Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...
  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Kad nerealiai geitai dyla, gal 1000 km ir kaladės 4mm belikę. Išorinė kaip nauja. Prieš tai buvo laisvumo guoliuose, irgi kaladės taip sudilę. Kaltinau tą laisvumą, paveržiau, sukišau naujas kalades. Vakar žiūrėjau - vėl suėstos. Kol kas įsimesiu atsargai kalades ir važiuosiu, Druskininkus gal atlaikys

 

Pas mane buvo tas pats, ka nedariau, suportuose stumokliukus visus keiciau plius rem kpl, rezultatas - nulis. Vis tiek ede vidines kalades. Keisdavau kas 4000-10000km,

kaip tepala variklyje. Ilgiausiai laikydavo "Delphi/Lockheed", ju ideali geometrija. Su tuo reiks susitaikyti, nes galines kaladeles 2 kartus mazesnes nei priekines, o didesne stabdymo jega eina i gala. Sulyginimui, per 5 metus pakeiciau 5 kpl galiniu ir tik 1 kpl pr., nors visi 4 suportai perrinkti kapitaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu norite, kad abi kaladėlės diltu vienodai reikia perskirti stabdžių suporta pusiau ir padidinti stabžių skysčio padavimo skilutę ir sandarinimo žiedelį į didesnį . Tada abu cilindriukai gaus vienoda spaudimą.

Nežinau kokio dydžio ten skylutė, bet negi tai gali įtakoti? Slėgis visomis kryptimis sklinda vienodai. Nu nebent ten padaryta kokia 1 mmtai gal kažkiek pasipriešinimo yra ir išorinis cilindriukas vėluoja.

Dabar bandau nuorinti įspausdamas išorinį stūmokliuką, sakau gal oro lieka išoriniuose kai įprastu būdu nuorini.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ten skilutė tikrai nėra didelė, o ir sandarinimo žiedelis sumažina skysčio pralaidumą. Iš vamzdelio pirmiausia spaudimą gauna vidinis, o poto išorinis.

Na kai bus ūpo patikrinsiu šitą teoriją :) o kol kas vėl įkišau po naują vidinę kaladę ir nuorinau naujoviškai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Nelabai isivaizduoju kaip si apsauga tvirtinasi.. Ir cia turbut priekinei traukei. Reikia ir galine apsaugoti. Tokia forma rimtesniam suvirintojui parodysi ir sumeistravos :)

Čia galinei. Tvirtinasi galai su šlaunų sailenblokų varžtais, vidurys prie reduktoriaus korpuso, kaip supratau.

Suvirintojui brėžinį reikia duoti. O čia reikia lysti matuoti taikyti, žodžiu vėl teks pačiam burt. O jau pripratau nupirkai-prisukai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisiminiau,kad nuimta dabar ten viskas ir dar keleta savaiciu nebus kada pradeti tvarkymo. Tai galeciau perleisti porai savaiciu apsauga pasigaminimui. Tik paemima reiktu susireguliuoti

Tas būtų labai sveikintinas poelgis :) vistik įdomu pamatyti kaip atrodo. Paimt tai galiu ir atvažiuot, paskui atgal atsiūsiu kokiu DPD.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu norite, kad abi kaladėlės diltu vienodai reikia perskirti stabdžių suporta pusiau ir padidinti stabžių skysčio padavimo skilutę ir sandarinimo žiedelį į didesnį . Tada abu cilindriukai gaus vienoda spaudimą.

Teorija dėl mažų skylučių nepasiteisino. Pas mane suportai aftermarket. Šian perskėliau, skylutės 2,5 - 3 mm ir nemanau kad daugiau ten reikia. Ir su jais kaladės dilo nevienodai. Bet kai nuorinau "ypatingu" būdu man atrodo dilimas susivienodino. Ten skysčio susisiekimo tarp cilindriukų kanalas viršuje padarytas, o nuorinimas vidinėje pusėje (faktiškai efektyvus tik vidiniam cilindriukui), manau išoriniam lieka oro paprastai nuorinant. Orinau išorinį cilindriuką atskirai, spausdamas stūmokliuką į vidų, tas buvo gal prieš 2 mėn.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.