Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Na išbandžiau. Pirmas etapas 10,56 , antras 11,36 , trečias 10,32. Antru etapu prieš vėją. Kelias lygus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 26, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Pavydžiu jum.. pas mane 16~17s.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 O vat autostrada iki 140 per 14,28 ir blyn vėl uždusau. Čekas užsidegė, sustojau, vėl užsikūriau ir daugiau nebebandžiau. Užkniso tas priverstinis stabdis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Pavydžiu jum.. pas mane 16~17s.. Nepavydėk. Pas tave berods vos ne 32 ratai, o pas mane vos ne standartiniai. Tavo sunkiau įsvaruot. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 26, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Galvojau kad pas Tave 30.5"...Kad ir kaip būtų, +6 sekundės nuo ratų, kažin ar gali būt. Bet pamenu, su standartiniais plentiniais tai tikrai lengviau įsukdavo, net ir prieš visus remontus ir čipus. Nu žiūrėsiu tą kolektorių - pažiūrėjau, kad gal ir ne toks košmaras jį išimt, kiek matau reikia nuimt termostatą, rail'ą, kuro filtrą ir turėtų daugmaž išsitraukt. Gal ir logiška jei jis užsinešęs - tada oro į variklį mažiau paduoda, automatiškai mažiau galios ir juodas dūmas dėl per mažai sudegusios salerkos... Jei kolektorių išsitrauksiu, jaučiu tas sklendes lupsiu lauk... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 (redaguota) Pas mane dabar vasariniai 255×55r18Gal per daug salerkos, o ne per mažai. Šiaip tai ir aš žadu prasivalyt koliką ir egr. Jei sklendės neklebės, tai ir neimsiu. Sakė nebūtina, čia be bemso variklis. Redagavo Birželio 26, 2016 Mive Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 26, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 (redaguota) Nu jo, pas tave vasariniai 29" gaunasi, pas mane 31.6". Tai dar žiemą su Duratrac'ais pratestuok, galima būtų palygint kiek sekundžių didesnės padangos suvalgo Tai ir sakau, kad per daug salerkos (per mažai patenka oro = gaunasi mišinys su per daug salerkos). Nu reiks pažiūrėt sklendes ir man, gal irgi paliksiu jei viskas ok. EGR tai aš žadu glušint vien dėl to kad nevarytų suodžių atgal į kolektorių - nuo to ir apauga laikui bėgant sienelės ta smala ... Redagavo Birželio 26, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Kadangi tu mėgsti aiškintis iki smulkmenų, tai pirma išsiaiškink kada egr atsidaro. Ar verta jį glušint? Kiek žinau, tai jis prasidaro kai numeti gazą iki tuščių apsukų ar birbinant miesto cikle. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Nu jo, pas tave vasariniai 29" gaunasi, pas mane 31.6". Tai dar žiemą su Duratrac'ais pratestuok, pamatysi kiek sekundžių didesnės padangos suvalgo ...Su duratrakais be 12/14 l. niekaip neišsiverčiu. Tai matyt ir pagreitėja atitinkamai ilgiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 26, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 (redaguota) Aš iki smulkmenų kaip tik nemėgstu aiškintis, tą darau, nebent reikia gilintis sprendžiant kokią nors problemą. Verta ar neverta - kiekvieno asmeninis reikalas. Aš labai daug ir nesigilinau į EGR veikimą, tik žinau praktiką tų kas išsiėmė, tai nepajuto visiškai jokio skirtumo dinamikoj, o tai darė vien tam kad neužnešinėtų kolektoriaus. Katalizo gal irgi nereikėjo pjaut, bet išpjoviau, įsitinau, kad šitoj vietoj klaustukas eliminuotas, o toks mano tikslas ir buvo. P.S. Man su 31.6" All-Terrainais gaunasi 11~12l, bet čia normaliai važinėjant, retkarčiais paspaudžiant, važinėčiau ilgesniais atstumais, įtariu tilpčiau laisvai ir į 10l. --- Ok, neverta čia per išeigines dienas diskutuot apie teorijas, geriau ką naudingesnio nuveikt Kai bus info apie išimto kolektoriaus "būklę" galėsiu brūkštelt, jei kam bus įdomu. Redagavo Birželio 27, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 26, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2016 Pameni, seniau diskutavom apie sąnaudas? Su standartais žymiai mažiau ryja. Todėl ir dūmo nemeta, variklis tai mažiau apkrautas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Birželio 27, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 Patikrint reikėtų ar oro kur nesiurbia pro šoną ir ar EGR neužstrigęs ant atidarytos padėties. Čia nieko nekainuojantis ir daugiausiai tikėtinas 16 s iki 100 km/h variantas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 27, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 (redaguota) Kaip suprantu čia tą vadinamą "boost leak" testą reikėtų atlikt?O kaip EGR patikrint? Ir ar nemestų klaidos, jei jis būtų užstrigęs? Redagavo Birželio 27, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Birželio 27, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 Taip, testas taip vadinamas, bet manau galima ir pačiam apeiti žarnas bei sujungimus ir paieškot nesandarumų. O kai nuiminėsi kolektorių pasitikrinsi ir EGR, manau bus ten priaugę purvo, ypač jei buvo turbina parėjus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 27, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 (redaguota) Na, bet "Boost leak" testo pranašumas tas, kad gali ant užgesinto variklio pripumpuot slėgio ir tada gerai girdėsis kur šnypščia, jei leidžia... Kolektoriaus nebuvau dar nuėmęs, bet anksčiau buvau nuėmęs ir išvalęs EGR'ą - buvo pakankamai švarus - tiesa niekaip jo nepatikrinau (nežinojau kaip). Turbina parėjus man nebuvo - buvo meistro klaidinga diagnostika, ko pasekoje be reikalo restauravau turbiną.. Redagavo Birželio 27, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Almis Maverick Atrašyta Birželio 27, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 Mano jgc iki 100 per 9,9 kitu matavimu lygiai 10s isibegeja nuo 0 su 17 orginaliais ratais.cipuotas.pakeiciau oro srauto matuokle pas Rena ir dumai pasibaige,o vidurki su sitais ratais 8 ltr rodo,o su 31 ratais 11rode. Vaziuoja misriu rezimu ir autostrada ir miestu.pedala paspaudziu nedaboju labai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Birželio 27, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 Mano jgc iki 100 per 9,9 kitu matavimu lygiai 10s isibegeja nuo 0 su 17 orginaliais ratais.cipuotas.pakeiciau oro srauto matuokle pas Rena ir dumai pasibaige,o vidurki su sitais ratais 8 ltr rodo,o su 31 ratais 11rode. Vaziuoja misriu rezimu ir autostrada ir miestu.pedala paspaudziu nedaboju labai.Apsilenkėme pas Reną Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Almis Maverick Atrašyta Birželio 27, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2016 Gali but as ten pora sykiu pas ji lekiau testavau oro srauto matuokles Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
glockas Atrašyta Birželio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 Ech kad mano tiek ir imtu kiek rodo biuciau laimingas.....rodo iki 10, ima nuo 10, bet ne velnio nedumina.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 28, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 (redaguota) Šiek tiek diagnostinės info, viliuosi gal kas ką patars... 1. Išsiėmiau EGR patikrinimui. Vaikšto puikiausiai, nestringa. Bandžiau per vakuumo pajungimą traukt orą - su burna neturiu tiek jėgos, bet vožtuvas pradeda judėt; Pabandžiau su vakuumine pompa - vožtuvas pilnai atsidaro ir užsidaro, ir vakuumą laiko puikiai, nejuda. Manau EGR vožtuvo neveikimą galima atmest. 2. Suodžiai. EGR vožtuvas pakankamai švarus - sausas, tik lengvai aprūkęs suodžiais (yra foto). Įkišau pirštą per EGR'o skylę, ir aplink ją kiek pasiekiau apčiupinėjau - viskas sausa ir švaru, išskyrus minėtus suodžius. Ar galima teigti kad visas kolektorius tada švarus? 3. Vakuumas. Užkūriau ir pažiūrėjau kiek vakuumo traukia šlangutė valdanti EGR - vos vos traukia pirštą, o pajungus vožtuvą - jo neatidaro, per silpnas vakuumas. Čia bandžiau ant laisvų apsukų. Ar toks silpnas vakuumas ant laisvų normalu, ir jis sukyla prie tam tikrų apsukų? Kokie mašinoj simptomai kai nesukeliamas pakankamas vakuumas?(P.S. Kolektoriaus EGR skylę bandymo metu buvau užkišęs kamščiu). --- 4. MAF sensoriaus tikrinimas. Pradžioj patikrinau kiek duoda įtampos prie skirtingų apsukų: Degimas: 0.98VLaisvos apsukos (750rpm): 1.7V1000rpm: 2.0V2000rpm: 2.65V3000rpm: 3.3VKiek teko Googlint, tai Mersistai praktiškai tokias pat įtampas matuoja - tai manau kaip ir ok, o svarbiausia anot jų, kad įtampos nešokinėja ir proporcingai didėja su apsukom - taip ir yra. (MAF sensoriaus įtampos ribos: 0-5V). Dabar "įdomioji dalis" - galvoju pabandysiu išvalyt MAF sensorių. Tam naudojau izopropilo alkoholį (specialiai elektronikai skirtą valiklį).Matavimo rezultatai po valymo: Degimas: 1.04VLaisvos apsukos (750rpm): 1.04V1000rpm: 1.04V2000rpm: 1.04V3000rpm: 1.04V Su tuo valymu būsiu turbūt sugadinęs MAF sensorių... Beje, dabar meta klaidą P0100 - "Mass or Volume Air Flow Circuit" - logiška... Pabandžiau pravažiuot - nei jokio pablogėjimo, nei pagerėjimo - važiuoja lygiai taip pat, ir dūmina juodai taip pat, kai užvarai iki ~4000rpm. Bet man didžiausias klausimas - kodėl variklis elgiasi lygiai taip pat kaip anksčiau, jei MAF'as neveikia? Redagavo Birželio 28, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Birželio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 (redaguota) Jeigu šitam variklyje vakuminė turba, tai jos valdymas sutrikęs, greičiausiai nevaldo wastegate arba geometrijos (jeigu ten tokia yra), ko pasekoje turba nedapučia?? Redagavo Birželio 28, 2016 namaste Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 28, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 (redaguota) Taip, turbo aktuatorius vakuuminis - gazuojant jis juda - tiesa neįsivaizduoju ar jis juda visa reikalinga eiga, ar ne (čia nuo vakuumo priklauso). Turbo pūtimą testavau prieš kelias dienas - daugiausiai kiek pakyla tai 1.2 bar (čia jau ant pilno gazo). Palyginimui testavom Nissan Almera 2.2 DCi tai ten buvo 1.4 bar. Nežinau kiek turi pūst šitie 2.7 CRD... O tas sutrikęs turbos valdymas nuo ko gali būt? T.y. koks pirminis komponentas valdo vakuumą? Redagavo Birželio 28, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Birželio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 Vakumo pompa sukelia vakumą, o solenoidai valdo kur ir kada to vakumo reikia. Bet jeigu būtų solenoidas, mestų klaidą greičiauiai P0243 (Engine Control Module (ECM) detected the turbocharger wastegate solenoid has an open or short circuit.) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Birželio 28, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 (redaguota) Tame ir bėda, kad visiškai jokių klaidų niekada niekas ir nemetė... Dabar tik išmetė MAF klaidą, kai su tuo valymu prisižaidžiau (bet kaip sakiau, visiškai jokio pasikeitimo, nors MAF'as dabar visada vienodą įtampą duoda). Sekantis testas - "Boost leak", gal tas ką parodys... Redagavo Birželio 28, 2016 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Birželio 28, 2016 Dalintis Atrašyta Birželio 28, 2016 Kokie pas jus dūmingumai ant TA lapo, gal galit pažiūrėt? (labai įdomu ant kiek mano traktorius per daug dūmina.. ) maniskio dumingumas 0,05 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar