Pereiti prie turinio

Problemos su GR61: siubuoja baisiai ir traska su paletintoju


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, su sventem visus.

 

Auto - NP Gr61, 2.8 dyzelis, pilna trail master vaziuokle: amortikai, spyruokles, demperis plius 3 cm gumos po spyruoklem.

 

Tokios problemeles kamuoja:

* stipriai linguoja, ant staigesnes duobes tiltas ant tiek turi eigos daug, kad atsiremia i rema, toks vaizdas, kad amortikai/spyruokles nebeveikia, nors anortizatoriu jau antras komplektas TrailMaster. Klausimas - ar TrailMaster ant tiek prasti, kad du koamplektai parejo per 4 metus? ar galvoti apie dvigubus amortikus? ar spyruokles stipresnes det? esme kad noriu atsikratyt visiskos supynes ir kad tiltas i rema nesidauzytu. kartais sudalyvaujam varzybose turistu klasej,taskus renkant per miska lekiant tas dauzymas yikrai ne i nauda, o kai dauzo - pilnu tempu ir vaziuot negali. zodziu - domina mintys ir pasiulymai del tolimesniu veiksmu.

 

* taip jau pasidare, kad ijungus paletintoja ir susukus vaira i kaire ar desine puse,pradedant vaziuot susuktu vairu, baisus traskesys is po rato. Is patirties aisku kas per problema kur iskart ziuret?

 

Dekui uz mintis ir pasiulymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu amortikai tokie, kokius rekomenduoja pats TrailMasteris tokiai masinai. Aisku, prieki ir gale sudeti metaliniai buferiai, ant stogo bagazine metaline, plius gerve priekyje, kas duoda papildomo svorio. Gal del to masina yra sunkesne, nei numatyta TrailMasterio ir amortikai nepaveza tokio svorio? Bet su ta mintim ir buvo idetos tarpines po spyruoklem, kad tie keli centimetrai spetu "sugaudyti" papildoma svori, bet realiai tas nelabai veikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia aisku geras klausimas, bet jo neatsakysiu - originalus amortikai senai nebeaisku kur, plius TrailMaster nurodydami butent konkretu gamini konkreciam masinos modeliui, manau ta ivertina.

 

Kitas dalykas - manau jie bus ilgesni negu gimtieji, nes spyruokles ir amortikai sukelia kebula.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad gamintojas numatė konkrečiam modeliui tai šaunu , bet ar numatė gamintojas kad tas kas montuos amortikus į vietą ar pasitikrins suderinamumą amortikų eigą ir važiuoklės eigas ba kaip taisyklė amortikai slkirti važiuoklės modinimui būna ilgesni nei gimti . Sudėjus tokius amortikus ir nepasitikrinus ar kildamas į viršų tiltas pačiam eigos gale remiasi į dempferį (kartais ir tie dalykai senai būna pamesti) ar pačiam amortikui tenka dirbt kaip eigos ribotuvui . Jei ta funkcija atitenka amortikui tai jo gyvenimas labai patrumpėja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o gal jau laikas keisti i normalu visuregi - pvz TLC

jo, tikrai, maciau as tuos erelius su TLC, kur prie musu vaziuodami luzta... Taip kaip mes vaziuojam, TLC paprasciausiai atrodo popierinis.

 

Ir apskritai - gal nekeiciam temos i amzina klausima?

 

Del atboiniku - nesu tikras, reikia pasiziuret ar jie yra ir jei yra ar gero ilgio. Itariu, kad nebus gero ilgio, jei ir yra.

 

Kaip suprantu variantai 2 - guminiai arba hidrauliniai? Pliusai minusai kiekvieno varianto? Kur gauti?

 

Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.