Pereiti prie turinio

MPI 2.5TD nelaiko apsuku


dinamitas

Rekomenduojami pranešimai

Turiu toki klausima .mp1 2,5 dizelis uzsivezdavo ir dirbdavo

normaliai kol nepakeiciau tepalus ,oro filtra ir kuro filtra.

Dabar tik uzvedus krenta apsukos ant salto turiu pastoviai palaikyti

gaza ir labai dumina kol siektiek neisila

Kas galetu buti per problema , gal kas zinot

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 11 mėnesių...

Jaui buvo beda. Uzsikuria be problemu. Duodi gazo, priima gaza tik iki 1.5-2.0 ir iskart krenta apsukos ir uzgista. Ant laisvu dirba labai gerai. Pries pora men. gazuojant vis po biski, ilga laika, pramuse ir 2men. vaziavo ok. Trauka buvo labai gera.

Praeita savaitgali viena minute vaziavo ok, o kita jau be jokiu garsu jau pist ir gazo nebepriima. Ant laisvu parvaziavau ir tiek.

Meginta daryt:

Atidarius baka snipstelejo( vakumus praputus niekas nepasikeite)

Forsunkes po viena atleidziant variklio darbas keiciasi, oro ner, rezultato irgi.

Kura is bakelio meginau irgi nieko gero.

Duslintuvas geras.

 

Gal kam pasitaike? Ar siurblys gali taip greit suges pasitaisyt ir vel sugest? Kur dar gali but beda?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbina neturetu but pastrigus. Nes girdisi turbinos svilpimas.

Logiskiausia manau kad susiurbliu ar jo filtriuku. Bet meginsiu pamegint nuo interkulerio slanga nuimt. Jei turbo ar pats kuleris uzsikises turetu apsukas imt ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro filtro viršuje yra membrana, dar ji kartais durniuoja nuo senatvės, kai duodi daugiau gazo, tada ji pūčiasi ir jeigu yra lankstesnė , išsidėvėjusi, tai užspaudžia kuro kanalus į siurblį ir kuras nepraeina. Pabandyk nelupant lauk tos membranos , pakeisti laikinai skaidrius vamzdelius nuo filtro iki siurblio, nuo siurblio iki variklio ir dar , jeigu ką, tai ir visą magistralę nuo bako iki filtro. Pigiausias skaidrias iš senukų žarneles aukšto spaudimo nusipirk , sudėk ir žiūrėk, kur prasideda burbuliavimas arrba dingsta kuras. Čia piagiausiai atliekama diagnostika. Pas mane visada skaidrios žarnos tokiems atvejams " po ranka " buvo. Taip išgaudžiau membranos gedimus, suradau kuro bako viršuje oro gaudymo skyles ir dar visokių  vožtuvų bėdas .Per skaidrias žarnas matosi viskas ir nuo kur prasideda bėdos.

Redagavo dariukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro filtro viršuje yra membrana, dar ji kartais durniuoja nuo senatvės, kai duodi daugiau gazo, tada ji pūčiasi ir jeigu yra lankstesnė , išsidėvėjusi, tai užspaudžia kuro kanalus į siurblį ir kuras nepraeina. Pabandyk nelupant lauk tos membranos , pakeisti laikinai skaidrius vamzdelius nuo filtro iki siurblio, nuo siurblio iki variklio ir dar , jeigu ką, tai ir visą magistralę nuo bako iki filtro. Pigiausias skaidrias iš senukų žarneles aukšto spaudimo nusipirk , sudėk ir žiūrėk, kur prasideda burbuliavimas arrba dingsta kuras. Čia piagiausiai atliekama diagnostika. Pas mane visada skaidrios žarnos tokiems atvejams " po ranka " buvo. Taip išgaudžiau membranos gedimus, suradau kuro bako viršuje oro gaudymo skyles ir dar visokių vožtuvų bėdas .Per skaidrias žarnas matosi viskas ir nuo kur prasideda bėdos.

Pakeistos slangos

Meginau irgi apeit visa pompele-filtra

Idetas dizelinis skaidrus filtriukas

Oro nei burbuliuko.

 

Jausmas lyg kuro neuztektu. Tas variantas su siurblio sieteliu(kurio nerandu) ar siurbly esanciom nuosedom itikinamiausias siuo momentu. Bet kaip patikrint ar issivalyt nezinau.

Nes jau viena kart ,kaip jau rasiau,prarove "kamsti" o dabar vel.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiskolinti siurblį laikinai ir žiūrėti, kame bėdos. Gal pačiame siurblyje išsidėvėjo tarpinės, apie siurblio vidų nieko nežinau. Ten geriau nežinant nelįst . Aš siurblį  kapitaliai susiremontavau kažkada oro sraute, kai jie monopolistai dar buvo ir vienintėliai stendą turėjo. Dabar , manau tų stendų daug kas turi. Gal ir kaina mažesnė tapo. Jeigu viską patikrinai ir ties siurbliu užlūžai, reikiasusirasti pasiskolinti siurblį ir pažiūrėti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmai pradžiai nusiimk nuo gražinimo štucerio šlangutę ir pažiūrėk ar dirbančiam varikliui per štucerį bėga kuras , jei nebėga tai keiti štucerį į naują ir gero kelio .

Buvau atsukes stuceri. Prapuciau is visu galu, vistiek tapati bi.... buvo. Per grystama eina kuras pakankamai smagiai

Pralekiau po wurth chemijos, kaip naujas eina :-)

Imsiu vel baka lauk, pravalyta bus visa sistema,naujos slangos ir t.t.

Tikiuos pades ir vaziuos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.