Pereiti prie turinio

aMariux

Nariai
  • Pranešimai

    11
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    aMariux

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas/nera

aMariux's Achievements

0

Reputacija

  1. Nebeparduodamas... Del savaime suprantamu priezasciu...
  2. Sveiki, gal ka sudomins: http://auto.plius.lt/skelbimai/nissan-patrol-2-8-l-visureigis-1999-dyzelinas-4293344.html?mano_skelbimas=1 Per paskutinius 2 metus isvaziuota buvo 2 kartus, atsibodo/pasidare gaila laikyt ir leist rudyt... Siam sezonui buvau rimtai nusiteikes vaziuot: pakeistos spyruokles, habai, visos poliuretanines ivores (visos dalys pirktos naujos is 4x4safari.lt), tepalai (variklis, deze, tiltai, razdatke), atboinikai. Pries pora metu perrinkti tiltai, oboliuose pakeisti visi guoliai ir salnikai - nuo to laiko vaziuota 2 kartus. Visa kita daugmaz surasyta skelbime. Trukumai: reikia tvarkyt razdatke - sujungus 4 ratus, pajudant is vietos susukus vaira traska. reikia issukt nulauzta keramikine pakaitinimo zvake (saltu metu laiku uzkurus salta varikli nedadirba cilindras kol prasidirba - siltu oru viskas OK) nerodo apsuku - kompas atjungtas, kadangi buvo pastatytas mechaninis kuro siurblys nuo NP 60. Padaroma. spidometras nuo anglo (pati masina - Olandiska) - spidometras neveike atsivarius masina i Lietuva, tuo metu gavau tik nuo anglo. Galima permest spidometra is europiecio donoro. kebulo bukle - ilenkimai, nubraukimai ir pan. Dar turiu donora toki pati - razdatkes bukle pas donora nezinoma. Kaip ir rasiau auksciau - parduodu nes gaila, kad stovi, plius mintyse kirba planas darytis greita/lengva rally raid masina, pagrinde 4x4perimetrui... Konstruktyvia kritika del kainos priimu, konstruktyvios derybos - pageidautina per PM. LT neregistruotas, technikine ir registravima galiu sutvarkyt, nors man to niekada neprireike...
  3. jo, tikrai, maciau as tuos erelius su TLC, kur prie musu vaziuodami luzta... Taip kaip mes vaziuojam, TLC paprasciausiai atrodo popierinis. Ir apskritai - gal nekeiciam temos i amzina klausima? Del atboiniku - nesu tikras, reikia pasiziuret ar jie yra ir jei yra ar gero ilgio. Itariu, kad nebus gero ilgio, jei ir yra. Kaip suprantu variantai 2 - guminiai arba hidrauliniai? Pliusai minusai kiekvieno varianto? Kur gauti? Aciu
  4. cia aisku geras klausimas, bet jo neatsakysiu - originalus amortikai senai nebeaisku kur, plius TrailMaster nurodydami butent konkretu gamini konkreciam masinos modeliui, manau ta ivertina. Kitas dalykas - manau jie bus ilgesni negu gimtieji, nes spyruokles ir amortikai sukelia kebula.
  5. nu amortikai tokie, kokius rekomenduoja pats TrailMasteris tokiai masinai. Aisku, prieki ir gale sudeti metaliniai buferiai, ant stogo bagazine metaline, plius gerve priekyje, kas duoda papildomo svorio. Gal del to masina yra sunkesne, nei numatyta TrailMasterio ir amortikai nepaveza tokio svorio? Bet su ta mintim ir buvo idetos tarpines po spyruoklem, kad tie keli centimetrai spetu "sugaudyti" papildoma svori, bet realiai tas nelabai veikia.
  6. jo, habai dar automatiniai. Reiskias laikas juos pakeist, kaip ir planuota buvo. Minciu del siubavimo ir dauzymosi i rema yra? Man kazkodel pirmiausia mintis buvo dvigubi amortikai. Yra kas dare?
  7. Sveiki, su sventem visus. Auto - NP Gr61, 2.8 dyzelis, pilna trail master vaziuokle: amortikai, spyruokles, demperis plius 3 cm gumos po spyruoklem. Tokios problemeles kamuoja: * stipriai linguoja, ant staigesnes duobes tiltas ant tiek turi eigos daug, kad atsiremia i rema, toks vaizdas, kad amortikai/spyruokles nebeveikia, nors anortizatoriu jau antras komplektas TrailMaster. Klausimas - ar TrailMaster ant tiek prasti, kad du koamplektai parejo per 4 metus? ar galvoti apie dvigubus amortikus? ar spyruokles stipresnes det? esme kad noriu atsikratyt visiskos supynes ir kad tiltas i rema nesidauzytu. kartais sudalyvaujam varzybose turistu klasej,taskus renkant per miska lekiant tas dauzymas yikrai ne i nauda, o kai dauzo - pilnu tempu ir vaziuot negali. zodziu - domina mintys ir pasiulymai del tolimesniu veiksmu. * taip jau pasidare, kad ijungus paletintoja ir susukus vaira i kaire ar desine puse,pradedant vaziuot susuktu vairu, baisus traskesys is po rato. Is patirties aisku kas per problema kur iskart ziuret? Dekui uz mintis ir pasiulymus
  8. neatnaujino savo būsenos

  9. Sveiki, turim 2 temos pavadinime apibudintus Patrol, abu identiski, trumpi. Norim pasidaryti stai ka: * 33" BF Goodrich All Terrain ratai and originaliu 16" ratlankiu. * Kebulo kelti neplanuojam(kol kas, nebent ateiti keisti amortizatorius ir spyruokles), pasikonsultave su "ekspertais" ir pasiskaite forumus... * Padaryti metalinius priekini ir galini buferius * sumontuoti elektrines gerves * sumontuoti snorkelius * padaryti pilna dugno apsauga (nuo priekio iki galo kiek imanoma) * padaryti kopeteles ir bagazine ant stogo * padaryti slenkscius ant sono Labai noretumem deti 35" ratus, bet yra kelios problemos: 35" padangu BF nedaro ant 16" ratlankiu, kitas dalykas, anot "ekspertu", sitas variklis 35" ratu nepasuks. Ar yra tame tiesos? Taip pat radau informacijos, kad 35" ratus galima uzdeti ir nekeliant kebulo, bet dedant "rastafkes", kd neliestu posparniu. Yra tame tiesos? Patarimai ka daryti dar prie to reiketu ir patarimai KUR ar PAS KA daryti butu labai laukiami. Taip pat noreciau komentaro del padangu pasirinkimo - ar jis tinkamas ir pan. Dekui is anksto
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.