Pereiti prie turinio

Nerandu temos apie lengvuskes


vilkas

Rekomenduojami pranešimai

Taigi planuoju noriu pirkti volvo S-80 tik kadangi tos temos neberandu nezinau kokiu motoru ziuret nes beveik visi dyzeliai 2,5 ir jau nuo 2000m ar tai nuo 2002m eina 2,4 dyzelis. Dar yra variantas bezas su gamyklinem dujom. Butu idomu suzinot nuomone tu kurie eksploatuoja kazka tokio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. gamyklines dujos geras daikats, kol gerai dirba... bet... bet... bet... po to, kai pradeda gliucit, o ptadeda!, aptarnavimas tampa brangiu, ir paprasciausias variantas buna toks - mest lauk ir statyt nauja ipurskima...

2. kadangi dizelio kaina isaugo, bent jau cia Rusijoje, tai ekonomiskiau tampa varikliai benzas-dujos... be to, aptarnavimas benzininio variklio pigesnis (turiu galvoj tai kad pastoviai del sudinos salirkos tenka krustis su purkstukais)... na ir benzininis dirba maloniau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lakstau su volvo 2.5 tdi, liuks masina, variklis jokios saliarkos nebijo, pilk ka nori, pas pazystama buvo s80 2.5 tdi, kai pirko spidometras rode apie 400 000 km, dabar jau 917 000 km, per ta laika keite turbina ir automatine deze, o siaip vargo su jom nera, dalys ne is brangiausiu, varikliai ekonomiski. jei nori naujesnes, tai imk 2.4 varikli D5, naujesnis, tilesnis, galingesnis, ekonomiskesnis, bet labai bijo prastesnes saliarkos, o purkstuku kainos, nu kaip visu naujesniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rinkis mechaninę dėžę, automatai labai kaprizingi

 

Ištrauka iš Volvo forumo

Jei nori automato - lieka tik 2.9, 2.8T6 deze t pati (GM opelio), bet deka dideles galios jos fiziskai ilgai negyvena. Visi 5 cilindru varikliai (isskyrus TDI) eina su brokuotom dezem. Jei mechanika - pasirinkimas plateja. 2.9 yra bukesne uz 2.4. praktikoj. @.4 geri varikliai, bet - tik su MT. Dujos dedamos i visas volvo.

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antri metai važinėju su S80 2,5tdi. Jokių nusiskundimų neturiu. Važiuoja gan komfortiškai, detalių kainos nėra baisios, išskyrus smagratį, tas pakainuoja iki 2k lt. Kuro sanaudos mieste 8-8.5l važiuojant ne pencijiniu rėžimu, autostradoj neminant labai 6l. Trauka kaip tokių metų motorui tai kosmosas, aišku pas mane čipuotas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip turintis ant ardymo s80 2,4 tdi galuu pasakyt,kas ten genda greitai ir kurios detales paklausios :rolleyes:

desnes puses ilgasis pusasis su granata,variklio pagalve apatine kur stovi prie skyvo,priekiniu stebuliu guolis,srauto matuoklis,smagratis ne 2k lt o 600lt :D matoras audines patvarus.nu ir deze automato 2klt,. katalizatorius sveria apie 1500gramu :D todel buna ispjauti. siaip masinos geros ne piemenu nudroztos.

Bendzinis variantas su gamyklinem gamtinem dujom irgi nieko,tik beda su tom dujom mazi balionai ir degaliniu beveik nera lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senas geras 103kw audi variklis.... Uzsikurdavau prie 25 salcio nors ir veike tik 1 pakaitinimo zvake.....

 

Nu ne audi ten variklis, tik blokas audi ir dar keletas detalių kas tinka nuo audi. Bet kas dėl kurimosi, tai joooo,dvi žiemas lauke stovėjo, prie didžiausių šalčių nebuvo nė menkiausios problemos dėl užkurimo :)

Redagavo LukasLR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip turintis ant ardymo s80 2,4 tdi galuu pasakyt,kas ten genda greitai ir kurios detales paklausios :rolleyes:/>

desnes puses ilgasis pusasis su granata,variklio pagalve apatine kur stovi prie skyvo,priekiniu stebuliu guolis,srauto matuoklis,smagratis ne 2k lt o 600lt :D/> matoras audines patvarus.nu ir deze automato 2klt,. katalizatorius sveria apie 1500gramu :D/> todel buna ispjauti. siaip masinos geros ne piemenu nudroztos.

Bendzinis variantas su gamyklinem gamtinem dujom irgi nieko,tik beda su tom dujom mazi balionai ir degaliniu beveik nera lt.

 

Benzininis variantas su gamyklinėmis dujomis irgi yra gerai, tik prieš perkant reikia nenusipirkti su gamtinėmis dujomis. Tada bus bėda, balionas mažas ir degalinių nėra. O yra variantai gamykliniai su normalia dujų sistema. Labai ekonomiška sistema ti kremontas tirkai nepigus jei kas pabyra.

 

Dyzelinių varikliai panašūs į Audi buvo 2,5 kubatūros ir automobiliai su tais varikliais ir nedidelėmis modifikacijomis gaminami nuo 1995 metu iki 2001 metų pradžios. jei pirkti, geriau pirkti nuo 99 metų, tada jau buvo kita oro srauto matuoklė ir dar variklio elektronika pakeista. Variklis pasidarė ženkliai ekonomiškesnis, maždaug skaičiuojama, kad tauposi apie 1 litras 100 km degalų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is bendzininiu volvu kiek tenka prisiminti tai tik gazo sklendes, liambda ir oro srautas :D kaip teve musu visi volvistai kalba

dyzeliniu tik su 5 cilindru eileje (ale audi) bet ten niekas netinka is audi..., jeigu kas ir negerai..susitvarkei ir pamirsti.

p.s. tik 80 os neimciau, geriau jau 60 ar 70 tuke (sena)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip jau isejo, kad pa mane ant kiemo atsidure V70 2008m. 2.4 tdi. Apsaugok viespatie nuo tokio dziaugsmo...

 

Kažkaip tau visos blogos mašinos, tik Jeep gera :D O jeigu rimtai, tai tikrai nėra blogi modeliai S80/V70 nuo 2007, gal labai jau dapistas kieme atsirado, kad viešpaties pagalbos šaukiesi :) Pažįstu ne vieną kas tokius auto eksplotuoja, didelių bėdų tikrai neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip jau isejo, kad pa mane ant kiemo atsidure V70 2008m. 2.4 tdi. Apsaugok viespatie nuo tokio dziaugsmo...

Tai gal smulkiau? Kaip tik pries kokius 4 men persedau i V70III 2008 metu dyzeli automata. Nu labai patenkintas. Pagal kaina/kokybe/praktiskuma sita universalas tikrai neblogas.

Redagavo Pelkinis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia ironizuoti del Jeep - jis tikrai ne geriausia masina. Visi zino, kad Toyota geriausia :) Ir as vazinesiu su Toyota, (bet tik tada, kai gamykline, neisdrakoninta ir nepriburta Toyota kainuos kaip, vaziuos kaip ir tures bent panasu pravazuma kaip Jeep).

 

Del Volvo V70 - tai jau sena masina su astronominiais islaikymo kastais - игра нестоит свечь! Tokia masina kaip cemodanas - panesti per sunku, palikti zapadlo.

 

Vienas is bajeriu: kaladeles visi save gerbiantys vairuotojai-megejai, su nors kiek tiesesnemis rankomis, keiciasi patys. Deja, tik ne Volvo - issigimeliai sumaste, kad butinai reikia sumontuoti elektrini "rankini", norint pakeisti galines kaladeles, reikia isplesti elektrinius(!) suportus, tam reikia jungtis prie diagnostinio kompo! Diagnostiko paslauga - 70 lituku... Nu nx... Ir tokios padlos pakistos kur beprisiliesi.

Apie dizaina patylesiu, nes cia jau kiekvienas savo matyma turi, bet is principo, tai gyvenimo uzkrusto skandinavo tvarinys gimes baltuju naktu metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nereikia ironizuoti del Jeep - jis tikrai ne geriausia masina. Visi zino, kad Toyota geriausia :)/> Ir as vazinesiu su Toyota, (bet tik tada, kai gamykline, neisdrakoninta ir nepriburta Toyota kainuos kaip, vaziuos kaip ir tures bent panasu pravazuma kaip Jeep).

 

Del Volvo V70 - tai jau sena masina su astronominiais islaikymo kastais - игра нестоит свечь! Tokia masina kaip cemodanas - panesti per sunku, palikti zapadlo.

 

Vienas is bajeriu: kaladeles visi save gerbiantys vairuotojai-megejai, su nors kiek tiesesnemis rankomis, keiciasi patys. Deja, tik ne Volvo - issigimeliai sumaste, kad butinai reikia sumontuoti elektrini "rankini", norint pakeisti galines kaladeles, reikia isplesti elektrinius(!) suportus, tam reikia jungtis prie diagnostinio kompo! Diagnostiko paslauga - 70 lituku... Nu nx... Ir tokios padlos pakistos kur beprisiliesi.

Apie dizaina patylesiu, nes cia jau kiekvienas savo matyma turi, bet is principo, tai gyvenimo uzkrusto skandinavo tvarinys gimes baltuju naktu metu.

Cia tikrai apie trecios kartos V70 kalbi (nuo 2007?) Man jos dizainas jau visai nieko palyginus su senom Volvo. Pries 2 savaites pats keiciausi galines kaladeles - nepatikesi be jokio kompo (rankinis stabdis ir pas mane elektrinis). Netingek paieskoti internete info....

Taigi:

Nusiemi rata

Atsisuki suporta

Atsuki ta elektrini varikliuka (du varzteliai).

Nuemus elektrinis varikliuka nu suporto per viduri stoko rasi sesiakampi toki kaip varzta i kuri isistato tas varikliukas.

Isidedi siasiakmpi pagal didi ir susuki pries laikrodzio rodykles kol nebesisuks.

Viskas, suspaudi suporto stoka, uzdedi naujas kaladeles,suporta, rata ir gero kelio....

 

Aciu nereikia, tesiog atsiprasyk Volvos gamintoju :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kieme stovi s70 I,motina su s60 vazineja.Tai bedoss60ir S80 bendros.S60 bedos.Variklio pagalves,vaziuokles gumos,aut. dezes iki 2004 lygtai,paskui sutvarke,elektroninis gazas.Isdyla reostatas neleaiko apsuku ir t.t. Ir tie nelemti pusasiai elektrnu garsiajam volvu siukslyne 700,kaune uz nurauta per puse 300lt.Isorines granatos keiciasi,bet nesikeicia ilgojo pusasio vidine granata.S60 labai masyviai vairuojasi,nors nera didele.Garso aparatura kazkas tokio(kaip gamykliniam komplektui),vaziuoja minkstai.Islaidu nebuvo daug per 3 metus.Iki 1000lt.Tiesa variklis 2.4 benz. paprastas 140ag,su mech. deze.Pas mane isvis jokiu bedu s70 :D Neveikia ausinimo skyscio daviklis,ir apibraizyta.Viskas.Variklis 2.5 benz.140ag su mech. deze.

Nepirk su gamyklinem dujum,bus nuvaziavus 400-500 tukst. km.Dyzeliai lygiai taip pat(jei nedaug begus lietuviam per brangi bus).Perki paprasta benza,ir dedi naujas dujas lt(apie 2000lt).Masina ieskokis tik is olandijos(vokietijoj nudroztos).Olandijoj ju daug,ir nebrangios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.