Pereiti prie turinio

Automobilinė priekaba


Juras666

Rekomenduojami pranešimai

pirkau prieś ménesi estu g-bos priekabéle, kolkas patenkintas, galinis-priekinis bortas vartosi/nusiima, pati priekaba atsiverćia, ilgas diślius (ilgesném lentom pvz.) kuzovas 2,65-1,30, pilnai cinkuota, b.m. 750 kg. lingés-amortikai, reguliuojasi pakabos aukśtis, pvz. lengvam auto sukeli viena lingiu kraśta, dżipui nuleidi, viso uźima max 10 min., aiśku super sunkiu kroviniu nepakels, bet vidutiniai krovinukai pats tas, lengva, patogi perstumti rankomis iś vietos i vieta, minusai : R 13 ratai per maźi, planuoju permauti R 14-15 su C raide, linges reiks pakeisti arba dadéti pora lapu (kraunant sunkiau iśsitiesina lingés), na tai vidutinio krovumo priekabélé, bet kokybiśkai padaryta. kaina 3100+ 150 tentas

post-9896-13930427412363_thumb.jpg

post-9896-13930427729193_thumb.jpg

Redagavo habas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne patogume esme, o tame, kad dviase nesiubuoja nei i sonus nei isilgai - teisingai pakrovei, neteisingai - nesiubuoja ir tiek. Vienaases gala kilnoja ir dar i sonus kaip antys siubuoja jei normaliai pakrauni.

Esam taip autostradoj is vienaases trimetrinius pagalius pabere, kai masinos gala susiubavo priekaba. Apsisukom ant tilto per minija tris kart, pagaliai kaip dantu krapstukai is priekabos ant autostrados pabiro. Nuo to laiko perzegnojau vienaases priekabas.

nu o kas gi visa tai apie ka cia pasakoji jei ne patogumas? :) tuom dviase ir gera kad patogi, kaip nori sumeti, svorio centro neieskai, be streso atkabini pastumi kur tau reikia, tuo tarpu kai vienasei pakrausi daugiau i prieki ir trys vyrai isiviepe atkabines ir uz disliaus isizerge bandys stumti-nepatogu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne patogume esme, o tame, kad dviase nesiubuoja nei i sonus nei isilgai - teisingai pakrovei, neteisingai - nesiubuoja ir tiek. Vienaases gala kilnoja ir dar i sonus kaip antys siubuoja jei normaliai pakrauni.

Esam taip autostradoj is vienaases trimetrinius pagalius pabere, kai masinos gala susiubavo priekaba. Apsisukom ant tilto per minija tris kart, pagaliai kaip dantu krapstukai is priekabos ant autostrados pabiro. Nuo to laiko perzegnojau vienaases priekabas.

Deja, taip nėra.

Privežiojęs aš sočiai mašinų ir šiaip krovinių ir su vienaašėm, ir su dviašėm, teisingai kraut reikia absoliučiai visas priekabas :) Brolis su maniške dviaše buvo "žirkles" padaręs ant žvyrkelio, kai šešiametrius brusus pakrovė, gale mažiausiai pusantro metro išsikišę, tai svorio pasiskirstymas atitinkamas...O jei užkabini dviašę ant mašinos, kurios kablys aukštai, tai kur atsiduria priekabos priekinė ašis?

Ir šiaip, krovinį reiktų tinkamai pritvirtint, mažiau problemų bus :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja, taip nėra.

Privežiojęs aš sočiai mašinų ir šiaip krovinių ir su vienaašėm, ir su dviašėm, teisingai kraut reikia absoliučiai visas priekabas :)/>/> Brolis su maniške dviaše buvo "žirkles" padaręs ant žvyrkelio, kai šešiametrius brusus pakrovė, gale mažiausiai pusantro metro išsikišę, tai svorio pasiskirstymas atitinkamas...O jei užkabini dviašę ant mašinos, kurios kablys aukštai, tai kur atsiduria priekabos priekinė ašis?

Ir šiaip, krovinį reiktų tinkamai pritvirtint, mažiau problemų bus :rolleyes:/>/>

"O jei užkabini dviašę ant mašinos, kurios kablys aukštai" va cia tai labai tikslus pastebejimas musu visureigiu atveju:rolleyes: As pastoviai turiu problemas pasiemes priekabas kad mano farkopas aukstai. Bet kai imu pastoviai vienaase tai tokios bedos nera, tik pasvirimo beda. Plius manau priekbos svoris su 2 asim kaip nesuk bus didesnis, tai likutine pakrovimo galimybe iki 750kg irgi labai mazeja. O argumentas kad niekas nesveria, jau nelabai galioja, turi svarstykles ir kai nores pasinaudos transportiniai(girdejau Lenkijoje jau labai daznai naudojasi ir bauda smagi).

Manau 2 ase gerai kai neriboja mase ir ruosiesi daug vezti.

Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei nori veziot visokius akmenis ir gelezus mano nuomone kuzove turetu bortai ir dugnas buti is dregmei atsparios fanieros, kaip auksciau temoj ant grando,pats pries kelis metus buvau perdirbes rusiska tonar priekaba iki tol buvo metalinis dugnas ir bortai , pakrauni kokio metalo ir dazai apdrozti po savaites rudys,viska perdariau i faniera ir ledas ,faniera reikalui esant nusigrezioji kniedes ir prikniedyji kita ir kariaut su rudim nereikia o su cinkuota panasiai ,draugelis nupirko ,metalus paveziojo tai kur cinka pazeide ten rudys. pazystamas pirko savadarbe kazkur uz raseiniu lygtais. konstrukcija man visai patiko ,tvirtas remas,ismatavimai 1300mm x2800mm ,atsidaro priekinis galinis bortai,vaziuokle linges+spyruokles+amortikai ,tiltas atrodo voyagerio,padangos r15c tik bortai skardiniai bet uzsakius manau ir faniera prikniedytu ,dokuose savadarbe .jei ydomu pasuk suzinosiu kiek kainavo ir to zmogeno kontaktus 868710193

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

kiek zinau dviase 750kg max be kategorijos, tai jei masiniukas trabantas tai gal ir prasisuksi :D/>

Policija ziuri i priekabos dokumentuose irasyta maksimalu svori... :P Tad ar trabanta vesi ar pora zvyro maisu (kaip kad man buvo ) nesvarbu... :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai tu kategorijas turi gali liezuvi kaisioti, o kas turi tik B man rodos kitaip yra

Pas mane tik B, C, - priekabu tampymui tai itakos neturi: - gali vilkti TIK iki 750 kg BENDRO svorio priekabas... O visi kiti ismastymai ir paskaiciavimai tik iki pirmo policininko...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.