Pereiti prie turinio

TLC80 remontas ir tobulinimas


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...
  • Atsakymus 750
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Mano senasis geriau trauke atsuktu siurbliu, bet sitas jeigu nesukintas tai irgi neblogai, tik ziauriai sunkiai ysibegeja nuo zemu sukiu. Manau reikes ir sita atsriubuoti nes ir dumu visai nera

O kada tu tą siurblį atsukai? Nes vasarą tai pas tave traukė prastai...

Siurblį pats sukinėji ar kažkokie meistrai? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsukom po to kai tu mane aplenkei greitkelyje. Sureguliuoti moka ir musu or Kalvarijos Ramunai.

Gal bandei paskui kiek traukė greitkelyje? 

Nesugalvoju kito būdo, kaip palyginti variklio galią. Reikės padraginti vėl prie progos, nors pas mane dar vis 33 ratai, manau ir dėl 35 taviškė bėgėjosi sunkiau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pas tave mechaninė ar automatas? Pas mus su Saulium vienodos dėžės, vienodi tiltų perdavimai, skiriasi tik ratų dydis. 170 maniškė niekaip netraukė, riba turbūt 150, gal į pakalnę 160 galima buvo įvyti :)  Su nauju varikliu dar nebandžiau, iki 120 bėgėjasi smagiai, o daugiau praktikoje ir nereikia, čia tik pasimatavimui... Bet reiks pabandyt :)

Čia fotkę užtikau su senu varikliu, ratai 33

LZXSy9G.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Pas mus su Saulium vienodos dėžės, vienodi tiltų perdavimai, skiriasi tik ratų dydis. 

Kiek zinau Sauliaus masinos istorija, kad jo tiltai 4.11, o tavo 3.73.

Tad jis is vietos bus greitesnis ir dinamiskesnis, o tu tik po to isilaiduosi.

 

Ir dar, o kiek pas tave krovimo ant testerio rodo, kad taip aukstai rodykle?

Redagavo vidulis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek zinau Sauliaus masinos istorija, kad jo tiltai 4.11, o tavo 3.73.

Tad jis is vietos bus greitesnis ir dinamiskesnis, o tu tik po to isilaiduosi.

 

Ir dar, o kiek pas tave krovimo ant testerio rodo, kad taip aukstai rodykle?

Elektroninis voltmetras pas mane rodo berods apie 13,8

To skydelyje aš nelabai suprantu ir į jį nežiūriu :)

 

O su tuo dinamiškumu iš vietos, tai čia irgi ne viskas taip paprasta. Jeigu pažeminta, tai pirmą bėgį naudoju tik užklimpęs gervindamasis. O jeigu asfaltu - pirmas bėgis ir taip labai trumpas, tai nežinau kokį pranašumą gali suteikti lėtesni tiltai...  Čia tas gal labiau aktualu nebent tais momentais, kai klausimas ar išvež trečias pažemintas, ar reiks antro :) Tai su 33 ratais esami tiltai ir variklis puikiai tvarkosi su trečiu bėgiu :) O kaip bus su 35 - pamatysim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant automato galiu pasakyti kaip jautesi trauka su 35 ir 33 po ir pries tiltu suletinima.

Dabar  ant savojo manualo nepagaunu kaifo vaziavime, bet kuro sanaudos mazesne ir greitesne ant ilgu distanciju, o tas aktualu i Karpatus.

O tu jau su 35 ar dar ne?

Reik kada suvaziuot, kad pasikeistume pabandymui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš dar vis su 33. Nutariau, kad į Karpatus geriau važiuot su tais ratais, nei dabar pradėti burti kažką su 35. O ir šiaip ilgoj distancijoj geriau su 33, nei bus realios naudos kalnuose su 35, dar turint mintyje, kad kartu važiuoja TLC200 su 33 All terrainais :)

Kai užsidėsiu 35, tada galėsime draguoti, nes su skirtingo dydžio ratais ne visai objektyvu lygintis...

Redagavo Gytman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sauliau, dėl mechanikos jungimo - iš patirties, dažnai tepti reikia ir su 4wd plauti tą movą, nes pastoviai dėl purvo ir karščio džiusta tepalai ir stringa, tipo kas kart išvažiavęs į bekelę pirmą sutepk ir pramankštink, nes nesusijungus iki galo pagadinsi sukibimą. 

Antras momentas su tomis apsaugom aplink būgną lankeliais - mes juos lauk, turėjau, nuo jų dar blogiau būna.... jei nedažiūrėsi troso jis sugeba praskėsiti ir pralisti, maniškėj net plieninis trosas prasmukdavo, o tada iškrapštyti dar sudėtingiau 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.