Pereiti prie turinio

Gal kas turite laidu antgaliu presa?


Mendis

Rekomenduojami pranešimai

Svieki,

 

Gal kas turite presa laido antgaliams uzpresuoti paskolinti? :) Garso varzyboms ruosiamas automobilis, viskas padaryta, reikia pora antgaliu perpresuoti...patogiausia butu Kaune :)

 

Taip pat gal dar pas ka metosi koks laidas storas svarkinis, ar nuo kokio automobilio su akumu gale? Reiketu apie 5m, gerai butu ir daugiau, Kaune toki daikta irgi mielai priglausciau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

120mm^2 laidui antgaliai jau užpresuoti, dabar plonesni jau liko :) Žiūrėsime kaip spėsime, varžybos 7dienį, laiko nedaug, tai manau reikės palikti viską kaip yra :)

 

RimaasK, įrankiai tavo randasi Vilniuje spėju? :(

 

Taip, tokius laidus elektrikai ir naudoja, bet teko tokį ir maitnimui stiprintuvo prasivesti, kad neperkelinėti akumo ir tilpti į reikalavimus :) Pritrūko kėbulo masės, tai šią bėdą norime iki sekančių varžybų išspręsti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai prilituot su lydmetaliu jau nebetinka? imi termo fena ir prilituoji. hondai acordui senam (kur maga tvirtint ner prie ko) ishviso metaliny kronshteina magui gaminau tai sulitavau su lydmetaliu 5 metalines plokshteles, laiko neka blogiau negu suvirinus. ir atrodo icon_thumright.gif. siulychiau lituot betkuriuo atveju tavo kontaktus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas Vilniuje. O dėl maitinimo, tai dideli kondensatoriai naudojami.

Galima ir papildomą akumą į bagažinę instaliuoti.

Turiu tokių nedidelių, kur UPS naudojami.

 

Kondensatoriu glaima naudoti pagal reglamenta tik 1F, kiek bandėme, skirtumo nebuvo :) Labiausiai padėjo atvestas storas kabelis...bet pritrūko kėbulo masės, tai dabar ir bandos spęsti :)

 

Akumo kito irgi negalima naudoti, pagrindinis reikalavimas - akumas gamintojo nurodytu parametrų ir orginalioje vietoje, stiprintuvas sumontuotas bagažinėje, žemadažnio dežė telpa bagažinėje ir yra ne aukščiau langų linijos :)

 

O šiaip dėl UPS'o akumo, sudominai visai :) Kaip jis krautusi, pajungtas lygiagrečiai pagridniniam akumui? Važyboms netinkamas sprendimas, bet kasdieniniam padurniavimui labai tinkamas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei žinai i-klubas peris (cbforume perihelis ar panašiai kažkaip), ans bent jau seniau dirbo prie aukštos įtampos kažką.

Darbo metu galėdavo užpersuot. Žmogus neblogas, pabandyk, gal sutarsit ką. Nu arba važiuok pas Klevą.

Redagavo Kykas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O šiaip dėl UPS'o akumo, sudominai visai :)/> Kaip jis krautusi, pajungtas lygiagrečiai pagridniniam akumui? Važyboms netinkamas sprendimas, bet kasdieniniam padurniavimui labai tinkamas :)/>

 

UPS'o akumas (sarminis) netinka siuo atveju, nes jis neatiduoda tiek energijos per trumpa laika, kaip masinos (rugstinis) akumas, jis skirtas palaikyti irenginio maitinima nestipria ir tolygia srove.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UPS'o akumas (sarminis) netinka siuo atveju, nes jis neatiduoda tiek energijos per trumpa laika, kaip masinos (rugstinis) akumas, jis skirtas palaikyti irenginio maitinima nestipria ir tolygia srove.

 

 

Ne visai taip. Aš visą žiemą naudojau 5Ah UPSo akumą - telpa ant delno. Jungiasi per "prikurkę".

 

Standartinis akumas nelabai gyvas, tai šito mažo užtekdavo pajungus 1-2 min palaukti ir auto užsikuria.

Be to žiemą iš namų šiltą atsinešdavau :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.