villis44 Sukurta Spalio 27, 2008 Dalintis Sukurta Spalio 27, 2008 Sveiki!Mastau pasikeist savo sena MP I i naujesni MP II ar MP Sport. Gal galit pakomentuoti kokie skiertumai tarp ju...kas uz kas pries... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rimuxs Atrašyta Spalio 28, 2008 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2008 Sveiki!Mastau pasikeist savo sena MP I i naujesni MP II ar MP Sport. Gal galit pakomentuoti kokie skiertumai tarp ju...kas uz kas pries... Kas geriau ar I versija ar II nepasakysiu, taciau Sport versijos, jei vaziuoji i miska geriau neimti vien del atsarginio rato apacioje. Toyota padariusi, kad to atsarginio rato nei nesimato, o pas Pajero kabo kaip koks kliuvinys ir atbulam sukinejantis, nesunku uzkabinti. Plius jei reikes keisti busi visas purvinas iki ausu, o zapaske gale jei uzdengta bus daugmaz svari. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Spalio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2008 As kai rinkausi tarp siu modeliu, tai man pasirode, kad MP Sport erdvesnis salonas... Na as i miskus su juo kolkas nevazineju, tai atsarginis ratas nekliuvo niekur... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Phantom_lt Atrašyta Spalio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2008 Kažkaip MP Sportą sunku pavadint džipu, greičiau čia parkentikas...Čia tik mano nuomone :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Spalio 30, 2008 Dalintis Atrašyta Spalio 30, 2008 naujesnio detalės 10 kartų brangesnės, važiuoja vienodai, salonai skiriasi ir skiriasi keli niuansai. MP sport daug valgys... jei kas sulūž, tai pasiruošk plačiau atvert piniginę, nei su MP I :wink: ..... labai plačiau p.s.jei nori limuzino keliuose - tai vw pfaeton :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Spalio 31, 2008 Dalintis Atrašyta Spalio 31, 2008 MP sport 2,5 TD sanaudos 10 - 12 l saliaros, detaliu kainos tokios pat kaip MP II , ce sneku apie sporta 99m., tai nzn ar jis naujesnis ar senesnis.... Didziausias deficitas jam - farkopas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeee Atrašyta Lapkričio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2008 sveiki as irgi buvau susidures su tokia dialema ar MP II ar sportas bet issirinkau MPII nes viena is mano pagrindiniu minciu buvo kad mano busima sdzipukas galetu vaziuoti (ne droziant varikliuko) apie 150 km/h deje turiu prisipazinti nei II nei sportas to negali (as kalbu apie salerkinius varikliukus) aiksu gali palakioti bet nemanua kd ilgai nes pvz II prie 120 km/h buna apsukuos apie 3200 aps/min o sporto budavo apie kazkur 3100 aps/min taigi a staip ir nesupratau kodel jis vadinasi sport ) ir dar viena as girdejau is kolektyvo kad 2,5 varikliukas yra biski problematiskas nei 2,8 va tiek is mano patirties Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krytis Atrašyta Gruodžio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2009 sveiki as irgi buvau susidures su tokia dialema ar MP II ar sportas bet issirinkau MPII nes viena is mano pagrindiniu minciu buvo kad mano busima sdzipukas galetu vaziuoti (ne droziant varikliuko) apie 150 km/h deje turiu prisipazinti nei II nei sportas to negali (as kalbu apie salerkinius varikliukus) aiksu gali palakioti bet nemanua kd ilgai nes pvz II prie 120 km/h buna apsukuos apie 3200 aps/min o sporto budavo apie kazkur 3100 aps/min taigi a staip ir nesupratau kodel jis vadinasi sport ) ir dar viena as girdejau is kolektyvo kad 2,5 varikliukas yra biski problematiskas nei 2,8 va tiek is mano patirties 2002 Sportas automatas prie 120 km/h apsukos apie 2800-2900 sukiu. 3.0l benzinas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Gruodžio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2009 MP ir sportas skyrtingos klases ,kainos,ir isliekamuosios vertes masinos.MP2 turi superselekta,yra pastoviai varomas 2 tiltais su galimybe atsijungt priekini tilta,kuro ir agregatu tausojimui.Pajungt -atjungt tilta galima pristabdzius iki 100 Sportas ir montero(usa)sport,dazniau buna su part-taim sistema,varomas galiniu tiltu su galimybe pajungt priekini,kaip pas visus pirmus pajerus..Pajungt-atjungt reik sustoti ir letai pajudet keleta metru i pr kad pajungt,i gala atjungt,stovi habai,pas mp2 nera,kiti stato nezinau kam,tipo sutaupo puslitri benzo..Bekelei jei standarte,tai mp2 ,dar su kieta blokiruote,- standartinis sportas pralaimi savo tech harakteristikom,Bet standartas su bulgarkes ir svarkes pagalba per trumpa laika gali pavirst nestandartu :roll: Sporto pliusas-tai i ji gan ilgai buvo statomitrilitriai seni 12kos voztuvu statomi,kantrus ir nesudetyngi,3l 24voztuvu,nelabai pasidoda remontojami netgi eil prieziurai,zvakes kad issukt,reik puse varyklio nurengt,it.t.Dar svarbus momentas skirtynga posadke.Pajeroi sesi kaip nori,sporte kaip lengvuskei,auksti zmones spaudosi i sporta pasedeje pajeroi, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Gruodžio 3, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 3, 2009 Deni neklaidink žmonių. Pas mane MP 2 - part taimas, priekis pajungiamas ryčiagu, automatiniai habai (galimas pasistatyt mechaninius), galinio tilto blokiruotės nėra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krytis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 Pajungt-atjungt reik sustoti ir letai pajudet keleta metru i pr kad pajungt,i gala atjungt,stovi habai,Kad pajungt prieki taip pat uztenka pristabdyti, tik kai nori ijungti paletintoja - sustoti. 3l 24voztuvu,nelabai pasidoda remontojami netgi eil prieziurai,zvakes kad issukt,reik puse varyklio nurengt,it.t. Nurengti reikia ir 3,0l 12 voztuvu MP2 lygiai tiek pat kiek ir Sporta, o ir zvakes platinines ar iridzio tai keiciaci berods kas 120000km. tai manau neproblema karta i kokius 5 metus pasikeisti. :wink: Dar svarbus momentas skirtynga posadke.Pajeroi sesi kaip nori,sporte kaip lengvuskei,auksti zmones spaudosi i sporta pasedeje pajeroi,Pries Sporta Vazinejau su MP2 3,0 V6, Automatas, 5 duru todel dabar teigiu, kad sporte daugiau vietos- gale patogiau sedeti ir daugiau vietos kojom, prieki irgi patogiau. O ir trasoje Sportas daug stabilesnis ir greitesnis nes MP2 3,0l v6 prie 100 km/h 3000 apsuku rodo, tai norint 120 vaziuoti jau drozt reikia, o ir pries tai buves MP2 taip pat part time. Tik is asmenines patirties. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedizz Atrašyta Gruodžio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 MP2 3,0l v6 prie 100 km/h 3000 apsuku rodo, tai norint 120 vaziuoti jau drozt reikia, Tai juk nedyzelis, ir kad iki 3500-4000 isuksi neuzsidros tikrai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
krytis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 MP2 3,0l v6 prie 100 km/h 3000 apsuku rodo, tai norint 120 vaziuoti jau drozt reikia, Tai juk nedyzelis, ir kad iki 3500-4000 isuksi neuzsidros tikrai Bet sveikatos nedadeda , o ir kuro sanaudos skirsis nuo 3000 apsuku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedizz Atrašyta Gruodžio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 10, 2009 na nezinau kaip konkreciai su pajeru (nes mazai kur i tiesiaja isvaziuoju), bet kai turejau exploreri tai 3200-3400 budavo optimaliausia degalu ir laiko atzvilgiu. Ale benzininiai varikliai, kaip man vienas meistriukas sako, megsta kad bent 3000butu, nes tipo tepimas ir issibalansavimas geresnis :wink: Nes paziurejus i tuos kas sunkia tapke turi, tai varikliai kaip bitukes dirba,o tik kebulai nelaiko,o kas iki 2500laiko - tai atvirkstinis variantas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar