Pereiti prie turinio

frontera B liecia ratai purvasargius


Rekomenduojami pranešimai

Tai va. nusipirkau bf all terrain R16 245/75 padangas ant savo fronteros B ir sukant vaira lieciasi padanga i purvasargi. tai galvoju kilstelt. gal kas galetumet smulkiau paaiskint kaip tai galeciau pasidaryt? (Rankos auga is ten kur reikia :D )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va. nusipirkau bf all terrain R16 245/75 padangas ant savo fronteros B ir sukant vaira lieciasi padanga i purvasargi. tai galvoju kilstelt. gal kas galetumet smulkiau paaiskint kaip tai galeciau pasidaryt? (Rankos auga is ten kur reikia :D )

Atvažiuok , pirštu parodysiu kur ką ir kaip galima padaryt  B) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Nu niekaip neikertu kaip tau ten liecias bet tiek jau to, rasiau jau jog i gala dedi galines nivos spyruokles o prieki torcionus pasuki, jai mazai dedi tekintas saibas po gal, spyroklem ir dar suki prieki torcus, tik jau prailginti reikes amortikus gale i vualia ;)

Nu ir leisk paklaust iki kiek tuos torsijonus suksi , įtariu iki tiek pakol neliks amortizacijos ir anie nuo perkrovų pradės lūžinėt  B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir leisk paklaust iki kiek tuos torsijonus suksi , įtariu iki tiek pakol neliks amortizacijos ir anie nuo perkrovų pradės lūžinėt  B)

Savo atveju su bg r16 245x75 nieko nekeiciau ir nesukau, i taip nieks nieko neliete, pradejus pasivazinejimus po maklioses pritrukau aukscio (nu kolega kilstelejo savo tai ir as paskui ji o kadangi jis nusipirko padngas 265x70 ir jau jam lietesi tai tapati viska pasidariau ir as savajam).

Vien tik su nivos spiruoklem pasukau torcionus 6 pilnus apsukimus, o jau kai dar pakisom po 5 cm istekintas saibas tai jau automatiskai daugiau sukom prieki (gal dar kokius 6 max kartus) ir jau teko ilginti galinius amortikus bei zinoma pasikeite isvertimas priekyje. nieks niekur nesuluzo man ne karto, kolegai pora kartu buvo paluze tie ilginti amortkai i tiek. jai nevirintu o isitekintu antgalius tai i te viskas butu ok

A i viska tinkamai atsakiau gerb. Klevas :)

p.s. pas mane pradzioja fronte buvo visa balaika tabalaika o ja kilstelejus atsirado stangrumas - bent jau man kur kas smagesnis vazevimas

Redagavo vilbit
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savo atveju su bg r16 245x75 nieko nekeiciau ir nesukau, i taip nieks nieko neliete, pradejus pasivazinejimus po maklioses pritrukau aukscio (nu kolega kilstelejo savo tai ir as paskui ji o kadangi jis nusipirko padngas 265x70 ir jau jam lietesi tai tapati viska pasidariau ir as savajam).

Vien tik su nivos spiruoklem pasukau torcionus 6 pilnus apsukimus, o jau kai dar pakisom po 5 cm istekintas saibas tai jau automatiskai daugiau sukom prieki (gal dar kokius 6 max kartus) ir jau teko ilginti galinius amortikus bei zinoma pasikeite isvertimas priekyje. nieks niekur nesuluzo man ne karto, kolegai pora kartu buvo paluze tie ilginti amortkai i tiek. jai nevirintu o isitekintu antgalius tai i te viskas butu ok

A i viska tinkamai atsakiau gerb. Klevas :)

p.s. pas mane pradzioja fronte buvo visa balaika tabalaika o ja kilstelejus atsirado stangrumas - bent jau man kur kas smagesnis vazevimas

o jai ne paslaptis kiek kainavo isvertima padaryt? ir ar nebuvo problemu dauk?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

A i viska tinkamai atsakiau gerb. Klevas :)

p.s. pas mane pradzioja fronte buvo visa balaika tabalaika o ja kilstelejus atsirado stangrumas - bent jau man kur kas smagesnis vazevimas

Pakankamai tinkamai bet yra ir kitų būdų kilstelt priekį (na kad ir šarnyrų perstatymas) nei torsijonų įtempimas ba šitas būdas prie gero nepriveda. Pirmiausiai taip darant torsijonas perkraunamas ir pradeda dirbt ant galimybių ribos ir būna tik laiko klausimas kada anas luž . Kartais kad tai įvyktų pakanka gero šuolio. Čia lemiamą reikšmę turi metalo pavargimas (lygiai dėl to pačio "susėda" spyruoklės ar lingės) ir kai "pavargusį" metalą dar išprievartauji tai gero nelauk. O prie viso to prie didelio sukėlimo ir granatos atsistoja prie savo galimybių ribos.

 

Kas dėl nutrūkinėjančių amortikų galų tai jei ilginat amortikus ir paliekat tą patį tilto atraminio dempferio aukštį tai jums tuos galus laužys bet kokiu atveju nežiūrint į tai ar tie prailginimai bus privirinti, ar prisukti. Jei pasiseks padaryt taip kad nelaužytų galų tai laužys pačius amortikus arba raus tvirtinimus.

 

Ar tinkamai paaiškinau kuom visa tai kvepia gerb. vilbit   B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tursionus susukt reikia kad tarpas tarp  apatinio atboinyko butų apie 2cm.tada ir amortizacija  bus ir nieko nelaužys,aš savajai taip ir padares ir šarnyra po šake pakišau ,išvirtimo daryt nereikėjo sako kad viskas gerai,nors iš akies matos galėtų but geriau,tik jie padlos tingi išvirtimą daryt daug eblės tas  šaibas kaišiot

  kaip ir kolega sako mašina tapo standesnė ir stabilesnė nekala iki atboinykų per menkiausią duobikę

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galeciau visa tai apibudint taip:jei bijai kad kas gali suluzt tai geriau nepirkt dzipo ir juo labiau nevaziuot i bekele.man nuluzo amortikai viena karta per mano virinimo klaida bet dabar kuris laikas viskas ok.cia galima diskutuot be galo,bet kartais realybe skiriasi nuo teorijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.