Pereiti prie turinio

Toyota landcruiser HDJ80


Rekomenduojami pranešimai

O kur dėt hi liftą? Ant zapaskės jis kažkaip ne fengšui, o ir nuėmimas-uždėjimas nėra labai patogus. Kitaip ant Specialisto zapaskės vartelio liftą pritvirtinti galimybės nėra, visaip bandėm ir žiūrėjom...

Važiuojant kalnuose, kur didesni pasvyrimai, galima po kojomis gale laikinai numesti. Kažkaip taip mastau, bet nesu kategoriškas. Po Vidulio kelionės Rumunijoje išvis buvau nusistatęs, kad stogo bagažinės nedėsiu, tačiau ji man reikalinga medžioklei, papildomiems žibintams. Kad jau užsidėjau bagažinę - galvoju ir hi liftą perkelti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 130
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O kur dėt hi liftą? Ant zapaskės jis kažkaip ne fengšui, o ir nuėmimas-uždėjimas nėra labai patogus. Kitaip ant Specialisto zapaskės vartelio liftą pritvirtinti galimybės nėra, visaip bandėm ir žiūrėjom...

Važiuojant kalnuose, kur didesni pasvyrimai, galima po kojomis gale laikinai numesti. Kažkaip taip mastau, bet nesu kategoriškas. Po Vidulio kelionės Rumunijoje išvis buvau nusistatęs, kad stogo bagažinės nedėsiu, tačiau ji man reikalinga medžioklei, papildomiems žibintams. Kad jau užsidėjau bagažinę - galvoju ir hi liftą perkelti...

mano nuomone liftui ten bus ir saugiau ir patogiau, ne taip uzsines purvais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug metų vežiojaus ant bagažinės... nepatogumų nepatyriau... bet kronšteinai turi būti tvirti... nes jei koks bumpt bus, tai skris tas hiliftas kaip raketa ir ne vienam gali galą padaryti... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepatogu iš vidinės... geriau išorėje, bet reik aikštelę priekyje su kaiščiu padui, kad būtų atrama... tada pakanka vienu varžtu tvirtinti, labai patogu uždėt nuimti, turiu taip pasidaręs..  

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Nuo zemes kai pradedu lipti, ranka laikausi uz virsutinio ir labai patogu :) jeigu apversciau - ranka isikibti butu ne taip patogu. Na galima bus paeksperimentuoti. Bet kokiu atveju geresnis sprendimas nei atskiras vartelis su kopetelemis ;)

Nupirkau varztus nerzaveikinius hilifto tvirtinimui prie stogo bagazines, reiks perkelti turint laiko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo zemes kai pradedu lipti, ranka laikausi uz virsutinio ir labai patogu :) jeigu apversciau - ranka isikibti butu ne taip patogu. Na galima bus paeksperimentuoti. Bet kokiu atveju geresnis sprendimas nei atskiras vartelis su kopetelemis ;)

Nupirkau varztus nerzaveikinius hilifto tvirtinimui prie stogo bagazines, reiks perkelti turint laiko :)

 

čia jau kaip kam :) man atskiros vartelis kopetėlės dar tarnauja ir kaip kanistrų papildomų laikiklis ;)  

 

P1150991.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai vežu kanistrus, poreikis ant stogo lipti nebent dėl foto kelionėse  :) dar ir kitokios kanistros būna vežamos :) čia nėra ginčo "kas geriau"  - priedas ratui viskas puiku, bet tai nebūtinai geriau už kitus sprendimus, nes kiekvienam savo poreikiai ;)

 

DSCN2556.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Line-x nemėgsta perėjimų. T.y. detalė turi būti dažoma visa. Aš norėjau palikti langų stojkes blizgias, kaip buvo originaliai, todėl tose vietose teeko daryti perėjimus. Šiaip su super glue reikėjo priklijuoti toj vietoj ir viskas. O dabar užtepsiu juodais dažais ir net įgudus Vidulio akis nieko nepastebės :)

O šiaip daugiau niekas niekur nesilupa ir nei vieno įbrėžimo ant dangos nuo šakų nesimato. Galinį bamperį tik kažkiek subraižiau braukdamas per akmenis Salako "Turizme" :)   

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Buvo sustreikavusi širdutė mano bolidui.

 

Priežastis buvo tokia, kad dėl sunkiai paaiškinamų priežasčių atsisuko originalios tepalo paėmėjo kaliuko veržlės (kakliukas nuotraukoje apibrauktas raudonai.

 

XANdVxH.jpg

 

Paėmęjas toliau laikėsi ant dviejų smeigių jau be veržlių, o kitas jo galas ant dviejų varžtų. Tepalo pasiurbdavo, tačiau ne visada pakankamai... 

Kaip pasekmė vienus indėklus prasuko, kitus šiek tiek užvilko.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Alkūninis dar buvo tinkamas šlifavimui, tačiau kadangi pasitaikė galimybė nupirkti kitą dar neremontinį alkūninį, kurį užteko nupoliruoti - buvo pasirinktas toks sprendimas.

 

Tikrinant visas detales ant 3 stumoklių iš 6 pastebėti nedideli įtrukimai. Tie trys stumokliai pakeisti analogiškais originaliais nuo donoro. Taip pat pakeistas vienas švaistiklis.

Sudėti nauji neremontiniai žiedai (bloko gilzės yra geros buklės), visi nauji indėklai. Suprantama, ir visos tarpinėlės/riebokšliukai.

 

FXmXLs4.jpg

 

ICpkMu3.jpg

 

SRbYgkr.jpg

 

Vakar variklis sėkmingai užkurtas, dabar darom "apkatkę" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Automobilį teko dar šiek tiek kilstelti pakišant po spyruoklėmis poliuretano "prastafkes".

Tuo pačiu reaktyvinės traukės buvo perdarytos į reguliuojamas. Stabilizatorių traukutės pakeistos ilgesnėmis.

 

Buvusių geros būklės amortizatorių OME ilgio ir eigos nebepakako, todėl nuspręsta juos pakeisti naujais ilgesniais OME 60070L ir 60071L amortizatoriais.

 

0vqDGC7.jpg

 

OBOn6WI.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.