Pereiti prie turinio

OF 2,3D nekrauna generas


Rekomenduojami pranešimai

gal sakau kas mišias užpirko,pirma patrol0808,daba man panaši bėda :huh:

vakar visai nekrovė šiandien 13,5v duoda,manes toks korovimas ka antrą dieną,kaip ir nedžiugina

 

kažkaip keistokai elgesi,tas krovimas.pažiūrėjau laidus radau silpna vieta prie fiškės variklio skyriuije,sulitavau,krovimo lemputė vos vos žiba,

kas susidūrė su genero išėmimu žino koks tai sexsy darbas,todėl išėmiau tik angliukus beje tai irgi nemažau erotikos,reikia vakuumo pompa nuimt,šepečiai gražūs,jie keisi prieš metus

keista su ta lempute,kol nelitavau to laido ji dege ryškiai kai degima ijungi ,dabar vos vos ir dirbant vos vos

klausimas`ar jau genera keist,ar dar kažkur gali sliekai veistis?kaip patikrint krovimo rėlę,žinau kažkokia varža turi atitikt,kokia ji?

prie to pačio.kaip vyksta genero sužadinimas?ar tas sužadinimas ateina nuo spynelės ar,pastoviai gaunamas ar tik impulsa ,beje pas kaimyną tokioj pat OF pradeda kraut tik pergazavus ir taip jau kokie aštuoni metai,ar tai normalu?ar kur bėda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl viso pikto pabandyk patikrinti vieną dalyką:

Nuo generatoriaus korpuso į automobilio kėbulą eina gana storas lankstus varinis kabelis.

Pasižiūrėk viename ir kitame to kabelio gale prie užpresuotų antgalių ar nenutrūkę dalis kabelio gyslučių. Kartai būna net pažaliavę tos vietos.

Dėl šios priežasties būna, kad akumuliatoriaus krovimo lemputė užgesta, bet realiai akumuliatorius normaliai nekraunamas, nes srovės nebepakanka.

Esu asmeniškai susidūręs su tokiu atveju, tai dvi dienas galvą laužiau. Po to per 15min. kabelį pakeičiau ir problemos neliko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O 13,5V čia ant akumuliatoriaus gnybtų?

Ar stabiliai tiek ar svyruoja smarkiai?

Šiaip jei 13,5V yra matuojant tiesiai ant akumo gnybtų, tai gerokai per mažai. Geriausiai būtų jei būtų 14,3-14,5V.

 

Įdomu kur dingsta įtampa. Įtampa tiesiogiai siejasi su srove (per omo dėsnį), taigi jei nepakanka srovės - tai krinta ir įtampa.

Reikėtų kažkaip pamatuoti, kokią įtampą duoda reguliatorius be apkrovos, t.y. be akumuliatoriaus. Tam reikėtų užkurti automobilį, pamatuoti įtampą ant akumo gnybtų. Po to veikiančiam automobiliui atjungti "+" gnybtą nuo akumo ir vėl pamatuoti ką duoda generatorius. Jei be apkrovos įtampa pakyla virš 14V, tai greičiausiai problema kažkur kabeliuose (dalinai nutrūkęs kabelis, blogas kontaktas ir t.t.), jei įtampa išlieka ta pati, tai greičiausiai problema reguliatoriuje.

Aišku taip atjungiant akumą yra labai menka tikimybė, kad reguliatorius visai išlėks :) Ypač jei jis jau pagedęs, bet kiek man teko taip daryti, tai kolkas nieko blogo nebuvo nutikę.

Aišku galima būtų generatorių apkrauti įjungus pvz ventiliatorių, bet tai irgi gali iškreipti matavimų rezultatus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip nuo akumo gnybtų, tai minimumas,dažnai nurodoma riba tarp 13,5iki 14,5,

o va pamatuoti be apkrovos pabandysiu

Pabandyk ir turėsi progą pasikeist nemažą kiekį elktros įrengimų ba be apkrovos generas "sugeba" išduot 18v o tai ir net daugiau - užtenka trupučiuką sūkius kilstelt. Taip ne vieną kompą yra liaudis "padėjusi" į "vietą". :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal sakau kas mišias užpirko,pirma patrol0808,daba man panaši bėda :huh:/>

vakar visai nekrovė šiandien 13,5v duoda,manes toks korovimas ka antrą dieną,kaip ir nedžiugina

 

kažkaip keistokai elgesi,tas krovimas.pažiūrėjau laidus radau silpna vieta prie fiškės variklio skyriuije,sulitavau,krovimo lemputė vos vos žiba,

kas susidūrė su genero išėmimu žino koks tai sexsy darbas,todėl išėmiau tik angliukus beje tai irgi nemažau erotikos,reikia vakuumo pompa nuimt,šepečiai gražūs,jie keisi prieš metus

keista su ta lempute,kol nelitavau to laido ji dege ryškiai kai degima ijungi ,dabar vos vos ir dirbant vos vos

klausimas`ar jau genera keist,ar dar kažkur gali sliekai veistis?kaip patikrint krovimo rėlę,žinau kažkokia varža turi atitikt,kokia ji?

prie to pačio.kaip vyksta genero sužadinimas?ar tas sužadinimas ateina nuo spynelės ar,pastoviai gaunamas ar tik impulsa ,beje pas kaimyną tokioj pat OF pradeda kraut tik pergazavus ir taip jau kokie aštuoni metai,ar tai normalu?ar kur bėda

Šitas problemas turėjau tik nupirkęs OF - visada blausiai žibėjo lemputė , krovimas tik pergazavus ir pastoviai nedakrautas akumas . Įtampa buvo apie 13,3-13,5 V . Beje nuėmus klemas nieko ten nepasidaro , jau ne kartą išbandyta . Bent pas mane įtampa nepakildavo aukščiau 15 V . Beveik visos problemos išsisprendė pakeitus generatoriuje tabletę , tik parduotuvėje parinkom pagal saičius ir raides galingesnę . Negaliu pasakyt ar problema dėl krovimo pergazavus išnyko dėl to , bet tiesiai nuo generatoriaus atsivedžiau laidą į lemputę skydelyje . Dabar įtampa 13,8 - 14,2 V , viskas veikia kaip laikrodukas .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyk ir turėsi progą pasikeist nemažą kiekį elktros įrengimų ba be apkrovos generas "sugeba" išduot 18v o tai ir net daugiau - užtenka trupučiuką sūkius kilstelt. Taip ne vieną kompą yra liaudis "padėjusi" į "vietą". :rolleyes:/>

 

Generatorius sugeba ir turi generuoti didesnę įtampą, bet tam, kad ji būtų tokia, kokia reikalinga ir montuojamas reguliatorius. Jis kaip savotiškas įtampos stabilizatorius, o akumuliatorius šioje vietoje yra kaip didelis kondensatorius, kuris įsikrauna ir po to srovės naudoja labai nedaug t.y. jo įtaką į maitinimo grandinę yra minimali.

Labiausiai pavojingas ne pat akumuliatoriaus atjungimas nuo grandinės, bet jo pajungimas, nes tuo metu gali atsirasti įtampos šuoliai.

Na aišku atjungus akumuliatorių nereikėtų liesti akseleratoriaus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei trumpai tai pati nepavojingiausia seka būtų tokia:

1. Užkuri variklį ir palauki kol jis pašils ir apsukos stabilizuosis. Tuo pačiu ir dasikraus akumas po užkūrimo.

2. Matuoji įtampą tiesiogiai ant akumo ir fiksuoji.

3. Įjungi salono ventiliatorių ant "1" padėties ir vėl pamatuoji įtampą.

4. Neišjungęs ventiliatoriaus atjungi "+" gnybtą nuo akumo ir vėl matuoji įtampa ant "+" gnybto ir ant "-" akumo. (ventiliatorius šiek tiek apkrauna generatorių, kad šis nedirbtų tuščiai).

 

Po to galima užgesinti variklį ir tada prijungti "+" gnybtą.

 

99 proc. kad nieko blogo nenutiks, bet čia jau tau spręsti.

Aš asmeniškai panašią procedūrą esu daręs kokius 4 kartus ir viskas buvo OK.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Renkantis reguliatorių reikėtų atkreipti dėmesį į įtampą.

Optimaliausia akumo krovimo įtampa mūsų klimatinėmis sąlygomis yra 14,3-14,5V.

Jei įtampa yra 14,0V ir mažiau, turėsite problemų su chronišku akumuliatoriaus nedakrovimu (ypač žiemą). Toks nedakrovimas smarkiai trumpina akumuliatoriaus gyvenimą.

Per didelė įtampa (daugiau nei 14,6V) yra dar blogiau, nes pradeda "virti" elektrolitas, ko pasekoje akumuliatorius kaista, o švino plokštelės suyra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasirodo suzadinimo laidas nutrukes ne vienoje vietoje,pakeiciau iki fiskes abu laidus,reultatas,sujungus viska kas jama daugiausiai sroves,duoda 13,75V mazoka,bet jau geriau,lempa ziba ryskiai uzkurus gesta is karto

atjungus + matuojant taip pat su ijungtais prietaisais ,matavau nuo genero klemos prie starterio,14,1V

reles nekeiciau,ji 14,5V nors originali 14,00V,jai bus dar negerai ieskosiu orgo reles

gali buti kad matavimai ne visiskai tikslus ,nes akumas dar neatsigaves buvo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Generatorius sugeba ir turi generuoti didesnę įtampą, bet tam, kad ji būtų tokia, kokia reikalinga ir montuojamas reguliatorius. Jis kaip savotiškas įtampos stabilizatorius, o akumuliatorius šioje vietoje yra kaip didelis kondensatorius, kuris įsikrauna ir po to srovės naudoja labai nedaug t.y. jo įtaką į maitinimo grandinę yra minimali.

Labiausiai pavojingas ne pat akumuliatoriaus atjungimas nuo grandinės, bet jo pajungimas, nes tuo metu gali atsirasti įtampos šuoliai.

Na aišku atjungus akumuliatorių nereikėtų liesti akseleratoriaus :)/>

Va tai dėkui už paaiškinimą :)

 

O gal galėtum papasakot kaip namudinėm sąlygom , neturint generų tikrinimo stendo , būtų galima pasitikrint ar perrinktas generas teisingai dirba B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pasirodo suzadinimo laidas nutrukes ne vienoje vietoje,pakeiciau iki fiskes abu laidus,reultatas,sujungus viska kas jama daugiausiai sroves,duoda 13,75V mazoka,bet jau geriau,lempa ziba ryskiai uzkurus gesta is karto

atjungus + matuojant taip pat su ijungtais prietaisais ,matavau nuo genero klemos prie starterio,14,1V

reles nekeiciau,ji 14,5V nors originali 14,00V,jai bus dar negerai ieskosiu orgo reles

gali buti kad matavimai ne visiskai tikslus ,nes akumas dar neatsigaves buvo

13,75 V duoda ant laisvų apsukų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tai dėkui už paaiškinimą :)/>

 

O gal galėtum papasakot kaip namudinėm sąlygom , neturint generų tikrinimo stendo , būtų galima pasitikrint ar perrinktas generas teisingai dirba B)/>

 

Na matai namų sąlygos pas vienus ne būtinai tokios pat, kaip pas kitus.

Vieni turi garažą ir duobę jame, o kiti net garažo neturi (čia šiaip tik vaizdus palyginimas).

Pirmiausiai, kad patikrinti generatorių, nori nenori reikia jį įsukti iki kokių 2000 apsukų per min.

Mano namų sąlygoms tai gana sudėtingas uždavinys. Į galvą šauna vienintelė mintis - kažkaip jį išsukti, naudojant gręžimo stakles :)

Po to belieka tik surinkti nedidelę schemutę (http://www.autoelektronika.lt/uploads/images/Ka%20zinote%20apie%20remonta/5.gif) ir galima bandyti.

Kol generatorius nesisuka ir jungiklis išjungtas, įtampa ant akumo bus ~12,5-12,8V (jei akumas pilnai pakrautas).

Įjungiam jungiklį ir pradedam sukti generatorių. Jei jis tvarkingas tai įtampa ant akumuliatoriaus turėtų pasiekti 13,8-14,5V, priklausomai nuo to, koks reguliatorius.

Paskaičius atrodo, kad paprasčiau bus įdėti generatorių į vietą ir taip tikrinti, nebent generatorių remontu užsiimam kasdien ir jų tikrinimo stendo gamyba turi prasmę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įtampa ant akumuliatoriaus esant pastoviems variklio apsisukimams, turi būti gana pastovi. Jei variklis įšilęs ir sukasi laisvais sūkiais, visi elektrą vartojantys prietaisai yra išjungti, o įtampa ant akumuliatoriaus gnybtų vistiek svyruoja kokio 0,5V ribose, greičiausiai bėda su kontaktais ar kabeliais generatoriaus elektros grandinėse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na matai namų sąlygos pas vienus ne būtinai tokios pat, kaip pas kitus.

Vieni turi garažą ir duobę jame, o kiti net garažo neturi (čia šiaip tik vaizdus palyginimas).

Pirmiausiai, kad patikrinti generatorių, nori nenori reikia jį įsukti iki kokių 2000 apsukų per min.

Šiaip tai darosi tas visas reikalas darosi labai paprastai be didelių teorijų ba tam reikalui užtenka turėt elektrinę drelę , porą laidų su krokodilais ir kontrolinę lemputę (manau kad tokius daiktus galima rast pas bet kurį šiek tiek ūkiškesnį vyriškį) ba akumas ir taip jau yra.

Generą tvirtinam prie stalo (geriausiai į spaustuvus) , drelei į patroną perėjimą kad būtų galima užsidėt galvutę, jungiam vieną laidą nuo akumo "-" į genero korpusą, antrą laidą nuo akumo "+" į genero "+" , kontrolkės vieną galą prie akumo "+" o kitą į genero sužadinimo gnybtą. Kabinam drelę ir pradedam sukt. Jei generas tvarkoj iškart pasijaučia apkrova ant drelės kai tik kontrolkė užgęsta.

Tai va taip praktiškai ir paprastai tikrinasi ar teisingai surinktas generas, o ir stendų tam nereikia. Stendas reikalingas tik kai nori sužinot visus genero parametrus. :)

 

P.s. Šitaip patikrinti tikrai daugiau nei 4 generai ir pakolkas tas metodas nenuvylė ba kad pasitikrint ar generas dirba nereik nagų daužytis dedant jį į mašiną B)

 

P.p.s. Beje, pilnai pakrauto akumo įtampa 13,2 V B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai darosi tas visas reikalas darosi labai paprastai be didelių teorijų ba tam reikalui užtenka turėt elektrinę drelę , porą laidų su krokodilais ir kontrolinę lemputę (manau kad tokius daiktus galima rast pas bet kurį šiek tiek ūkiškesnį vyriškį) ba akumas ir taip jau yra.

Generą tvirtinam prie stalo (geriausiai į spaustuvus) , drelei į patroną perėjimą kad būtų galima užsidėt galvutę, jungiam vieną laidą nuo akumo "-" į genero korpusą, antrą laidą nuo akumo "+" į genero "+" , kontrolkės vieną galą prie akumo "+" o kitą į genero sužadinimo gnybtą. Kabinam drelę ir pradedam sukt. Jei generas tvarkoj iškart pasijaučia apkrova ant drelės kai tik kontrolkė užgęsta.

Tai va taip praktiškai ir paprastai tikrinasi ar teisingai surinktas generas, o ir stendų tam nereikia. Stendas reikalingas tik kai nori sužinot visus genero parametrus. :)/>

 

P.s. Šitaip patikrinti tikrai daugiau nei 4 generai ir pakolkas tas metodas nenuvylė ba kad pasitikrint ar generas dirba nereik nagų daužytis dedant jį į mašiną B)/>

 

P.p.s. Beje, pilnai pakrauto akumo įtampa 13,2 V B)/>

 

Kai tik atjungi nuo kroviklio - taip, ji bus virš 13V.

O tu palaikyk tą akumą parą ant stalo, kad sujudintas elektrolitas nusistovėtų, tada pamatysi kiek liks :) tai ir bus tikroji akumuliatoriaus įtampa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai darosi tas visas reikalas darosi labai paprastai be didelių teorijų ba tam reikalui užtenka turėt elektrinę drelę , porą laidų su krokodilais ir kontrolinę lemputę (manau kad tokius daiktus galima rast pas bet kurį šiek tiek ūkiškesnį vyriškį) ba akumas ir taip jau yra.

Generą tvirtinam prie stalo (geriausiai į spaustuvus) , drelei į patroną perėjimą kad būtų galima užsidėt galvutę, jungiam vieną laidą nuo akumo "-" į genero korpusą, antrą laidą nuo akumo "+" į genero "+" , kontrolkės vieną galą prie akumo "+" o kitą į genero sužadinimo gnybtą. Kabinam drelę ir pradedam sukt. Jei generas tvarkoj iškart pasijaučia apkrova ant drelės kai tik kontrolkė užgęsta.

Tai va taip praktiškai ir paprastai tikrinasi ar teisingai surinktas generas, o ir stendų tam nereikia. Stendas reikalingas tik kai nori sužinot visus genero parametrus. :)/>

 

P.s. Šitaip patikrinti tikrai daugiau nei 4 generai ir pakolkas tas metodas nenuvylė ba kad pasitikrint ar generas dirba nereik nagų daužytis dedant jį į mašiną B)/>

 

P.p.s. Beje, pilnai pakrauto akumo įtampa 13,2 V B)/>

 

Taip ... šis metodas paprastesnis ... pavyko atsisakyti jungiklio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neseniai pirkau naują akumuliatorių . Prieš suteikiant garantiją tikrino krovimą , ant laisvų jų specialus prietaisas rodė 13,5 V - sakė labai gerai krauna ....

na tas labai gerai cia ne visai tinka,va kad koks 14,2 tai jau gerai butu,13,5 pakanka bet tai zemutine riba

 

 

krovima isimto genero patikrinu ant tekinimo staklyciu pasidares toki primityvu tvirtinima ir per dirzeli,cia viskas taip pat kaip Klevo metodas,tik lieka laisvu ranku,ir galima su apsukomis suzaist

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na man nusišvilpt ant jų kompetencijos , svarbiausia 2 metams garantija be jokių pretenzijų . Vat jeigu krovimo mažai , tai ir garantija tik metams ...

Šiaip tai pretenzijas pareikš biški vėliau ir skambės juos panašiai taip ; -" Ponas , kokios čia gali būt garantinis atvėjis jei Jūsų mašinos generatorius nedakrauna" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.