Pereiti prie turinio

Informacija apie parduodamus JEEP


223rem

Rekomenduojami pranešimai

Čipuot galima tuos 165 KW ir gausi 190 ar net daugiau

Noreciau pamatyti uzcipuota is 165kw i 190kw nes tai yra atmosferikas maks ka isspausi tai 10kw ir jau gerai teks pazaist tai kad apie arkliu kelima sitiems motorams galima nesvaigti, arkliu kelimas tokiam motorui tai tik turbu kabinimas arba kompresoriaus bet jokiu budu ne programinis cipavimas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 124
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Čipuot galima tuos 165 KW ir gausi 190 ar net daugiau

Noreciau pamatyti uzcipuota is 165kw i 190kw nes tai yra atmosferikas maks ka isspausi tai 10kw ir jau gerai teks pazaist tai kad apie arkliu kelima sitiems motorams galima nesvaigti, arkliu kelimas tokiam motorui tai tik turbu kabinimas arba kompresoriaus bet jokiu budu ne programinis cipavimas

Manau reikia daugiau pasidomėti kam reik, supraskit, 4.7 ir to ir to, tai kodėl KW skiriasi, tai tame ir yra kad kompas kitaip suprogramuotas beje dar suspaudimo laipsnis skiriasi, va ir tie 190KW

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas žinote apie ši egzempliorių ? : 

 

http://www.autogidas.lt/jeep-grand-cherokee-ii-loredo-geras-visureigis-1999-0127074899.html

 

realiai nebutų gaila į lengvą bekelia...liftas + padangos?

ar galima būtų tokiam prisukti tiltus su varilock?

ar manote kad toks neturi potencialo, ar gal  USA versijų aplamai vengti dėl korozijos ir galimai virinto iš trijų?

Pirkt šitą ir po to ieškoti visų pribombasų tau išeis nemažai, čia nėra jame Varilocų ir razdatkė 5 padėčių jaučiu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

normalus vaziavimas,nei per daug stabdant nei startuojant kaip su sportiniu bolidu.

Gal pas tave benzas atsijungia tik sušilus iki 80 , kai man taip buvo tai neteko su dujom važinėti, tik pyliau benza kibirais, dabar +20 ir gana, nei purtosi nei ka/ O kompas konsolėj viršuje tai pievas rodo, greitkeliu rodo 13 litru, bet iki Vilniaus tuščias balionas, 4.7 mažiau ryja, bet sunaudoju mieste 25, greitkelyje iki 100km/h 17l., ir dabar išminu rytoj į balkanus, 20 vidurki jei tilpciau butu gerai, purkštukai nauji, iranga sukalibruota.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kadangi ieškausi auto, tai manau galima aprašyta apžiūrėtus kaip ir kas, gal kam bus naudinga, jei tokio pat ieškote :)

 


 

Stovi turguje, 3 raktai 2 pulteliai, iš išorės visai neblogai atrodo, galinis buferis įlenktas ir atsilupę dažai, visą kitą švaru, nėra rudžių, užrašai tik ne iš tos pusės ant durų užklijuoti, vairuotojo veidrodėlio stiklas įdėtas paprastas neoriginalus, nešildomas, reikia keisti visas 4 padangas ir bent jau galines stabdžių kaladėles, priekinių nesimatė, mandresni suportai kažkokie nei gale :D kuriasi, dujos brc gražiai sumontuotos, traukia, pakaboje bildesių nėra, nors imk ir pirk, bet pakėlus ant keltuvo pasirodo visi stebuklai. Priekinęs granatų gumos suplyšę, abiejų pusių priekiniai šarnyrai tiek apatiniai tiek viršutiniai blogi, priekinio kardano guma prie razdatkės plyšusi, tiek priekinio tiek galinio tilto reduktorius leidžia tepalus, razdatkė taip pat, ir per sujungimą ir per salnyką, galinio tilto stabilizatorių traukių gumos plyšę, sailentblokai keičiasi beveik visi, iš apačios matosi, kad variklis iš vairuotojo pusės visas apibėgęs tepalais, iš keleivio gražu, per tepalo filtra taip pat bėga tepalas, self diagnose rodo P1282 klaidą, kažkas su kuro siurbliu, geroji naujiena, kad vari lockai vis dar veikia :D Galutinė kaina 2750 eur

 

Kiek keistas italų sprendimas, zapaskės vietoje didzžiulis balionas + po dugnu pailgas toks kaip kompresoriaus resiveris, bet ant baliono parašyta gas ir ateina metaliniai vamzdeliai, kaip supratau gal koks antras balionas.

 

Jei ne variklis apibėgęs tepalais, visai normali kaina manau būtų, bet pakeisti v8 tarpinę manau skaudžiai kirstų per kišenę.

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir lieka gal, sunku įvertinti iš kur tiksliai bėga, nes tepalo daug, geriausia būtų nuplauti ir žiūrėti per kur leidžia, bet tai užima laiko ir kas už tai mokės. Būtų nupirktas automobilis, būtų kita kalba, o dabar tai tiesiog patikrinimas prieš pirkimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo neblogai. Teisingas variklis. Bloga naujiena - "sunaudota" važiuoklė, gera naujiena sutvarkius pilnai, gryžti prie šio klausimo nebereikės.

Tepalai iš salnikų bėga (ar bent jau rasoja) visiems Jeep - antikorozinė profilaktika ;) neverta kišti nagus, nes tik atrodo baisiai, realiai ten niekas nebėga, tik išsisunkia kažkiek lašų ir buna šlapia nuo tepalo.

Granatų apsaugines gumas reikia pasikeisti, ir čia pati bjauriausia dalis iš visų išvardintų defektų.

Tepalų pratekėjimo iš variklio problemos ne tiek brangios ar sudėtingos, kiek imlios laikui, nes aplink variklį daug visko prikrauta, tad nurinkimas "prielipų" ir suėda daugiausiai laiko.

Tiek pastebėjimų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.