Pereiti prie turinio

Nisan gr 60 reduktorių perdavimai


Rekomenduojami pranešimai

Teks gerai papluset, trauki abu reduktorius, nusuki didziuosius dantracius. Paskui ta pati istorja, su hvastavykais. Greiciausiai, prireiks guoliu nes nuo hvastavyko lengvai ju cielu nenuimsi. Arba, randi toki pat priekini tilta, ir pasistatai abu. Nieko sudetingo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu prisigalvajat jus cia, dazniausiai 2.8GR buna perdavimas 4.62,kai varikliai 4.2 tai buna 4.11,jokiu deziu keisti nereikia,keiti arba tiltus arba pagrindiniu poru dantracius,pagreiteja nezymiai +-10/20km  ,jai kas dar domina apie deziu/tiltu greitinima ar letinima rasyk i p.m

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • 2 metų...

.

O kur rasti 4,88,nes oficiali info nerodo kad gamykliškai kur būtu montuojama

marks 4wd gamina tokius,12 varztu reduktoriui, nuoroda galines poros, priekine pats susiziurek

http://www.marks4wd.com/catalogsearch/result/?cat=0&q=dg+23 

Pigesni Nitro gamintojo, bet turi 5.13 perdavimo:

http://www.nitro-gear.com/searchresults.asp?Search=h233&Submit=

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas gali pasakyti, jai dabar sudėtos 4,11 poros, ratai originaliai 31, statau 4,63 poras ir 35 ratus, tai manau pakitimų kaip ir neturėtų būti didelių.Ar įmanoma apskaičiuoti pvz. variklio apsukų skirtuma pre 100km h, jai dabar su 35 ir 4,11 yra 2000, kas gausis įdėjus 4,63 ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.