Pereiti prie turinio

Pajero VS Pajero sport


villis44

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

Mastau pasikeist savo sena MP I i naujesni MP II ar MP Sport. Gal galit pakomentuoti kokie skiertumai tarp ju...kas uz kas pries...

 

Kas geriau ar I versija ar II nepasakysiu, taciau Sport versijos, jei vaziuoji i miska geriau neimti vien del atsarginio rato apacioje. Toyota padariusi, kad to atsarginio rato nei nesimato, o pas Pajero kabo kaip koks kliuvinys ir atbulam sukinejantis, nesunku uzkabinti. Plius jei reikes keisti busi visas purvinas iki ausu, o zapaske gale jei uzdengta bus daugmaz svari.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujesnio detalės 10 kartų brangesnės, važiuoja vienodai, salonai skiriasi ir skiriasi keli niuansai. MP sport daug valgys... jei kas sulūž, tai pasiruošk plačiau atvert piniginę, nei su MP I :D :wink: ..... labai plačiau :D

p.s.

jei nori limuzino keliuose - tai vw pfaeton :D :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

sveiki as irgi buvau susidures su tokia dialema ar MP II ar sportas bet issirinkau MPII nes viena is mano pagrindiniu minciu buvo kad mano busima sdzipukas galetu vaziuoti (ne droziant varikliuko) apie 150 km/h deje turiu prisipazinti nei II nei sportas to negali (as kalbu apie salerkinius varikliukus) aiksu gali palakioti bet nemanua kd ilgai nes pvz II prie 120 km/h buna apsukuos apie 3200 aps/min o sporto budavo apie kazkur 3100 aps/min taigi a staip ir nesupratau kodel jis vadinasi sport :)) ir dar viena as girdejau is kolektyvo kad 2,5 varikliukas yra biski problematiskas nei 2,8

 

va tiek is mano patirties

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...
sveiki as irgi buvau susidures su tokia dialema ar MP II ar sportas bet issirinkau MPII nes viena is mano pagrindiniu minciu buvo kad mano busima sdzipukas galetu vaziuoti (ne droziant varikliuko) apie 150 km/h deje turiu prisipazinti nei II nei sportas to negali (as kalbu apie salerkinius varikliukus) aiksu gali palakioti bet nemanua kd ilgai nes pvz II prie 120 km/h buna apsukuos apie 3200 aps/min o sporto budavo apie kazkur 3100 aps/min taigi a staip ir nesupratau kodel jis vadinasi sport :)) ir dar viena as girdejau is kolektyvo kad 2,5 varikliukas yra biski problematiskas nei 2,8

 

va tiek is mano patirties

 

 

2002 Sportas automatas prie 120 km/h apsukos apie 2800-2900 sukiu. 3.0l benzinas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MP ir sportas skyrtingos klases ,kainos,ir isliekamuosios vertes masinos.MP2 turi superselekta,yra pastoviai varomas 2 tiltais su galimybe atsijungt priekini tilta,kuro ir agregatu tausojimui.Pajungt -atjungt tilta galima pristabdzius iki 100 :lol: Sportas ir montero(usa)sport,dazniau buna su part-taim sistema,varomas galiniu tiltu su galimybe pajungt priekini,kaip pas visus pirmus pajerus..Pajungt-atjungt reik sustoti ir letai pajudet keleta metru i pr kad pajungt,i gala atjungt,stovi habai,pas mp2 nera,kiti stato nezinau kam,tipo sutaupo puslitri benzo..Bekelei jei standarte,tai mp2 ,dar su kieta blokiruote,- standartinis sportas pralaimi savo tech harakteristikom,Bet standartas su bulgarkes ir svarkes pagalba per trumpa laika gali pavirst nestandartu :roll: Sporto pliusas-tai i ji gan ilgai buvo statomitrilitriai seni 12kos voztuvu statomi,kantrus ir nesudetyngi,3l 24voztuvu,nelabai pasidoda remontojami netgi eil prieziurai,zvakes kad issukt,reik puse varyklio nurengt,it.t.Dar svarbus momentas skirtynga posadke.Pajeroi sesi kaip nori,sporte kaip lengvuskei,auksti zmones spaudosi i sporta pasedeje pajeroi,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pajungt-atjungt reik sustoti ir letai pajudet keleta metru i pr kad pajungt,i gala atjungt,stovi habai,Kad pajungt prieki taip pat uztenka pristabdyti, tik kai nori ijungti paletintoja - sustoti.

 

 

3l 24voztuvu,nelabai pasidoda remontojami netgi eil prieziurai,zvakes kad issukt,reik puse varyklio nurengt,it.t.

 

Nurengti reikia ir 3,0l 12 voztuvu MP2 lygiai tiek pat kiek ir Sporta, o ir zvakes platinines ar iridzio tai keiciaci berods kas 120000km. tai manau neproblema karta i kokius 5 metus pasikeisti. :wink:

 

 

Dar svarbus momentas skirtynga posadke.Pajeroi sesi kaip nori,sporte kaip lengvuskei,auksti zmones spaudosi i sporta pasedeje pajeroi,

Pries Sporta Vazinejau su MP2 3,0 V6, Automatas, 5 duru todel dabar teigiu, kad sporte daugiau vietos- gale patogiau sedeti ir daugiau vietos kojom, prieki irgi patogiau. O ir trasoje Sportas daug stabilesnis ir greitesnis nes MP2 3,0l v6 prie 100 km/h 3000 apsuku rodo, tai norint 120 vaziuoti jau drozt reikia, o ir pries tai buves MP2 taip pat part time. Tik is asmenines patirties.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na nezinau kaip konkreciai su pajeru (nes mazai kur i tiesiaja isvaziuoju), bet kai turejau exploreri tai 3200-3400 budavo optimaliausia degalu ir laiko atzvilgiu. Ale benzininiai varikliai, kaip man vienas meistriukas sako, megsta kad bent 3000butu, nes tipo tepimas ir issibalansavimas geresnis :wink: Nes paziurejus i tuos kas sunkia tapke turi, tai varikliai kaip bitukes dirba,o tik kebulai nelaiko,o kas iki 2500laiko - tai atvirkstinis variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.