Pereiti prie turinio

Runeris ant 35"


Rekomenduojami pranešimai

Jei rasiu kas nores keistis 32 at i 35 mudus tai mastau runeri paauginti iki 35" ratu.

Turiu cia toki sarasiuka darbu susidares. Gal kas kritikos ar pagirimu duos :)

 

Ilgesni amortai

Pagal situacija aukstintos/zemintos atramines gumos.

7-10cm body liftas

Kadangi arkos gerokai papuve tai ispjaustyti arkas. Gal maziau bodylifto reikes.

 

Susukti torsionus

Isfrezuoti ir ideti 4cm saibas po virsutine sake, priekyje. (brezinukas gal kur yra?)

 

Paleisti reaktyvine trauke zemyn

TLC 80 priekines spyruokles i gala, jei reikes pripjauti arba pakelti pakisant tekinta saiba

7-10cm body liftas

 

Susirinkus visas dalis, tai per pora dienu garaze butu galima ugtelti :):cheer:

 

Tik man kyla klausimas ar laikys agregatai 35 ratus. :unsure: Pvz jei luzinetu, gale tiltas, galima nesunkiai ideti kita tilta, kitos masinos. Priekyje nepriklausoma vaziuokle perburt i tilta butu daug problemu (greito ir lengvo sprendimo kabinti tilta ant lingiu atsisakau). Galbut ten iseina keisti reduktoriu, pusasius i kazka tvirtesnio ? Ir galu gale, mano nuomone tvardantis uz vairo turetu viskas but gerai su 35 ratais. Protektorius butu is mud terainu serijos, ale mud terainai, saharos, wrangleriai ir pns

Variklis 3vze.

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 50
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Ir dar aukstuminiai darbai, ir dar pailset reikia :)

 

Runeris mechaniskai visas tvarkingas, nera ko kibti, tik kosmetika jo tragiska del to ir atrodo griuvena siek tiek.

Ji iskelt nera taip sudetinga, surinkus visas reikiamas dalis visus tuos darbus realiai ir per diena galima padaryti. O ir neturetu kainuot baisiai, 500-700lt medziagos/dalys + ratus apsikeisti ir viska per savaitgali surinkti kruvon.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Susukti torsionus

Isfrezuoti ir ideti 4cm saibas po virsutine sake, priekyje. (brezinukas gal kur yra?)

 

 

 

Jei dedi saiba, torcionu nelieti, saiba 4cm gali bur biski per didele, bet gal ir nieko. Bet pamirsai dar kaika, nes tik pakises saiba uzlausi granatas, beto reik su amortikais pazaist, nes kitaip vel nebus naudos is tos saibos.

 

Seip arkas pjaunant, gali jo daug nekelt, prieki kaskiek susuki torcionus, gale kaska po spiruoklem pakisi ir viskas, toliau pjauni arkas kol palys 35 ratas. Turesi zema dzipuka su dideliais ratai, kaip arktini ;)

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu su diena persudziau. Bet is savo siokios tokios patirties sprendziu, kad nera cia taip sudetinga, zinoma daug laiko uzimtu viska susirinkti, susipirkti ko reikes pakelimui.

 

Subaru, pas mane jau kistos saibos po galinem orginaliom spyruoklem, kala per atboinikus, eiga stipriai sumazejus, spyruokle suminkstejus. Nefainai. :(

 

Jo, del pusasiu galvojau, kad gali kilti problema. Reiketu reduktoriu zemyn leist, cia jau biski reikalu butu nemazai. Idomu uztenka poto kardano ilgio, kai paleidi zemyn.

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu su diena persudziau. Bet is savo siokios tokios patirties sprendziu, kad nera cia taip sudetinga, zinoma daug laiko uzimtu viska susirinkti, susipirkti ko reikes pakelimui.

 

Subaru, pas mane jau kistos saibos po galinem orginaliom spyruoklem, kala per atboinikus, eiga stipriai sumazejus, spyruokle suminkstejus. Nefainai. :(/>

 

Jo, del pusasiu galvojau, kad gali kilti problema. Reiketu reduktoriu zemyn leist, cia jau biski reikalu butu nemazai. Idomu uztenka poto kardano ilgio, kai paleidi zemyn.

Difa leidi tik 2cm, nemanau kad tai tures dideles itakos kardanuj, tuolab kad dauguma taip daro, pilnas netas informacijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakolkas pats po biski darau sita reikala, todel negaliu tiksliai pasakyt kaip kas. Kiek zinau, leidzias difas ir stabilizatorius naudojant ilgesnius varstus ir 2cm saibas/kaladeles. Tik va su priekine difo dalim pakolkas nzn kaip kas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

difa leisti reikia pakisus gale po 30mm. ivores. Uzims laiko gal kokiu 20 min. Saibas po virsutiniu sarniru uzteks ir 25mm, didesniu nera prasmes. Dar reikes burti su vairo traukem, ju kampas bus didesnis nei paciu pussasiu. Nuleisi difa, reikes nuleidenet stabilizatoriu (kabins kardana,)

Ir siaip- Runneris su 35" cia jau biski pereboras, pats sustojau ant 33". nes priekine pakaba nera jau ant tiek patikima <_<

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas ji berods dyzelis buvo. Pas mane benzas. Siaip ar taip dabar jau esu praktiniais metodais isitikines, kad nepasuks variklis 35 piktu padangu. Tad manyciau faktas kaip blynas, kad runeri jei daryti tai daryti ant 35 ir i virsu. Nes rekomenduotina butu keisti varikli arba kelti variklio galia, keisti agregatus, zodziu reiketu burti viska is naujo, kad runeris normaliai vaziuotu su 35. Laikytu ir netruktu galios. Bet cia jau gaunasi konstruktorius, tada vertetu pagalvoti ir apie dar didesni jo auginima pvz ant 38. O Cia pasireiskia pinigines storumas. Nes panasiai darbu butu ir ant 44uzdeti, tik cia ve pinigines reikia dar didesnes :)

 

Tad manau protingiausia butu ji dar siek tiek pakelti, labai nedaug. Uzdeti 33 bet piktas padangas, susitvarkyti varikli ir vaziuoti.

Butu idealu gauti 3.4 motoriuka nuo naujesniu runeriu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas forumeti vigiuk buvo runneris liktais su 35 ratais,galiu ir klisti nes jau senokai tai buvo,gali pas ji uzklaust kas ir kaip ten buvo daryta,o atrode taip.

Sitas su 33 ciais Pas Blinda kazkada buvo su 35 tais benzinas.Yra nuotrauka temoje 4x4forum atpazinimo zenklai.Baltashttp://www.4x4forum.lt/uploads/monthly_03_2011/post-2431-1300805349477_thumb.jpg

Redagavo RUner
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baigsiu semke darysiu toyota :) Man dabar tiesiog siaip uzejo durnumas po praito savaitgalio biski paaugti, su minimaliai pastangu. Bet kol cia uzauginciau toyota geriau samuraju pasibaigsiu. Siandien va tiltus su deze nupirkau. Reikia dabar dar variklio ir bus galima toliau tverti.

 

Aisku butu protingiau NP ar TLC pasimti. Bet man runeris sirdziai mielas ir as ji konstruosiu. Dabar nebent artimu metu ispjausiu arkas ir nupirksiu antra komplekta ratu pakatuskem, 33" piktesniu. Bo man jis kaip ir kasdiene auto dabar, teks pries vaziavimus miskam keistis batus.

 

P.s. as ir plaukiau tik dugnas kiauras buvo tai pradejo skest :)

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad nekurt kitos temos.

Benzo paruosimas vandeniui.

 

Kaip snekejau su zmonem sprendimas toks butu realiausias. I tramplioriu grezt skyle, ir i ten paduoti slegi nuo kompresoriaus, kokio silpno paprasto, ale orinio signalo ir pns. Kitas dalykas deti sustrus, ekranuotus laidus. Suburti dezute, idet i ja babina ir paduoti slegi is kompresoriaus. Nu ir zinoma naikint nereikalinga elektra, visokius kompus, modulius kelt i virsu ir pns.

 

Ir dar klausimu pora. Solenoidai bijo vandens ? Ir kas dar is variklio skyriaus gali kelt problemu ?

Redagavo noriuskaityti
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad nekurt kitos temos.

Benzo paruosimas vandeniui.

 

Kaip snekejau su zmonem sprendimas toks butu realiausias. I tramplioriu grezt skyle, ir i ten paduoti slegi nuo kompresoriaus, kokio silpno paprasto, ale orinio signalo ir pns. Kitas dalykas deti sustrus, ekranuotus laidus. Suburti dezute, idet i ja babina ir paduoti slegi is kompresoriaus. Nu ir zinoma naikint nereikalinga elektra, visokius kompus, modulius kelt i virsu ir pns.

 

Ir dar klausimu pora. Solenoidai bijo vandens ? Ir kas dar is variklio skyriaus gali kelt problemu ?

As ne slegi jungiau o vakuma nuo variklio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.