skystis Sukurta Balandžio 4, 2006 Dalintis Sukurta Balandžio 4, 2006 ar pas GRa su 4,2 varikliu stovi galva aliuminine kaip ir pas 2,8 ar spizine kaip pas 3,3?aciu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lomik Atrašyta Balandžio 4, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2006 neserga perkaitymo liga kaip 2,8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Balandžio 5, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2006 aciu ta ir norejau suzinot, taciua kodel jie pas mus tokie nepopuliarus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorasf Atrašyta Balandžio 5, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2006 Uz 4.2 varikli rusai moka dviguba kaina. variklio resursas min..5000t.kmhttp://www.nissan-4x4.ru/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
svecius Atrašyta Balandžio 5, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2006 Tai prie cia visai tiktu mano kausimas. O kaip su kuro sanaudom? Ar labai skiriasi 2.8 ir 4.2? 2.8 kiek zinau suvalgo apie 10 - 12/100 km. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Balandžio 5, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2006 valgo panašiai, nes 4.2d be turbinos turi panašiai arklių kaip ir 2.8td Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
viktorasf Atrašyta Balandžio 6, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 4.2 be turbinos- 13ltr. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Balandžio 6, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 isvada: turim ta pacia galia, tiek pat kuro, didesni svori, taciau garantija kad nesusikraipys galva? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 6, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 Yra dar toks, džipui labai svarbus dalykas - SUKIMO MOMENTAS. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Balandžio 6, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 kaip suprantu dar vienas pliusas 4.2 ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Balandžio 6, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 na ir kai kurie pasisakė iš praktikos, kad 4,2 nelaiko aukštų apsukų... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lomik Atrašyta Balandžio 6, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 vazinejau su 2.8TD ir 4.2D (ir tik off-raod'e):- del kuro sanaudu pakomentuoti negaliu (bet empyriniai stebejimai leidzia daryti prielaida, kad 4.2 per varzybas "suvalgo" maziau)- zymiai smagesnis 4.2 variklio darbas "apacioje" (prie mazu apsuku), pvz Taurageje norint ilekti i leduota kalna - gali drasiai is vietos isisbegeti 3 paletintu- 4.2 variklis+GD+PD sunkesni be diskusiju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedas-di Atrašyta Balandžio 6, 2006 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2006 manau naturalu, kad didesnes kubaturos bet koks variklis smagiau dirba prie zemu nei prie aukstu apsuku, o kuro sanaudos mazesnes, nes galingesnis variklis lengviau pavelka masina ir maziau valgo, nei pvz silpnas ir mazas atiduodamas paskutine sveikata. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
skystis Atrašyta Balandžio 7, 2006 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2006 aciu uz gausius komentarus, reix taupyt babkes kad perspjaut rusus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar