Pereiti prie turinio

Pajero hidraulinis rankinis


Pauliuskdb

Rekomenduojami pranešimai

Nutraukus rankinio trosą sumąsčiau rankinį persidaryti į hidraulinį. Iš pradžių išėmiau galinių stabdžių reguliatorių (jis neveikė). Nusipirkau naują žigulio sankabos cilindriuką, nes jis geležinis, o dauguma kitų būna aliuminiai. Kadangi tik nusipirkęs pamačiau, kad vamzdelių galai į jį neįsisuks, privirinau tinkamus galus pajero vamzdeliams. Pasigaminau rėmelį į kurį prisukau cilindriuką. Ant rankinio "lazdos" privirinau tvirtesnę plokštę, kad galėčiau pritvirtinti pirštą, kuris stumdo cilindriuką. Pirštą pasidariau iš 10mm varžto, nupjovęs ir aptekinęs viršų, sriegis liko, kad galėčiau reguliuoti laisvumą. Atjungiau rankinio trosus ir išėmiau iš galinių būgnų dabar jau nereikalingas buvusio rankinio dalis. Viską susukęs ir pradėjau sujunginėti vamzdelius. Iš priekio ateinančius du vamzdelius sujungiau į trišakį ir iš jo išeinantį vamzdelį pajungiau į žigulio cilindriuko skysčio padavimo vietą. Iš cilindriuko išeinantį vamzdelį pajungiau į galinius ratus. Kai rankinis atleistas, stabdant pagrindiniu stabdžiu skystis laisvai vaikšto per cilindriuką ir galiniai ratai stabdo kartu su priekiu.

 

Viską pasidarius teko ilgokai pažaisti su pagrindiniais stabdžiais, nes jie pastovėjus kurį laiką pradingdavo. Rankinis tuo metu veikė puikiai. Pasitarus su forumiečiu Usaulius buvo pasiūlyta ieškoti bėdos galiniuose būgnuose. Išardžius galinių ratų stabdžių sistemą buvo rastas kiauras vieno rato darbinis cilindriukas. Pakeitus jį pavyko susitvarkyti su stabdžiais.

post-8974-0-05530000-1427379516_thumb.jpg

post-8974-0-03699100-1427379592_thumb.jpg

post-8974-0-05427500-1427379624_thumb.jpg

post-8974-0-53031700-1427379649_thumb.jpg

post-8974-0-71305300-1427379670_thumb.jpg

Redagavo Pauliuskdb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nutraukus rankinio trosą sumąsčiau rankinį persidaryti į hidraulinį. Iš pradžių išėmiau galinių stabdžių reguliatorių (jis neveikė). Nusipirkau naują žigulio sankabos cilindriuką, nes jis geležinis, o dauguma kitų būna aliuminiai. Kadangi tik nusipirkęs pamačiau, kad vamzdelių galai į jį neįsisuks, privirinau tinkamus galus pajero vamzdeliams. Pasigaminau rėmelį į kurį prisukau cilindriuką. Ant rankinio "lazdos" veleno privirinau tvirtesnę plokštę, kad galėčiau pritvirtinti pirštą, kuris stumdo cilindriuką. Pirštą pasidariau iš 10mm varžto, nupjovęs ir aptekinęs viršų, sriegis liko, kad galėčiau reguliuoti laisvumą. Atjungiau rankinio trosus ir išėmiau iš galinių būgnų dabar jau nereikalingas buvusio rankinio dalis. Viską susukęs ir pradėjau sujunginėti vamzdelius. Iš priekio ateinančius du vamzdelius sujungiau į trišakį ir iš jo išeinantį vamzdelį pajungiau į žigulio cilindriuko skysčio padavimo vietą. Iš cilindriuko išeinantį vamzdelį pajungiau į galinius ratus. Kai rankinis atleistas, stabdant pagrindiniu stabdžiu skystis laisvai vaikšto per cilindriuką ir galiniai ratai stabdo kartu su priekiu.

 

Viską pasidarius teko ilgokai pažaisti su pagrindiniais stabdžiais, nes jie pastovėjus kurį laiką pradingdavo. Rankinis tuo metu veikė puikiai. Pasitarus su forumiečiu Usaulius buvo pasiūlyta ieškoti bėdos galiniuose būgnuose. Išardžius galinių ratų stabdžių sistemą buvo rastas kiauras vieno rato darbinis cilindriukas. Pakeitus jį pavyko susitvarkyti su stabdžiais.

Tai pas tave pagrindiniai galiniai stabdžiai būgniniai ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš galvoju dėtis papildomus suportus ant diskų vien tik rankiniui, ką meistrai pasakytų į tai ?

is moto laiku atsimenu kad variantas geras, tik beda kad reikia papildoma skyscio rezervuara numatyti ir bedos su suporto apkaustais (laikikliais) buna....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas kaip nuvedei vamzdelius nuo cilindriuko iki stabdziu disku? Nes originaliai rankinio trosai pakabinti ore buna tik prie tilto slaunu tvirtinasi. Tai va noriu paklausti kaip tu ta klausima Pauliau sprendei?

Nieko papildomai į galą vesti nereikia. Iš cilindriuko į originalią galinių ratų sistemą jungi ir viskas. Rankinio cilindriukas yra įterptas originalioje pagrindinių galinių stabdžių sistemoje kaip jungtis.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai cia skystis pareina is bakelio eina per rankini ir nueina i ratus? rankini uztraukus kokiu budu skystis negryzta atgal i bakeli ?

skystis rankinio cilindriukui paduodamas iš pagrindinės stabdžių sistemos, jei būtų atskirai pajungtas skysčio padavimas nuo papildomo bakelio, traukiant rankinį kiltų skysčio lygis pagrindinių stabdžių skysčio talpoje.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skystis rankinio cilindriukui paduodamas iš pagrindinės stabdžių sistemos, jei būtų atskirai pajungtas skysčio padavimas nuo papildomo bakelio, traukiant rankinį kiltų skysčio lygis pagrindinių stabdžių skysčio talpoje.

tai šis cilindriukas (žigulio sankabos) užtraukus rankinį tik į vieną pusę stumia skystį, paduodamas užsidaro, o atleidus cirkuliuoja laisvai ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Jei teisingai supratau pagrindiniai stabdžiai veikia, kaip veikė, o rankinis blokuoja tik galinius. Klausimas - kiek teisingas sprendimas būtų, jei rankinis blokuotų visus ratus, kaip tai daro pagrindinis stabdis. Kokios problemos gali kilti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su pajungimu gal kiek sunkiau, reikės sujunginėt į galą einantį ir į priekinius ratus einančius vamzdelius, nes iš pagr. Stabdžių cilindro išeina po atskirą vamzdelį priekiui ir galui. Arba įjungus abu tiltus stabdys 3 ratai, tada pakanka rankinį jungti tik į galą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 mėnesių...

Perdariau truputi kitaip, nes reikėjo daug jėgos norint užtraukti rankinį normaliai, o dabar lengvai ir efektingai veikia. Pasikeitė tik cilindriuko pritvirtinimo kampas.

Galima plačiau kaip tu pakeitei cilindriuko tvirtinimą nuo to kaip buvo pirmą kartą pritvirtintas. Pagal nuotraukas nlb suprantu kas ir kaip buvo pakeista. Ir dar, ar teisingai supratau, kad išmetei standžių skirstytuvą kur stovi prie galinio tilto?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galima plačiau kaip tu pakeitei cilindriuko tvirtinimą nuo to kaip buvo pirmą kartą pritvirtintas. Pagal nuotraukas nlb suprantu kas ir kaip buvo pakeista. Ir dar, ar teisingai supratau, kad išmetei standžių skirstytuvą kur stovi prie galinio tilto?

Pirma įstatyk ir prisuk mechaninės gervės valdymą, nes pas tave gali netikti tokia "konstrukcija" kaip pas mane. Jei netelpa, bandyčiau apsukti cinindriuką į galą, aišku piršto stumdymo mechanizmas kiek kitoks tada bus.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.