Pereiti prie turinio

pradejo leisti tepala per priekinio tilto obuolius


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

nutiko toks dalykelis, kad pradejo leisti per oboulius... nepasakysiu tiksliai per kur, bet panasu, kad per salnika. ir kas keisciausia abi puses tuo paciu metu... gal kas patarsit ir papasakosit, ko galiu tiketis remontuojant? ar verta paciam tvarkyti ar varyt kas dirba tokius darbus? ir kiek tokio remonto samata galetu buti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 74
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Sveiki,

nutiko toks dalykelis, kad pradejo leisti per oboulius... nepasakysiu tiksliai per kur, bet panasu, kad per salnika. ir kas keisciausia abi puses tuo paciu metu... gal kas patarsit ir papasakosit, ko galiu tiketis remontuojant? ar verta paciam tvarkyti ar varyt kas dirba tokius darbus? ir kiek tokio remonto samata galetu buti?

gal tilto alsuoklis uzsikimses?jeigu pradejo leist per abu iskart

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

dar grystant prie tos temos... meistriokas prigazdino mane, sako jei leidzia, tai bus reikalu... ta prasme ten viduj kazkas issimale gali but, ir ko ne iki tokio lygio, kad gali tekti kito tilto ieskot... ar cia yra tiesos tame reikale ar kazka svaigsta...

p.s. buvau uzkonservaves masina, dabar reikia pradet vazinet, tai jau reikia susitvarkyt.... salnikus jau turiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beje gal kas turit kokia aiskia schema ar fotkiu, kokia ten to priekinio tilto sandara? nes nelabai susidures su tuom, butu idomu susipazint...

ir dar gal kas apie kauna uzsiima tokiu dalyku tvarkymu? nes mano tas meistriukas kazkaip isgasdino su savo komentarais...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neklausyk to meistriuko, aš išardžiau tiltą per vieną valandą, ankščiau to nebuvau dares,schemą galiu imesti,bet patikėk su ja dar sunkiau negu realiai ardant.Siulau ir pačiam pabandyti , kad ateityje mažiau klausyti meistriukų.Patikėk kai pabandysi,tai pamatysi kad nieko ten sudėtingo nėra.0925_131025091844_001.pdf

JAi darysi pats, galiu aprašyti darbų eiga.

Redagavo Tuomis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tuomi tavo shemoi truputi sudetinga... siulau atsipusti manuala rusiska o ten "step by step" viskas aprasyta (gali rasti pirmoje temoje)... viskas aiskiai ir t.t. istikruju ten nera jokiu bedu.. sau su obuoliu poliravimu ir parukimais uztrukau apie 5-6 valandas... tiesa keiciausi viska... pradedant salnykais baigiant guoliais ir tepalais... viska isplaunant per naujo sutepant ir t.t. jai turi bent minimalias salygas pasidarysi pats viska...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is spec yrankiu reikalingi bus 2 vinys kad guoli priverztis (tiksliau pradzioj reiks atleisti o poto priverzti...) toliau galvuciu/raktu komplektas gerai butu naujo tepalo, visi guoliai ir salnykai (kaip minejo kolega sharis tame tarpe ir "skvorniu") aisku dar noro ;)/>/>

 

P.S. Jai neradai nuorodos tai tau rusiskas manualas http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Nissan/Patrol%20Y60%20Y61/NissanPatrolY60-rus.pdf tiesa 170 mb bet visa nuo iki info

 

P.P.S. jai tingi ieskoti nuo 180 psl pagal mano linka ir varai zemyn ;)

Redagavo owca
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beje gal kas turit kokia aiskia schema ar fotkiu, kokia ten to priekinio tilto sandara? nes nelabai susidures su tuom, butu idomu susipazint...

ir dar gal kas apie kauna uzsiima tokiu dalyku tvarkymu? nes mano tas meistriukas kazkaip isgasdino su savo komentarais...

 

nieko sudetingo nera,ardyk neskubedabas ir pasikeisi,isplauk visa sena tepala,bus ir smeliuko papuole,ypatingu instrumentu nereikalaujantis darbas,man tik buvo bajeris su guolio paverzimu,po pasivazinejimo klibedavo ratas,bet tai nebeda ,pasiverzti teko karta ir visos bedos baigesi,siunciu geresnes kokybes foto

post-2683-13832418665294_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taip nereike paleisti guolio:rolleyes:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif"> atsukti skvorniu guolius sesis varstus kur laiko obuolio riebuoksli beroks 12 raktu ir nuimti haba suporta :lol:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/laugh.gif"> sekmes darbuose aisku cia nepagal eiga darbu parasiau:lol:src="http://www.4x4forum.lt/public/style_emoticons/default/laugh.gif">

Redagavo Aurius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

nenoriu kurti panašios temos, taigi įsiterpsiu čia, tikiuosi autorius labai nesupyks.

 

Pas mane lygiai ta pati problema: tik leidžia per vieną obuolį (priekinis vairuotojo pusės) , kitas (keleivio pusės) švarus / sausas. Ar taip pat riebokšlius keisti? ar kažkas rimčiau jeigu tik per vieną leidžia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.