėtų būti?Užpakaliniame reduktoriuje virš greičio 80 km/h atleidus greičio pedala pasigirsta trumpas garsas,primenentis dantračių "žviegimą".Paspaudus pedalą,tas garsas vėl pasigirsta ir dingsta.Atrodo kad būtų laisvumas tarp pagrindinės poros dantų.Pasukiojus už kardano laisvumas vos vos jaučiamas.Ijungus laisvą pavara tas zirzėjimas girdisi pastoviai, bet ne taip garsiai kaip nuėmus ar paduodant gazą. Kuo didesnis greitis, tuo tas garsas stipresnis.Tilte lsd blokiruotė.Ar tai rimta,ar reikia kažką tvarkyti ir ką?

Redagavo prava
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip suprantu niekam nieko panašaus nėra buvę? :scratch:Tada klausimas, kaip daromas pagrindinės poros suvedimas.Patirties turiu tik su UAZ tiltu.Ten tiltas skiriasi pusiau.O Patruliui tiltas neskiriamas.Logiškai mastant reikėtų išimti reduktorių,sureguliuoti ir vėl įdėti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip suprantu niekam nieko panašaus nėra buvę? :scratch:Tada klausimas, kaip daromas pagrindinės poros suvedimas.Patirties turiu tik su UAZ tiltu.Ten tiltas skiriasi pusiau.O Patruliui tiltas neskiriamas.Logiškai mastant reikėtų išimti reduktorių,sureguliuoti ir vėl įdėti?

Tikrai taip, jai girdi garsus trauki lauk ir viskas, ardosi gana lengvai, o gerai suvesti reduktorių čia jau menas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esmė tame, kad aš nežinau ar tas garsas buvo prieš pakėlimą. Nesenai tą Patrulį nusipirkau. Parsivariau apie 100km. Lyg ir negiedėjau nieko. Paskui kiek pavažinėjus išgirdau tą garsą.Klausiau buvusio savininko,sako ,kad nieko negirdėjęs anksčiau. Tai va .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esmė tame, kad aš nežinau ar tas garsas buvo prieš pakėlimą. Nesenai tą Patrulį nusipirkau. Parsivariau apie 100km. Lyg ir negiedėjau nieko. Paskui kiek pavažinėjus išgirdau tą garsą.Klausiau buvusio savininko,sako ,kad nieko negirdėjęs anksčiau. Tai va .Kai 

Kai greitis virš 80 ir pas mane budavo po pakėlimo tas pats, kai atlesdauvau gazo pedala arba ijungdavau laisva atsirasdavo toks kaip metalas i metala trinties garsas. Nedetalizuosiu kokiu buvo patarimu, nuomoniu ir kokio viso š buvo pakeita naikinant ta garsa, bet man padėjo razdatkės nuleidimas. Kiek esu išnagrinėjas tai ilgam patruliui po pakabos lifto tarp 2-3 colių padeda 1 cm nuleista razdatkė, o trumpam reikia nuleidinėti bent 2 cm ( daugiau nerekomenduočiau nes variklio pagalvės labaiu laužiamos). Tap nutinka dėl kardano kampo pokyčio. Ir man tas garsas dingo. Pabandymui be dideliu investiciju gali susirasti ilgesnius varžtus razdatkes traversui ir sudėti elementariai poveržliu tarp rėmo ir traverso. Jei nepadės, sėkmės atrandant priežastį, jei padės pasidarai normalias plokšteles ir susidedi.

Redagavo groma
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai greitis virš 80 ir pas mane budavo po pakėlimo tas pats, kai atlesdauvau gazo pedala arba ijungdavau laisva atsirasdavo toks kaip metalas i metala trinties garsas. Nedetalizuosiu kokiu buvo patarimu, nuomoniu ir kokio viso š buvo pakeita naikinant ta garsa, bet man padėjo razdatkės nuleidimas. Kiek esu išnagrinėjas tai ilgam patruliui po pakabos lifto tarp 2-3 colių padeda 1 cm nuleista razdatkė, o trumpam reikia nuleidinėti bent 2 cm ( daugiau nerekomenduočiau nes variklio pagalvės labaiu laužiamos). Tap nutinka dėl kardano kampo pokyčio. Ir man tas garsas dingo. Pabandymui be dideliu investiciju gali susirasti ilgesnius varžtus razdatkes traversui ir sudėti elementariai poveržliu tarp rėmo ir traverso. Jei nepadės, sėkmės atrandant priežastį, jei padės pasidarai normalias plokšteles ir susidedi.

Liftas 4 coliai,razdatkė vietoj,jokių pašalinių garsų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas tai per reguliuojamos traukės ir  kur jas gauti? Pas mane trumpas GR, bet jam sudėtos ilgo safari GR spyruoklės,taigi kėbulas gerokai pasikėlė.Kol kas nuleidinėti razdatkės nebandžiau, nes dabar tvarkomas kėbulas.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas tai per reguliuojamos traukės ir  kur jas gauti? Pas mane trumpas GR, bet jam sudėtos ilgo safari GR spyruoklės,taigi kėbulas gerokai pasikėlė.Kol kas nuleidinėti razdatkės nebandžiau, nes dabar tvarkomas kėbulas.

Pradziai pabandyk nuleisti razdatke.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važinejau su tuo džipu pats pakeltas jis kokie 7 menesiai nebuvo jokio garso tiltas pakeistas gal pries pora menesiu pravaziaves tiltas 120000 tepalai nauji laisvumai minimalus gal koke krizme i pabaiga adatiniai guoliai cirpe gal pabandyk sutept ira tepimo taskai as juos tepdavau jei kas paskambink pakalbesim visada :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Na tai va. Pagaliau radau problemą.Nors tiesą pasakius vis neprisiruošiau panaudoti kažkurį patarimą. Nusprendžiau mėginti paprasčiausią. Pakeičiau kryžmes ir garsas dingo, nors atrodė kad tikrai reduktorius ūžia. Viena kryžmė dar buvo visai nieko. Ta kur prie reduktoriaus. O keičiant tą kur prie razdatkės, tai iškalinėjant išbyrėjo vienas adatinis guoliukas. Viską pakeitus-garsas dingo. Taigi, patarimas visiems:pradėkite nuo paprasčiausio. Ačiū visiems geranoriškai padėjusiems patarimais. Sprendžiant pagal dalyvavimą forume, patyrusių patrulistų yra nemažai, tik kiti turbūt tingėjo ar nenorėjo rašyti.

Redagavo prava
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš suprantu, kad jos tarnaus trumpiau.Bet neaišku kas trumpiau tarnaus-ar variklio pagalvės, nuleidus razdatkę ir taip sukeliant papildomą apkrovą joms, ar kryžmės. Šiaip tai vienos kryžvės kaina 10 e, ir pasikeisti pats gali. O variklio pagalvės manau tikrai už 10 e negausi, o dar be atitinkamų sąlygų nepakeisi.O šiaip jei iškeltas kėbulas, vistiek kažkoks nukripymas nuo orginalios konstrukcijos gaunasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tai aš suprantu, kad jos tarnaus trumpiau.Bet neaišku kas trumpiau tarnaus-ar variklio pagalvės, nuleidus razdatkę ir taip sukeliant papildomą apkrovą joms, ar kryžmės. Šiaip tai vienos kryžvės kaina 10 e, ir pasikeisti pats gali. O variklio pagalvės manau tikrai už 10 e negausi, o dar be atitinkamų sąlygų nepakeisi.O šiaip jei iškeltas kėbulas, vistiek kažkoks nukripymas nuo orginalios konstrukcijos gaunasi.

Teisingas pastebėjimas, križmėms apkrova prie neteisingo kardano kampo didelė, tai sąlygoja ju greitesnį devėjimasį, kardano šlico devėjimasi ir guolių prie "xvastovikų" devėjimasį. Pagalve berods lirostoj kainuoja apie 20 - 25 eu, jas pakeitus nuleidžiant razdatke trumpo patrulio atveju 2 cm tarnauja 4 metus tikrai. Pakeitimas nestebuklas, juolab kad dažniausiai tos pagalvės ir taip jau prašosi keičiamos, nes auto vidutiniškai 20 metelių pragyvenusios.  O šiaip, sunku mums už tave spręsti kokias dalis tau labiau patinka keisti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pabandžiau nuleisti razdatkę. Tikrai pasiteisino. Po kryžmių pakeitimo tas garsas buvo likęs labai silpnas, beveik nesigirdėdavo,jei girdėdavosi, tai tik žinant, kad jis yra.Kiti jo negirdėdavo.Dabar dingo visai .Ačių,Groma! :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.