Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

Kasdein beveik vaziuoja mano Defas, tai geriausi vaistai nuo rudyjimo, obuoliai neuzdengti, brastu nevengia, dar po guma brastoj gaves vandens gali priesingo rezultato prisisaukti :)

Šitie obuoliai kur sudėjau atseit teflonu dengti. Jie gal nerūdys. Kas man nepatinka kad riebokšlis gauna visą purvą tiesiai. Kai orai tokie dieną + naktį -, gauna jie purvo ir vandens ir šąla, tai tam riebokšliui ten sunkus gyvenimas turėtų būti. O kasdien plauti jų nesinori. Kol kas kaip surinkau taip ir važiuosiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Neapsisprendžiu ABS palikti ar mesti lauk. Kokios būtų nuomonės?

 

Čia biški infos apie ATB LSD kuriuos sudėjau: 

 

Ne šituos būtent dėjau  bet analogiškus. ATB  - Automatic Torque Biasing

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rizika nori pasidalyti :)

gedimo tikimybe su abs didesne, bet dalykas pasiteisina ziema kartais, tokiais atvejais palieku kaip numatyta konkrecioj masinoj :)

Atvažinėjau nemažai su ABS (Navara, žmonos RAV4). Ant žvyrkelio sakyčiau kenkia - ilgesnis stabdymo kelias. Ant sniego kogero be ABS geriau stotum. Ant ledo / plikledžio galbūt padeda.

 

Tie difai kuriuos sukišau galima sakyti dalinai atlieka ABS funkcija, na gal ne ABS bet vieno tilto ratai stabdys daugmaž vienodai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiemą su MUD padangomis geriau nevažinėti, ledas ar suvažinėtas sniegas ir gali būti paskutinis pasivažinėjimas.

Ten kur aš važinėju kelių niekas nevalo ir nebarsto. Žiemą su mudais ar AT niekur nenuvažiuosi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savaitgalį biški pakrapštinėjau.

 

Nuimu seną kuro pakėlimo pompą, randu nulaužtą rankinio pompavimo ašelę. Dedu naują pompą.

Padarau naują tarpinę vakuminei pompai, sumontuoju.

Pritvirtinu tepalo gaudyklę. Norėjau kad būtų prieinama ir niekam netrukdytų, todėl patraukiau apiplovimo bakelį link sparno apie 5 cm, patraukiau kuro filtrą ir šalia jo pritvirtinau gaudyklę. Jos apačioje yra užsukama aklė tepalo išleidimui, taip pat ten galiu pajungti šlangutę ir nuvesti į karterį kaip ir gamyklinės gaudyklės, bet kol kas nejungiu nes noriu pamatyti kiek ten prigaudys to tepalo.

post-8462-0-67863300-1424764332_thumb.jpg

post-8462-0-34465000-1424764335_thumb.jpg

post-8462-0-16536900-1424764338_thumb.jpg

post-8462-0-80289900-1424764341_thumb.jpg

post-8462-0-23651000-1424764354_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Generatoriu trūko šilumos skydo. Generas arti kolektoriaus, todėl gauna daug karščio. Plastmasinis galas nuo karščio pasidaręs trapus, dar beardant nulūžo kondensatorius kur radijo trukdžius nuima, irgi plastmasiniu korpusu. Reikės ieškoti kuo pakeist.

Nežinau kaip ta karščio apsauga atrodo, padariau kažką tokio iš skardos.

Dedu naują gen. diržą, surenku.

post-8462-0-70993400-1424764582_thumb.jpg

post-8462-0-66901000-1424764588_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

R108 liepė užsandarinti galinio riebokšlio varžtus.

Paklausiau, vėl nuėmiau smagratį, užsandarinau. Vėl surinkau.

Po kiek laiko užkūriau pabirbinau. Na kol kas neleidžia, tiek kad variklio nebuvau užšildęs iki darbinės temperatūros, gal tik kokį 40C.

Tuo pačiu įsitikinau kad nauja turba sukasi, ir garsas be duslės nėra baisus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Einu prie razdatkės.

 

Razdatkei keičiu visus guolius, abu riebokšlius, visus guminius žiedukus. Keičiu dentrinio difo visus dantračius, ašeles, atramines šaibas, ir H dantračio įvorę.

Su centriniu difu reikia pažaisti, nes turi būti tam tikras jo suveržimas atraminių šaibų pagalba, čia tos tekstolitinės kur iš galų dedasi. Jų reikėtų turėti visokių storių ir parinkinėti. Neturių aš jų visokių storių, tik naujas kurios per plonos, ir senas kurios storesnės ir daugmaž arti to ko reiktų (reikėtų storesnių be neturiu iš ko rinktis). Surenku, vistiek bus kur kas geriau nei buvo.

 

Visi razdatkės velenai stovi ant kūginių guolių, jų įveržimas reguliuojasi šaibomis ar žiedais geriau vadint, kurie pasikiša po guoliu. Vėlgi jų reikėtų turėti visokių storių (ko aš neturiu). Surenku su tuo kas buvo. Pirminis velenas/dantratis dedamas naujas nes seno šlicai parėję, sukimasis gal galėtų būti laisvesnis, bet šiap sukasi gan lengvai. Tarpinio veleno įveržimas reguliuojasi įvore - vamzdžiu tarp guolių, ir veržle iš galo. Tą įvorę dėjau seną nes su nauja iš rem komplekto guoliai per laisvi.

Viską surinkus sukasi manau pakankamai laisvai. Tačiau yra abejonių dėl pirminio veleno įveržimo, kad nebūtų per ankštai ir nekauktų.

post-8462-0-02041400-1424765369_thumb.jpg

post-8462-0-95037000-1424765372_thumb.jpg

post-8462-0-37497000-1424765376_thumb.jpg

post-8462-0-27332400-1424765379_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po razdatkės renku greičių dėžę. Daug laiko suėda detalių plovimas. Po to reikia atidumo kad nesumaišyti kas kaip buvo.

Dėžei dedu visus naujus guolius, visus sinchronizatorių žiedus, riebokšlius, dar ten visokių smulkmenų pilna tam rem. komplekte. Na ir eina naujas velenas, kadangi senojo išėjimo šlicų pusiau nebėr.

 

Čia vel abu velenai stovi ant kūginių guolių, ir bus reikalinga pažaisti su suveržimu. Kalibruotų šaibų rinkinio neturiu :)

 

Turiu pripažinri, kad su dėžės ir razdatkės perrinkimu biški einu į avantiūrą. Bent dėl to kad neturiu guolių reguliavimo šaibų. Na matysiu, dar nesuspaudžiau jos nes baigėsi sekmadienis.

 

post-8462-0-94724000-1424766014_thumb.jpg

post-8462-0-52507500-1424766023_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia va kokią radau sankabos lapkę.

 

 

Vienas toksai nedidelis patarimas, preš dėdamas naują šakutę privirink metalo juostą iš išorinės pusės, kad neišlystu kiaurai atraminis "obuoliukas" . Jeigu nesupratai, pasiguglink kaip atrodo havy duti sankabos šakutė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Supratau puikiai ir turiu jau ta HD. Tuo ir tesiskiria kad juostele privirinta. As dar galvoju ar neverta tas ismynimo paduku aseles su kempu prikabinti, jos nelabai rimtai ten pakniedytos atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką, pavogiau vieną darbo dieną ir psikrapščiau su greičių dėže. Pagaliau aš ją sudėjau į krūvą!

Darbas su pavarų dėže tikrai kruopštus, nerekomenduoju tuo užsiimti vakarais, pavargus ir panašiai, nes tada kliūrkos neišvengiamos :) Na ir be manualo geriau nelysti.

 

Kadangi dėjosi naujas pagrindinis velenas, žinoma nebeatitiko guolių įveržimai. Radau laisvumą, tad sprendžiau taip: iš plonos skardelės dariau tokį žiedą ir kišau po priekiniu veleno guoliu (kuris dangteliu užsidengia dėžės priekyje). Dabar laisvumo nėra, bet bijau kad nebūtų perveržti. Manualas sako gali būti 0,01 - 0,06mm veleno išilginis judėjimas. Pamatuoti neturiu kaip, ranka tokių nejausi. Bet galiu truputį judinti į šonus pirminį velenėlį, ir velenas sukasi laisvai. Tikiuosi nepersistengiau su tos skardos storiu.

Apatinis velenas su naujais guoliais atsistojo į vietą lyg ir normaliai, nei laisvas nei įveržtas.

 

Taigi, surinkus paaiškėjo 2 neįtikėtini dalykai:

1) nerandu atlikusių dantračių

2) randu visus bėgius !

 

Razdatkės valdymo mechanizmui apsaugoti pritaikiau kažkokią granatos gumą. Visą mechanizmą buvau išardęs, išvaliau, pakeičiau visus guminius sandarinimo žiedus, sutepiau.

Sudėjau naujus: sankabos šakutę HD su visom detalėm ir išmynimo guolį, irgi HD. Šis yra aliuminiu korpusu, o paprastas būna su plastikiniu. Tas plastikinis buvo komplekte, ir berods NSK, bet vistiek atskirai užsakinėjau HD aliuminį nes plastikas tokioje vietoje man nepatinka.

post-8462-0-69663100-1425024110_thumb.jpg

post-8462-0-79806900-1425024112_thumb.jpg

post-8462-0-91087300-1425024114_thumb.jpg

post-8462-0-59246700-1425024116_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Surinkus dėžę niežti nagai ją įkišti atgal. Pageriu kavos, parūkau, dar pageriu ir parūkau :) Dėsiu.

Velku į garažą dėžę ir razdatkę atskirai. Kartu jų svoris berods 130kg jei ne daugiau. Sujungiu prie mašinos. Supilu tepalus kad po to ten nesikrušti su užpylimu.

Kišu po apačia, rišu, keliu ir bandau įstatyti. Tiesa, jei kas taip išiminėsit - rišti reikia maždaug toje vietoje kur razdatkė su dėže jungiasi, kad jos kartu kabėtų horizontaliai. Išimti buvo kur kas lengviau negu įdėti atgal :) Priminsiu kad dirbu be duobės, palindęs po mašina.

Kol įvairuoju dėžę į vietą praeinu visas kamasutros pozas. Kas nemėgsta daug keiktis tai geriau be duobės ar keltuvo dėžės nedėti. 

Sujungiu laidus, traukutes. Uždedu skersinį balkį. Balkio varžtus sutepiau kad rėmo viduje neužkirmytų.

 

Liko rankinis stabdis, kardanai, po to išspręsti su ratų arkomis ir uždėti kanalizaciją.

 

Dabar nemiegosiu naktimis kol neįsitikinsiu kad dėžė ir razdatkė veikia gerai :)

 

 

 

post-8462-0-48401700-1425024598_thumb.jpg

post-8462-0-34445600-1425024600_thumb.jpg

post-8462-0-27945500-1425024602_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.