Pereiti prie turinio

KAIP NP ISPANO PRAVAZUMO PADIDINTI


Rekomenduojami pranešimai

sVEIKI

GAL KAS ZINO IR PATARTU. AR KOKIU YRA BLOKIRUOCIU GALINIAM IR PRIEKINIAM TILTUI NP ISPANUI

NES ORIGINALIAI JAM YRA GALE LSD KURIS ISVIS VELNIAI ZINO KADA VEIKIA KADA NE, O PRIEKYJE TAI VISAI PLIKAS TILTAS SU PAPRASTU DIFERENCIALU. VISA TAI KLAUSIU NES KAI DABAR PRISNIGO TAI TEKO PRAVAZUMA PATIKRINTI , TAI NUSIVYLIMUI DIDELIAM PATRULIS UZSIKASA LYGIOJE VIETOJE SUKASI PO VIENA RATA GALE IR PRIEKYJE IR NEI IS VIETOS, :oops: KAI TUO TARPU SALIA VARE SUBARU FORESTER STUMIA SNIEGA KAIP TRAKTORIUS IR PRAVAZIUOJA LAISVAI TAI NET SUDAS UZVIRO :roll: .RAISKIA LENGVOS MASINOS PRAVAZUMAS GERESNIS NEI DZIPO.

kAIP ISPANUI MAZIAUSIOM SANAUDOM PRESTIZA ATSTATYTI :( :shock: MACIAU CIA KAZKUR FORUME DETROIT BLOKIRUOCIU AR TAI VIENINTELIS VARIANTAS?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir CAPS LOCK isijunk. Aciu.

LSD blokiruote yra gerai, nebent ji pas tave neveikia. Pats su MP vakar ir siandien vazinejausi vienu tiltu, be dideliu problemu, tik miske kai rogutes tampiau jungiau antra, nes tada masina lengviau valdosi. Dedi normalias padangas ir vaziuoji, o jei dar mazai tai tada jau gali pradeti tobulinti pati automobili.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma papasakok kokie ratai? blokiruotes gerai, bet ne nuo ten pradedam... pirma dedam ratus didesnius ir gerus protektoriumi (pvz sniegui bfg AT labai gerai, purvui MT)... ispanui be patobulinimu, jei linges nesusede 33 eis.... dar mazai dedi gerve, dar mazai tada gal ir blokiruotes....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padangos pernai pirktos Žieminės kaip ir pridera žieminėms., smulkiai supjaustytos Discover Coper apie 31 colio lyg ir pločio , dar likę manau kokia 70 proc profilio , važinėju ir asfaltu dažnai todėl kokių tai spec purvui nedėjau.Taip kad padangos tikrai ne plikos . Man tik keista kad kol važiuoji važiuoja , bet kai sustoji tadu ir neišvaro iš vietos. Bandžiau ir su palėtintoju nepadėjo, O tokios funkcijos Lock nežinau ar yra . nes priekyje tik automatiniai habai ir paprastas diferencialas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyk ora nuleist padangose iki 1,5 1,8 ir t.t. ir ziurek eksperementok,seip pajungus prieki su matadorais plentiniais su isuzu truperiu varem per pusnis iki pautu:)Vietoi kasasi aisku,bet dodi atgal biski,i prieki ir pasol:)O su pajeriku bfg at ejo puikiai visur,tik sonu slysta,vos i ezera nenuredejau.Tai kad susidaro ispudis is tavo pasakojimo kad padangos pripustos buvo iki5bar ir priekis nepasijungia,o kitaip nizinau kodel patrulis galetu nevaziot per sniega :scratch:

P.S. 31 colio plocio padangu nebuna,gal tu norejai pasakyt apie auksti ..sekmes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Denis tesingai sako, susimazink oro slegi padangose, kad ir iki 1,5 atmosferos ir dar pasiziurek ar priekinis tiltas veda ar nelabai. Gal kazko nejungia priekinio tilto? O padangas susidejes tikrai geras tokiam orui, greiciausiai bus 31 colio aukstis ir 10,5 plotis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nemanau, kad su žieminėm padangom NP nevažiuotų per sniegą-jis gi pakankamai sunkus :)

Aš su TLC važinėjausi, svoris virš 2 tonų, padangos 33' MT, slėgis jose 1.0 bar-labai neblogai važiuoja, nors ir nėra jokių blokiruočių ir padangos ne žieminės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.