Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

Šiek tiek pajudėjau į priekį.

Pajungiau sankabą tiesiai, be demferio. Bandant nuorinti kažko nenorėjo užsipumpuoti, pastebėjau kad drėgnas pagrindinis cilindras viduje, kur prie pedalo. Gerai kad turėjau naują, pakeičiau ir nusiorino be problemų. Buvau skaitęs tokią teoriją kad jei jau darbinis cilindriukas parėjo - tai ir pagrindiniam tuoj bus atia. Tai va pasiteisino :) Senam pagrindiniam radau visokio brudo.

post-8462-0-84534200-1425284255_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Prisukau kardanus. 

Kadangi kilstelėta važiuoklė, aišku išsitempė kardanai. Gale tas mažai jaučiasi nes kardanas mažiau užlaužtas, o priekyje labiau. Kad kompensuoti tai priekiniam kardanui prie reduktriaus dedu intarpą 15mm. Labiau susimaus per šlicus ir bus mažiau šansų kad vibruos. Dabar ant stovinčios auto priekinis kardanas dar gali susistumti apie 2 cm, tikiuosi užteks tiek.

Taipogi išmetu vidurinį duslintuvo bakelį. Buvo prakiuręs gale, plius tai duos kelis kW papildomai (tikiuosi). Garsas nuo o labai nepadidėjo, nes nemažai jo nugesina turbina.

post-8462-0-15074800-1425284602_thumb.jpg

post-8462-0-05285000-1425284605_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip minėjau keičiau visas pakabos įvores / sailenblokus į poliuretaną. Viskas kas sudėta buvo prisukta paliekant laisvumo (neužveržiant). Montuojant gumines arba poliuretanines pakabos įvores negalima jų užveržti kai mašina pvz. ant keltuvo. Rekomenduojama nuleisti ant ratų, palinguoti kad įvorė atsisėstų į savo vietą ir tada užveržti darbinėje padėtyje. Tada guma ar poliuretanas tarnaus ilgai. Jei užverši esant kabančiam ratui - guma darbinėje padėtyje jau bus įsitempusi / susukta ir tarnaus trumpiau. Kažkaip nemačiau kad servisai taip darytų - veržia pakabinę ant keltuvo ir tiek žinių.

Žodžiu apžiūrėjau viską ir pagaliau pirmas išvažiavimas iš garažo.

Chebryte - jis važiuoja! :) Ant palėtintojo išbandau visus 5 bėgius. Jungiasi. Ar triukšmaus dar neaišku, reikia greičio.

Apsukau ratuką kieme, įkišau atgal į garažą ir suvaržiau visas važiuoklės įvores.

post-8462-0-86058200-1425285044_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toliau gerą pusdienį suėdė kamino montavimas. Šablonas daug maž atitiko. Yra ten krapštalo su tuo kaminu.

Buvo abejonių ar uždėtas kaminas netrukdys matyti. Galiu pasakyti kad puikiai įsipaišo, pasislepia už stoikės ir sėdint vairuotojo vietoje nesijaučia jokio svetimkūnio, ribojančio matomumą.

post-8462-0-99942000-1425285481_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liko toks labai hemarojiškas klausimas - ratų arkos. Reikia kad nedrėbtų purvo ant mašinos. Kaip minėjau turiu praplatinimus 5 cm, bet kad juos uždėti reikia gerokai išpjaustyti arkas. Disco 1 arkos sakyčiau labai mažos, tokios visai nevisureigiškos.

Baisiai nenorėjau veltis į galinių durų pjaustymą, nes po to ten krūva reikalų kaip tą išpjaustymą sutvarkyti - žodžiu kėbuliniai darbai krapštalai. Priekyje nėra baisu - išpjauni, prisuki, biški su posparniu pasimyli ir viskas.

Žodžiu kad nebesimėtyti ar taip ar taip - pjaunu aš tą priekinę arką ir dedu praplatinimą. Viskas, kelio atgal nėra, teks dėti visus :)

Pjaunu ir galą. Dabar ten teks užlopyti durų gabalą kur išsipjovė, vidinę arką perdaryti, durų sandarinimą perdaryti, išimti ir perdaryt galinio purvasargio tvirtinimą. Galiniai praplatinimai galėtų ir kažkiek mažesni būti. Na, jau įklimpau tai teks kapanotis :)

 

 

post-8462-0-77877100-1425285844_thumb.jpg

post-8462-0-15277100-1425285847_thumb.jpg

post-8462-0-41018300-1425285850_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

speju, kad daugiau du kart idejai, nei mokejai uz ja, neskaitant darbo. Cia dabar i Magadana be gedimu su ja keliaut galima

Nesuvedziau dar bet mazdaug taip arba virs to :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias Mentalistas

Pagarba už netingėjimą, kruopštumą ir už tai, kad dar atrasta laiko visą procesą aprašyti bei patalpinti čia. Tai ne tik daugeliui įdomu, bet ir labai naudinga. Geriausias "manual'as", kokį teko skaityti! :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Super pojektas ! :salut: jai ira imobilaizeris reiketu isnaikint http://landroverforums.com/forum/discovery-i-39/immobilization-bypass-46728/

Dar nesigilinau i ta gamykline apsaugos sistema, yra ir veikia, ar ji problematiska neturiu info (neieskojau).

SRS dega. Gal ir tvarkoj, uztektu nuresetint, bet nelabai kas turi ka prijungt. Gal isvis mest lauk airbegus galvoju.

Zinau 2 dazniausias Disco 1 SRS bedas:

1) jungtis vaire, tiksliau tas plokscias daugiagyslis suvyniojamas laidininkas, gali buti nutrauktas, tada daznai neveikia signalas ir yra traskesys sukant vaira. Signalas veikia traskesio nera. Dar neieskojau galu.

2) nera jokio gedimo bet auto buvo uzvedinejamas su sedusiu akumu, arba ziema per salcius ilgai suktas. Tada airbego ECU kritus itampai mato neteisingas varzas ir meta klaida. Klaida nedingsta itampai atsistacius ir ja reikia naglai istrinti, pats ECU to nedaro.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aptikau kad leidžia tepalą per turbinos abratkę. Ten dedasi lankstus vamzdis, bet pas mane jis jau nelabai lankstus. Priėjimas blogas. Galvosiu kaip spręsti, reikėtų keisti nauju bet kol jis ateis...

Neiškenčiau ir padariau mažą test-draivą per smėlio krūvą. Patiko.

post-8462-0-09612300-1425892771_thumb.jpg

post-8462-0-35956200-1425892807_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aptikau kad leidžia tepalą per turbinos abratkę. Ten dedasi lankstus vamzdis, bet pas mane jis jau nelabai lankstus. Priėjimas blogas. Galvosiu kaip spręsti, reikėtų keisti nauju bet kol jis ateis...

Neiškenčiau ir padariau mažą test-draivą per smėlio krūvą. Patiko.

gal Hasaflex perpresuoti/pagamint gali turbos abratke?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal Hasaflex perpresuoti/pagamint gali turbos abratke?

Manau gali, tik reikėtų papildomai apsaugoti nuo karščio. Plius bus sunku pataikyti kiek pasukti antgalius vienas kito atžvilgiu presuojant (abu ten tokie biški lenkti). Ta šlanga trumpa ir storoka, nelabai pasukinėsi, o tas yra svarbu kad gerai užsispaustų viršutinis pajungimas, nes ten 2 varžteliai M6 i ir tarpinė. Jei viršutinis pajungimas gerai neužsispaudžia tai ir leidžia. Dabar tas ir yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuemi, nuvezi ir padarys tuo pat kampu, bent Vilniuje moka gamint. Yra dar Manuli, Dominga, Kaune Domeikavoj hidraulikai yr, pigiau kiti, bet cia rimta vieta, as i Hansaflex atsakingesni mazga nuvezu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuemi, nuvezi ir padarys tuo pat kampu, bent Vilniuje moka gamint. Yra dar Manuli, Dominga, Kaune Domeikavoj hidraulikai yr, pigiau kiti, bet cia rimta vieta, as i Hansaflex atsakingesni mazga nuvezu :)

Kaune dar yra Lytagra jei reikia pigiau :)

Pradžiai bandysiu gal kokio hermetiko karščiui atsparaus. Slėgio ten nėra. Žodžiu trečiadienį imsiu lauk ir spręsiu.

Ta šlanga nuimant biški gavo smurto, matyt susisuko kažkiek ir nebeatitinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiesa kaip Ashcroft dirba, yar pokyciu?

Labai nedaug dar važiavau ir anksti spręsti. Miško keliuku stiprokai gaudė į šonus, bet nežiūrėjau dabar nei padangų slėgio, ir suvedimas toks daugmaž pastatytas.

Dėl prabuksavimo tai manau stipriai padėjo, ten kur bandžiau tai palaidas smėlis (suartas), tai užvažiavau be jokių strigimų ar ten buksavimų. Padangos nepiktos.

Vairą pilnai susukus jei centrinis neblokuotas tai nesijaučia kad vilktų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau autorius labai tvarkingai ir nuosekliai ruosia LR. Manau tai geriausias sprendimas pasirinkti butent si modeli. Kalbu is savo patirties.

Kas liecia techninius remontus man teko praeiti lygiai toki pat remonto kelia savam LRD1. Tikrai nesigailiu sugaisto laiko (beveik 2 metai) ir islaidu. Rezultatas: kelione i Ukraina po Karpatu kalnus ir jau antra kelione i Afrika (Marokas) is Lt savo eiga. Is bedu turejau pr. kryzme antra karta vaziuodamas i Afrika. Pirmosios keliones i Maroka metu (12000km) nebuvo absuoliuciai jokiu gedimu.Paskui beveik metai po vieta vazinejimo (off road renginiai ir pan) ir vel i Afrika. Siuo metu esu grizes is Afrikos bet stabtelejau Ispanijoje Dar iki LT liko 4000km.

Noriu tuo pasakyti,kad gerai ir issamiai paruosus Land Rover 300tdi galima vaziuoti i laabai tolimas ekspedicijas be didesniu problemu. Tai patikimas ir geras dzipas.

Tiesa ar neplanuoji deti stiprintu galiniu pusasiu ir HD habu? Jie daznokai nusisuka prie dideliu apkrovu. Ir dar patarciau isideti Terrafirma hidraulinius stop bumps i gala ir i prieki. Nebeisivaizduoju kaip galima buvo be ju vaziuoti! Puikiai sugeria smugius, suolius per kopas Saharoje, nenumatytas duobes Karpatuose, sumazeja galimybe pramusti padanga i astria duobe ir sulaiko esant stipriam pasvirimui (su svoriu ant stogo). Puikus ir nelabai brangus mechanizmas.Cia nuoroda.

http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=38&grp=21

I prieki isistato paprastai. Viskas originaliai tinka. I galine asi reikia pjaustyti siek tiek kebula. Jei bus idomu- atsiusiu foto.

 

Rolandas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz palaikyma Rolandai.

Del pusasiu kiek domejausi tai labiau nusukineja senus 10 slicu variantus, pas mane 24 slicai. Taipogi beveik garantuotai nusukineja jei dedama 100% blokiruote. Pagal australu atsiliepimus su ATB LSD pusasiu nenusukineja nes nera griezto surakinimo, t.y. niekada nebus kad 1 ratas gauna 100% galios. Bandysiu kol kas eksplotuoti su standartiniais, jei bus problemos teks deti HD pusasius, granatas ir dangtelius.

Ar pas pati kelta vaziuokle? Ar buvo bedu su kardanais po iskelimo? Kaip spresta?

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz palaikyma Rolandai.

Del pusasiu kiek domejausi tai labiau nusukineja senus 10 slicu variantus, pas mane 24 slicai. Taipogi beveik garantuotai nusukineja jei dedama 100% blokiruote. Pagal australu atsiliepimus su ATB LSD pusasiu nenusukineja nes nera griezto surakinimo. Bandysiu kol kas eksplotuoti su standartiniais, jei bus problemos teks deti HD pusasius, granatas ir dangtelius.

Ar pas pati kelta vaziuokle? Ar buvo bedu su kardanais po iskelimo? Kaip spresta?

 

Del pusasiu tu teisus. As isidejes 100% blokiruote KAM i galini tilta, tad be HD pussasiu ir dangteliu nei is kiemo.

Vaziuokle pas mane kelta 2'' Problema iskyla su priekiniu kardanu priekine kryzme. Padidejus kampui atsiranda papildoma apkrova,ko pasekoje vibruoja ir greciau sudyla kryzme. Su sia vibracija gali gyventi jei nevazineji ilgu distanciju ir greitis iki 100km/h. Tada praktiskai nesijaucia.

Idomu kaip elgsis pas tave su imontuotu tarpikliu?

Jei nori vaziuoti kaip su E klases mersu- sprendimas yra kardanas su 3 kryzmemis. Kaina "Maksimalioje galioje" apie 380eur su PVM. http://www.paddockspares.com/pm1144-premium-extreme-wide-angle-double-cardan-propshaft-front-defender-300tdi-discovery-200tdi-and-300tdi.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks galutinis sprendimas del A/C? Jei nuspresi nemontuoti siulyciau isimti ir radiatoriu. Vazinejant per pievas, laukus  tarp ausinimo ir kondicionieriaus radiatoriu prisirenka visokio brudo ir pradeda kaisti variklis.

Dar viena "uzprogramuota" beda, tai priekines radiatoriaus groteles (panele) turi didelius tarpus, kur telpa ilysti saka miske ir praleidzia akmenukus dauzyti radiatoriu. Niekada nezinai ar kokiam Magadane ims ir neprakiurs:) Tarp radiatoriaus ir priekines paneles siulau sumontuoti apsaugines groteles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del pusasiu tu teisus. As isidejes 100% blokiruote KAM i galini tilta, tad be HD pussasiu ir dangteliu nei is kiemo.

Vaziuokle pas mane kelta 2'' Problema iskyla su priekiniu kardanu priekine kryzme. Padidejus kampui atsiranda papildoma apkrova,ko pasekoje vibruoja ir greciau sudyla kryzme. Su sia vibracija gali gyventi jei nevazineji ilgu distanciju ir greitis iki 100km/h. Tada praktiskai nesijaucia.

Idomu kaip elgsis pas tave su imontuotu tarpikliu?

Jei nori vaziuoti kaip su E klases mersu- sprendimas yra kardanas su 3 kryzmemis. Kaina "Maksimalioje galioje" apie 380eur su PVM. http://www.paddockspares.com/pm1144-premium-extreme-wide-angle-double-cardan-propshaft-front-defender-300tdi-discovery-200tdi-and-300tdi.html

Na taip, turiu omeny ta kardana su dviguba kryzme, maciau kazkur 180 GBP be PVM. Cia nuo Disco 2 kardanas + keiciasi razdatkes flansas. Bet jis turi savu bedu, kazkoks ten centravimo sratas dyla nes neaptarnaujamas. Gyvo jo nemaciau. As visas dalis siunciuosi is UK. Dar ir galinis gali bedu kelti, ta guma dabar labiau uzlauzta nei jai noretusi. Kazi laikys ar irgi keisti teks i normalu kardana...
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.