Pereiti prie turinio

sintetine alyva RD28 motore


Rekomenduojami pranešimai

toki namalonu dalyka pastebejau... kol vazinejau su 10w-40 nereikejo dapylineti tepalo. susipyliau 0w-40 mobil 1 ir prasidejo... motoras apslapes ir teplius 1000km/ ~1.5l tepliaus dingsta... gal kas vazinejat su sintetika? kokie pastebejimai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

supyliau ir as na ka pasikeiciau visus riebokslius tarpines ir t.t dabar gerai nes stovi nera kada vazineti:))))))))))

siaip nepudrinkit smegenu apie siurblius skvarbumus ir t,t

idomu ant karsto variklio kokio skystumo pasidaro 10w40 ir kokio ant salto

taip kad uzvedant ziema tik didelis+

maziau problemu vaziuojant dideliais sukiais

tepimas bus geresnis taip pat kaip ir variklio darbas...

jei yra litu visada reikia pirkti ne "is bedos tiks" o tai kas geriausia...

o tepalas dingsta per salnikus ir niekur kitur jei variklis normaliam stovyje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai buvo tema apie RD28T ir sintetiką. Aš į savo pilu mobil Synt S 10W40 ir viskas puikiai. Ypač pastebėtina šiomis šaltomis dienomis, vedasi be jokių parkių. Bent jau žiemą geriau skystame riebalų mišinyje, nei svieste. Perfrazuosiu: "sviestu gali košę pagadinti" :D:D:D

Šiaip IMHO: jei auto labiau skirtas gatvei ar lengvam turizmui ir priklausomai, kaip agresyviai eksploatuojamas automobilis - geriau pilti gerus, aukštesnės klasės tepalus laikantis jų periodiško keitimo (km). Jei dalyvauji sporte, neri į balas ar kitą įvairų mėšlą - pilti brangių tepalų neapsimoka, nes būna kad prisiurbi vandens ar pan. Geriau pilti pigesnius ir keisti dažnai. Čia jau periodiškumas - varžybos, rimtesnės pakatuškės ir t.t

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenorėjau pasakyti, kad varžyboms pilti pačius pigiausius tepalus, tiesiog pilti gerus mineralinius ar pusiausintetinius. Jei variklis dirba ektremaliomis sąlygomis kad ir 100 valandų, normalios kokybės tepalai pilnai turėtų užtikrinti tepimo savybes, todėl manau neverta permokėti už brangius tepalus. Pvz.: rd28t 7ltr. Mobil SyntS tepalo x 34lt/ltr. + filtrai + darbas arba laikas gaunasi virš 300 Lt. Su pusiausintetika galima sutilpti į 150Lt. Su mineraliniu ir tiek nereikės.

O gatvei ir turizmui, kur sąlygos mišrios, t.y. ir ant greičio palakstai , ir paekstrimini, ir kamštyje pasėdi, žiema, vasara, tai skaičiuojant, jei sintetiką keisti kas 10KKm, manau visiškai racionalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.