Pereiti prie turinio

Dumingumas JGC 2.7 CRD


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Galvojau kad pas Tave 30.5"...

Kad ir kaip būtų, +6 sekundės nuo ratų, kažin ar gali būt. Bet pamenu, su standartiniais plentiniais tai tikrai lengviau įsukdavo, net ir prieš visus remontus ir čipus.

 

Nu žiūrėsiu tą kolektorių - pažiūrėjau, kad gal ir ne toks košmaras jį išimt, kiek matau reikia nuimt termostatą, rail'ą, kuro filtrą ir turėtų daugmaž išsitraukt. Gal ir logiška jei jis užsinešęs - tada oro į variklį mažiau paduoda, automatiškai mažiau galios ir juodas dūmas dėl per mažai sudegusios salerkos...  :scratch:

Jei kolektorių išsitrauksiu, jaučiu tas sklendes lupsiu lauk...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane dabar vasariniai 255×55r18

Gal per daug salerkos, o ne per mažai. Šiaip tai ir aš žadu prasivalyt koliką ir egr. Jei sklendės neklebės, tai ir neimsiu. Sakė nebūtina, čia be bemso variklis.

Redagavo Mive
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, pas tave vasariniai 29" gaunasi, pas mane 31.6". Tai dar žiemą su Duratrac'ais pratestuok, galima būtų palygint kiek sekundžių didesnės padangos suvalgo :)

 

Tai ir sakau, kad per daug salerkos (per mažai patenka oro = gaunasi mišinys su per daug salerkos). Nu reiks pažiūrėt sklendes ir man, gal irgi paliksiu jei viskas ok. EGR tai aš žadu glušint vien dėl to kad nevarytų suodžių atgal į kolektorių - nuo to ir apauga laikui bėgant sienelės ta smala ...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo, pas tave vasariniai 29" gaunasi, pas mane 31.6". Tai dar žiemą su Duratrac'ais pratestuok, pamatysi kiek sekundžių didesnės padangos suvalgo :)

...

Su duratrakais be 12/14 l. niekaip neišsiverčiu. Tai matyt ir pagreitėja atitinkamai ilgiau.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš iki smulkmenų kaip tik nemėgstu aiškintis, tą darau, nebent reikia gilintis sprendžiant kokią nors problemą.

 

Verta ar neverta - kiekvieno asmeninis reikalas. Aš labai daug ir nesigilinau į EGR veikimą, tik žinau praktiką tų kas išsiėmė, tai nepajuto visiškai jokio skirtumo dinamikoj, o tai darė vien tam kad neužnešinėtų kolektoriaus. Katalizo gal irgi nereikėjo pjaut, bet išpjoviau, įsitinau, kad šitoj vietoj klaustukas eliminuotas, o toks mano tikslas ir buvo.

 

P.S. Man su 31.6" All-Terrainais gaunasi 11~12l, bet čia normaliai važinėjant, retkarčiais paspaudžiant, važinėčiau ilgesniais atstumais, įtariu tilpčiau laisvai ir į 10l.

 

---

 

Ok, neverta čia per išeigines dienas diskutuot apie teorijas, geriau ką naudingesnio nuveikt ;)

Kai bus info apie išimto kolektoriaus "būklę" galėsiu brūkštelt, jei kam bus įdomu.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, bet "Boost leak" testo pranašumas tas, kad gali ant užgesinto variklio pripumpuot slėgio ir tada gerai girdėsis kur šnypščia, jei leidžia...

 

Kolektoriaus nebuvau dar nuėmęs, bet anksčiau buvau nuėmęs ir išvalęs EGR'ą - buvo pakankamai švarus - tiesa niekaip jo nepatikrinau (nežinojau kaip).

 

Turbina parėjus man nebuvo - buvo meistro klaidinga diagnostika, ko pasekoje be reikalo restauravau turbiną..  :angry:

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano jgc iki 100 per 9,9 kitu matavimu lygiai 10s isibegeja nuo 0 su 17 orginaliais ratais.cipuotas.pakeiciau oro srauto matuokle pas Rena ir dumai pasibaige,o vidurki su sitais ratais 8 ltr rodo,o su 31 ratais 11rode. Vaziuoja misriu rezimu ir autostrada ir miestu.pedala paspaudziu nedaboju labai.

Apsilenkėme pas Reną
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiek tiek diagnostinės info, viliuosi gal kas ką patars...
 
1. Išsiėmiau EGR patikrinimui. Vaikšto puikiausiai, nestringa. Bandžiau per vakuumo pajungimą traukt orą - su burna neturiu tiek jėgos, bet vožtuvas pradeda judėt; Pabandžiau su vakuumine pompa - vožtuvas pilnai atsidaro ir užsidaro, ir vakuumą laiko puikiai, nejuda. Manau EGR vožtuvo neveikimą galima atmest.
 
2. Suodžiai. EGR vožtuvas pakankamai švarus - sausas, tik lengvai aprūkęs suodžiais (yra foto). Įkišau pirštą per EGR'o skylę, ir aplink ją kiek pasiekiau apčiupinėjau - viskas sausa ir švaru, išskyrus minėtus suodžius. Ar galima teigti kad visas kolektorius tada švarus?
 
3. Vakuumas. Užkūriau ir pažiūrėjau kiek vakuumo traukia šlangutė valdanti EGR - vos vos traukia pirštą, o pajungus vožtuvą - jo neatidaro, per silpnas vakuumas. Čia bandžiau ant laisvų apsukų. Ar toks silpnas vakuumas ant laisvų normalu, ir jis sukyla prie tam tikrų apsukų? Kokie mašinoj simptomai kai nesukeliamas pakankamas vakuumas?

(P.S. Kolektoriaus EGR skylę bandymo metu buvau užkišęs kamščiu).
 
---
 
4. MAF sensoriaus tikrinimas. Pradžioj patikrinau kiek duoda įtampos prie skirtingų apsukų:
 
Degimas: 0.98V
Laisvos apsukos (750rpm): 1.7V
1000rpm: 2.0V
2000rpm: 2.65V
3000rpm: 3.3V

Kiek teko Googlint, tai Mersistai praktiškai tokias pat įtampas matuoja - tai manau kaip ir ok, o svarbiausia anot jų, kad įtampos nešokinėja ir proporcingai didėja su apsukom - taip ir yra. (MAF sensoriaus įtampos ribos: 0-5V).
 
Dabar "įdomioji dalis"  :D  - galvoju pabandysiu išvalyt MAF sensorių. Tam naudojau izopropilo alkoholį (specialiai elektronikai skirtą valiklį).

Matavimo rezultatai po valymo:

 

Degimas: 1.04V

Laisvos apsukos (750rpm): 1.04V

1000rpm: 1.04V
2000rpm: 1.04V
3000rpm: 1.04V

 

Su tuo valymu būsiu turbūt sugadinęs MAF sensorių...  :blush: Beje, dabar meta klaidą P0100 - "Mass or Volume Air Flow Circuit" - logiška... 

 

Pabandžiau pravažiuot - nei jokio pablogėjimo, nei pagerėjimo - važiuoja lygiai taip pat, ir dūmina juodai taip pat, kai užvarai iki ~4000rpm. Bet man didžiausias klausimas - kodėl variklis elgiasi lygiai taip pat kaip anksčiau, jei MAF'as neveikia?

post-9887-0-12017400-1467112149_thumb.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, turbo aktuatorius vakuuminis - gazuojant jis juda - tiesa neįsivaizduoju ar jis juda visa reikalinga eiga, ar ne (čia nuo vakuumo priklauso). Turbo pūtimą testavau prieš kelias dienas - daugiausiai kiek pakyla tai 1.2 bar (čia jau ant pilno gazo). Palyginimui testavom Nissan Almera 2.2 DCi tai ten buvo 1.4 bar. Nežinau kiek turi pūst šitie 2.7 CRD...

 

O tas sutrikęs turbos valdymas nuo ko gali būt? T.y. koks pirminis komponentas valdo vakuumą?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tame ir bėda, kad visiškai jokių klaidų niekada niekas ir nemetė... Dabar tik išmetė MAF klaidą, kai su tuo valymu prisižaidžiau (bet kaip sakiau, visiškai jokio pasikeitimo, nors MAF'as dabar visada vienodą įtampą duoda).

 

Sekantis testas - "Boost leak", gal tas ką parodys...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.