Pereiti prie turinio

LR Discovery 1 300TDI remontas / atnaujinimas / tobulinimas


alga

Rekomenduojami pranešimai

Discovery 1 turėtojams patariu: profilaktiškai nuimkite skersinį rėmo balkį ant kur razdatkė tvirtinasi ir sutvarkyti rūdis. Mano rėmas atrodė tikrai neblogos būklės, matau kad daryta kažkokia antikorozija ir pati mašina atseit iš Italijos. O vat kai nuėmiau tą skersinį radau vaizdą:

post-8462-0-19863700-1424188736_thumb.jpg

post-8462-0-90954100-1424188737_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 475
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Nu ką, nuėmus dėžę tai reikia ir sankabą peržiūrėti.

Darbinis cilindriukas buvo kiauras, bet jį pakeičiau nauju jau ankčiau. Sankabos demferį mesiu lauk nes nemanau kad jis man reikalingas, be to tai bereikalingas potencialus gedimas.

...

 variklio pusej isardzius sankaba yra plokste prisukta, butinai reik nusukti viska uzsandarinti ir varztus atgal hermetiku sutepes susuk, cia yra vieta kur tepalus leidzia ir tai daugiau nei per alkuninio rieboksli, jei nevelu dar.

Redagavo R108
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Einam prie galinio tilto.

 

Stabdžių suportai kaip ir tikėtasi pilni brudo, stūmokliukai parūdyję. Tikrai negalėjo nestrigti.

Senųjų stabdžių kaladžių buvo praktiškai 0. Diskai parūdyję. 

Randu laisvumą ratų guoliuose. Ardydamas suprantu pagal fiksacinės šaibos būklę kad čia niekas nuo auto gimimo nelindo, netepė ir guolių nereguliavo. Laisumas buvo koks 1 mm tikrai, dėl to ratas klibėjo ir padilo pačios stupicos (vaikštant vidinėms guolių aboimoms).

Šito nebuvau numatęs ir naujų stupicų neturiu. Na, nera baisiai sudilę, kol kas dėsiu tas pačias, o kai užsakinėsiu dar kokių dalių tai įsimesiu ir stupicas.

Teisingai sureguliuoti ratų guoliai Disco 1 su ABS yra svarbu ne tik patiems guoliams, bet ir ABS veikimui. Kai surinkinėji, ABS daviklį įspaudi iki galo kol jis atsiremia į ABS žiedą. Tada pasukus ratą ABS žiedas "išspiria" daviklį tiek kiek reikia. Jeigu tabaluoja ratų guoliai - tas atstumas "išspyrimas" gali būti per didelis, t.y. daviklis atsiras per toli nuo žiedo ir gali grybauti ABS. Taip pat ABS gali neveikti dėl nešvarių užsinešusių ABS žiedų. Priekyje tas žiedas yra rantuotas granatos korpusas ir čia manau svarbu kad būtų geri granatos adatiniai guoliai, o gale ABS žiedas tvirtinasi vidinėje stabdžių disko pusėje.

 

Viską atšveičiu, išplaunu. Dedu naujus pusašių salnikus, ratų guolių salnikus, tarpines, stabžių diskus. Guolius palieku senus, nors turiu naujus komplektus. Kadangi stupicos padilusios tai dėsiu senus guolius, tik sutepu ir sureguliuoju. Antikorozinu stabdžių apsaugas.

Perrenku stabdžių suportus - nauji manžetai, stūmokliukai.

Ardau reduktorių. Pora geros būklės, difas irgi (kaip ir priekinis beje). Metu difą lauk, dedu ATB LSD su naujais guoliais.

Kol nėra galinio reduktoriaus - lengviau prieiti pakeisti stabdžių šlangutes. Dedu armuotas.

Nuimu kuro atstoiniką. Vaizdas viduje saliarkos neprimena. Plaunu, valau,iskrapštau nusuktą plastmasinį išleidimo varžtą ir jo vietoje suku metalinį, pakeičiu sandariklius. Dedu atgal.

Randu papuvusius stabdžių vamzdelius ant tilto - reikės pakeisti.

Viską renku atgal, maunu rassatvkes.

 

Kol kas vaizdas man patinka, kaip važiuos dar nežinau :)

 

post-8462-0-99632700-1424190513_thumb.jpg

post-8462-0-14507600-1424190517_thumb.jpg

post-8462-0-91575400-1424190519_thumb.jpg

post-8462-0-50030100-1424190522_thumb.jpg

post-8462-0-84161500-1424190524_thumb.jpg

post-8462-0-92173100-1424190526_thumb.jpg

post-8462-0-87559300-1424190528_thumb.jpg

post-8462-0-74601500-1424190530_thumb.jpg

post-8462-0-90179100-1424190532_thumb.jpg

post-8462-0-00781800-1424190535_thumb.jpg

post-8462-0-64975100-1424190639_thumb.jpg

post-8462-0-58846200-1424190642_thumb.jpg

post-8462-0-86502500-1424190644_thumb.jpg

post-8462-0-94627400-1424190646_thumb.jpg

post-8462-0-96129600-1424190648_thumb.jpg

post-8462-0-80756600-1424190705_thumb.jpg

post-8462-0-96185600-1424190707_thumb.jpg

post-8462-0-97665600-1424190709_thumb.jpg

post-8462-0-83708400-1424190711_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 variklio pusej isardzius sankaba yra plokste prisukta, butinai reik nusukti viska uzsandarinti ir varztus atgal hermetiku sutepes susuk, cia yra vieta kur tepalus leidzia ir tai daugiau nei per alkuninio rieboksli, jei nevelu dar

Čia kalba apie kokią plokštę? Tarp variklio ir sankabos kožucho tas perėjimas?

Ar galinio salniko plokštelė (tiksliau pats salnikas ten toks su aliumo gabalu padarytas, ir po juo tarpinė dedasi)?

Nelabai dar vėlu nes dėžė net nepradėta rinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nukrypsiu link motoro. Ten krapštau pribėgdamas mažais gabaliukais, kai nėra laiko ilgiems darbams.

Kūrėsi jis normaliai kol buvo šilta. Dūmo jokio nemeta, traukia, na, kaip 300TDI :)

Bet kol dar su juo važiavau vieną dieną paspaudė kažkas -10, tai reikėjo ilgokai sukti, o kai užsikųrė tai toks vaizdas kad gal 2 pakaitinimo žvakės teveikia, žodžiu biški kratėsi paskui stabilizavosi. Ir sarterio sukimas nelabai man patiko. Taigi pradedam.

 

Dedu naujas pakaitinimo žvakes. Randu kad visi pakaitinimo žvakių laidai atsilaisvinę... Na xren s nim, žvakės jau yra. Jas kad pakeisti reikia nulupti AC kompresorių, nieko ten baisaus keli varžtai, toliau jis nusimauna nuo špilkų, šlangų ilgio pakanka kad jį patraukti.

Tiesa pasakius nežinau ar man to AC išvis reikia :)

 

 

Apsitepalavusios visos alsuoklio šlangos. Jos jau nuo tepalų ir amžiaus kietos kaip kaulas. Keisiu naujomis. Pasigilinus į alsuoklio klausimą sužinau, kad visi 300TDI (ir praktiškai bet kuris dyzelis kurio alsuoklis nueina į oro padavimą) meta pakankamai daug tepalo į įsiurbimo kanalą. Pas 300TDI alsuoklis jungiasi prieš turbiną, tada tie tepalo garai / lašai eina per turbiną (ir apdega ant sparnuotės), toliau ta visa kaka eina per interkuleri ir jame kaupiasi, tada kaupiasi įsiurbimo kolektoriuje. Jei dar yra veikiantis (arba užstrigęs) EGR tai šitoje vietoje prisideda dar ir išmetimo dūmai. Gera kombinacija kad viskas apaugtų marmalu.

Nutariu pastatyti tepalo gaudyklę papildomai už jau esančios mano motore, nes jinai matomai neatlieka savo darbo iki galo.

 

Nuimu įsiurbimo kolektorių, interkulerį ir jo vamzdyną. Randu suplyšusią įsiurbimo tarpinę, ir tai ko tikėjausi. Plaunu viską. Viena iš interkulerio šlangų, ta trumpa kur prie pačio interkulerio, viduje atsisluoksniavusi ir blokuoja kokį 30 proc. pralaidumo. Šlangas užsakęs silikonines, tad jos keisis.

 

Pakeičiu abratkės šlangutes.

 

Padarau tepalo gaudyklę.

post-8462-0-56523100-1424193756_thumb.jpg

post-8462-0-65905300-1424193758_thumb.jpg

post-8462-0-71178200-1424193761_thumb.jpg

post-8462-0-91450700-1424193763_thumb.jpg

post-8462-0-03794200-1424193766_thumb.jpg

post-8462-0-09100300-1424193768_thumb.jpg

post-8462-0-15418000-1424193770_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man patinka poziuris i automobilio remonta.

Toks požiūris buvo ir į SS 1,0 remontą, bet kai norėjau jį parduoti tai pradėjo eiti siūlymai 3000 LT. Nepardaviau, tebestovi kieme.

Dar su tokiu požiūriu prikėliau mocą Suzuki VX800, ir traktorių FORD 3000 73 m gimimo. Čia mano trys vaikai. Po jų atgimimo sakiau nafig nebesivelsiu į tuos projektus. Ir... štai turiu ketvirtą vaiką Landy :) Nuo savęs sunku pabėgti.

 

Bet nenukrypkim į sentimentus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai nulupinėti kolektoriai tai patogu nuimti starterį. Profilaktiškai išvalau, pakeičiu įvores - buvo padilusios ir kapeikas tekainuoja, sutepu starterio reduktorių. Angliukai dar geri ir dirbs. Nuvalau masės kontaktus kėbulas - variklis. Kišu starterį atgal.

 

Kad jau prieinu tai pasižiūriu turbinos būklę. Vėlgi nekėlė man jinai įtarimų kol nepaklibinau. Laisumas radialinis koks 1,5mm. Kiek gali būti? Vienur randu 1mm dar normalu, kitur 2mm dar gali važiuoti, kitur jau sako tik keisk greičiau. Nusprendžiu kad turbos laisvumas manęs netenkina. Turbai pradėjus leisti tepalą variklis užsigazuoja, nes tepalas tampa kuru. Gazuojasi kol koks švaistiklis neišlys per šoną, arba kol nesustabdysi.

Tokio atvejo nenoriu. Užsisakau turbos šerdį, nu nepykit, iš China. Šiap ar taip bus nauja, o atsargoj turiu veikiančią seną. Sudedu viską.

Ardydamas dar radau kad užsikišus boost'o šlangutė kur į kuro siurblį eina. Prakrapščiau. Dėl to matyt nedavė pakankamai kuro įsisukant turbai, nes siurbliui nedašuto kad jau yra pakankamai oro.

post-8462-0-82660400-1424195248_thumb.jpg

post-8462-0-24730000-1424195251_thumb.jpg

post-8462-0-69028100-1424195253_thumb.jpg

post-8462-0-21730200-1424195259_thumb.jpg

post-8462-0-68828800-1424195261_thumb.jpg

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie motoro dar numatyta pakeisti vakuminio siurbliuko tarpinę, nes įtariu kad leidžia tepalą.

Taip pat keisiu kuro pakėlimo pomą. Šita veikia bet neturi rankinio pompavimo galimybės ir tas man nepatinka. Užsakiau naują su rankiniu pompavimu.

 

Na, ir beliko surinkti greičių dėžę, razdatkę, kišti į vidų ir išbandyti.

 

Dar neapsisprendžiu ką daryti su ratų arkomis. Ratai išlenda kėbulo apačioje kokius 6-7 cm, viršuje beveik lygu su sparnu. Būsiu visas purvinas savo keliais pralėkęs. Turiu plastmases tokias tipo originaliu, bet jos ten nixrena plačiau nedengia.

Turiu ir praplatinimus 50mm tipo LR Disco 1 5d., Bet tuos kad uždėt reikia gan žiauriai išpjauti arkas (kas priekyje nėra problema), ir - kas yra problema ir man nepatinka - reikai išpjaustinėti galines duris, ir to nelabai noriu daryt.

 

Greičiausiai bandysiu dėti tas gamyklinio tipo plastmases ir kažkokias platinimo juostas po jomis.

 

Šitoje vietoje mano progresas išsisėmė :) Reikia atsikvėpti nuo garažo.

 

Čia paveiksliukas tų kur būtinas žiaurus apipjaustymas

 

post-8462-0-20644100-1424196810_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien forume tikrai buvo tema, kurią gera skaityti. Turiu atsiprašyti- pradžioje nepatikėjau, kad čia lietuviškas pasakojimas. Maniau autorius pokštauja, darydamas vertimą iš kitos šalies forumo ir perkeldamas medžiagą.  :D

Pasirodo, būna stebuklų ir pas mus. Gal ir nesi vienintelis, kuris taip remontuoja savo visureigį, bet remonto eigos pateikimas superinis. Pagarba  :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia kalba apie kokią plokštę? Tarp variklio ir sankabos kožucho tas perėjimas?

Ar galinio salniko plokštelė (tiksliau pats salnikas ten toks su aliumo gabalu padarytas, ir po juo tarpinė dedasi)?

Nelabai dar vėlu nes dėžė net nepradėta rinkti.

galinio salniko plokste, jei nebuvo tarpines, manau nereik, bet isukami isukami varztai kazkur pasiekia tepalo kanalus ir per sriegi sunkiasi tepalai i sankabos skyriu. As asmeniskai neardziau, bet gerai zino ZaliasRR is landroverklubas.

25jbnzl.png

Redagavo R108
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie motoro dar numatyta pakeisti vakuminio siurbliuko tarpinę, nes įtariu kad leidžia tepalą.

liga siu vakuminiu pompu, ir tarpiniu neradau, tipo neardomos. palikau ta pacia, geru hermetiku patepiau, kad pagerint sandaruma ir atgal nebekniedijau, ant varzstuku susukiau, paskui nenuimant galima bus prie tarpines prieiti. Kai ji pradeda leisti, tapeluota darosi razdatke, atrodo, kad ji prakiuro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pavydas ima  kai dalis lengva ranka gali uzsakyti, visko yra :) pabandyk koki eksliuzyvini taip paremontuot tai puse metu ant kaladziu masina padziausi kol daliu prisimedziosi :D

jo, cia LR privalumas, vaziuoju su Defu 300tdi ir bedu ner, jei ko prireikia, apie shrotus pamirsti, nereik ju :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien forume tikrai buvo tema, kurią gera skaityti. Turiu atsiprašyti- pradžioje nepatikėjau, kad čia lietuviškas pasakojimas. Maniau autorius pokštauja, darydamas vertimą iš kitos šalies forumo ir perkeldamas medžiagą.  :D

Pasirodo, būna stebuklų ir pas mus. Gal ir nesi vienintelis, kuris taip remontuoja savo visureigį, bet remonto eigos pateikimas superinis. Pagarba  :salut:

Dauguma infos as susirenku angliskuose LR forumuose. Tad tikrai daug ju perskaiciau ir tas matyt itakoja kaip cia dabar rasau. Aciu beje.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pavydas ima  kai dalis lengva ranka gali uzsakyti, visko yra :) pabandyk koki eksliuzyvini taip paremontuot tai puse metu ant kaladziu masina padziausi kol daliu prisimedziosi :D

As pries pirkdamas sita puslavoni igaaaai studijavau ir lyginau kelis modelius. Frontera B 2.2 dyzeli atmeciau del nepatikimo variklio, nuolatiniu elektronikos ir tiltu vakumu bedu.

Nissano jokio is principo neemiau nes jau paturejau 7 metus Navara d40.

Ant galo apsistojau ties tlc70 ar 73 arba lr disco. Tlc atmeciau nes dalys brungios ir daugokai geria. Liko lr disco. Pastudijavau ir viska kas naujesnis nei 300tdi atmeciau, nes ten jau prasideda bedu kruvos su variklio valdymais, hdc vietoje difo blokavimo, visokios pneumatines pakabos kur zvyrkelio tik 500 km teatlaikys ir t.t. ir pan.

300tdi viskas paprasta, daliu yra, kainos nebaisios. Gali net supuvusi remo gabala ispjaut ir nauja toki gabala atsisiust :) Na ir apetitas jo man priimtinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galinio salniko plokste, jei nebuvo tarpines, manau nereik, bet isukami isukami varztai kazkur pasiekia tepalo kanalus ir per sriegi sunkiasi tepalai i sankabos skyriu. As asmeniskai neardziau, bet gerai zino ZaliasRR is landroverklubas.

25jbnzl.png

Sitoj vietoj salnikas nera iprastas salnikas. Jis su ta aliuminio detale yra viena dalis. Po juo dedasi tarpine, ja irgi nauja dejau tik kazkokia keista ji man pasirode, tokia lyg skarda zomsu padengta. Dar papildomai hrrmetiko dejau. Turetu nebegti :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas turit kokių minčių kaip apsaugoti priekinio tilto obuolius nuo purvo?

Atsisunčiau tokias gumas kur paveiskliuką pridėjau. Pagal jų teorija tą gumą galima uždėti ant neradyto tilto. Guma perkirpta, yra klijai, tipo apgaubi obuolį ir klijuoji sujungimą. Pabandžiau dėti - be šansų ten suklijuoti vietoje, nes gumą reikia pritempti vieną prie kitos.

Tada suklijavau ją ant stalo pasidėjęs ir bandžiau užtempti per nuimto obuolio flanšą. Plyšo. Youtubėj įdėta kad taip įmanoma užtempti, na man nesigavo.

post-8462-0-16080000-1424247316_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Didžiausia pagarba ir baltas pavydas tokiems žmonėms . Man atrodo, kad jeigu pas tokius meistrus papultu betkoks automobilis jis važiuotu dar ilgai. Nuoširdi PAGARBA

Ko gi čia pavydėti. Pasidomi, imi ir darai. Mano pragyvenimo šaltinis nėra auto remontas. Ką dabar čia darau tai labiau hobio ir poreikio mišinys.

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.