Pereiti prie turinio

Klausimai apie OM


Rekomenduojami pranešimai

1) Ar monterėjai turi kokias nors blokiruotes, na tarkim kad ir galinio tilto(dalinę) ar centrinio difo?

2) Kurie modeliai patikimesni, su 3.1l(84kw) ar 3.0l(117kw) motorais?

1) LSD

2)3.1

Redagavo Radvydas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1) Ar monterėjai turi kokias nors blokiruotes, na tarkim kad ir galinio tilto(dalinę) ar centrinio difo?

 

Galinis VISADA su LSD (dalinė, kaip pavadinai). Jeigu neblokuoja, tai arba ji nebeveikia, arba ikištas senesnis reduktorius.

ARB ir kiniečiai gamina 100 proc. blokiruotes. RD44 kodas, berods.

DariusII gamina TLC 9x tiltą su gamykline blokiruote į Monterejų :lol:/>/> . Kai (ir jeigu) pasiseks, būtinai parašysiu.

 

Centrinio diferencialo blokiruotės nėra, nes nėra paties diferencialo :lol:/>/> Monterejuje vadinama part-time tipo transmisija.

 

2) Kurie modeliai patikimesni, su 3.1l(84kw) ar 3.0l(117kw) motorais?

Realaus skirtumo patikimume nematau. Variklių resursas (tinkamai prižiūrint) labai panašus.

Tik bėdos su 4xj1 prasideda, kada tas resursas baigiasi. Detalės brangios, motoristų, mokančių tą variklį gerai sutvarkyt, Lietuvoje vos keletas...

 

Kokios pagrindinės bėdos to 3.0 (4jx1) variklio, į ką atkreipti dėmesį žiūrint?

 

Problema nr.1 -> įpurškimo sistema. Traukos trūkumas, balti dūmai kol šaltas variklis reiškia, kad greit reikės paplonint piniginę.

Problema nr.2 -> neteisingas meistras, kuri bande ipurškimą sutvarkyti. Dažniausiai pasireiškia eksploatacinių skysčių susimaišymu. Dėl ko nerekomenduočiau pirkti važinėto Lietuvoje.

Problema nr.3 -> trukusi galva, šeimininkas isivaizdavo, kad vairuoja Porsche :)

Redagavo DariusII
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del 3.1 patikimumo nesigincysiu,bet 3.0d vaziuoja nepalyginamai smagiau.beda kad labai sunku meistru rast kas apsiimtu 4xj1 remontuot.nebent nezinotu kas per aparatas.bet tada ir nesuremontuos.

tas tiesa, forsunke nedirbo, tai pavargau po klp regiona vazinet per dyzelistus, visi purtes. Tiesa radau viena gera meistra pacioj klp kuris ne viena toki remontaves, tai su jo, ir forumiecio Klevo patarimais pasikeiciau pats. Ir kaip dabar atgal ziuriu, tai visiskai ten nieko blatno, bet kuris servisas galejo padaryt.

 

Tie anksciau mineti skysciu susimaisymai pasidaro, kai keicia forsunke ir isima jos idekla ar gilze i kuria ji isistato. nezinau kaip tiksliai vadintusi. Problema tame, kad saliarka pasiduoda per galva, ir ta gilze atskiria saliarka nuo antifrizo, blogai istatei ir turi neaisku koki misini. Seip jos keiciant forsunke nereikia imti ir neatidarineti pandoros skrynios be reikalo.

 

Dar girdejau kad kazkas buna su spaudimais. Mat forsunkes nuo tepalo spaudimo dirba ir turbina irgi. Tai ten kazkokia liga toj vietoj irgi buna.

 

As asmeniskai jau 6tus metus vairuoju, ir vienintelis rimtas gedimas kol kas ir buvo ta forsunke. Bet Islandijoj, kur butent tokiu motoru labai nemazai, tai skelbimu su parduodamais isuzais trukusiom galvom arba uzsilenkusiom tubinom pastoviai pilna.

Visumoj tai paprastai visi keikia ta modeli, tokiu kaip as kurie dziaugiasi vienetai, gal tiesiog nuskilo.

Kita vertus kai visiskai motoras nepasiduoda remontui zmones istato 3.1 arba dar senesnio isuzo 2.8(vienas forumietis su tokiu vazineja)

Negincijamas pliusas-neimlus rudims, lyginant su kitais tokio amziaus visureigiais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip 3.0 dyzelio variklis labai netgi nieko tik beda kad purkstukai turi kazkoki resursa(apie 150 000 km) po kurio pradeda nedirbt taip kaip reikia ,o patikrint ju neimanoma.srotines forsunkes kainuoja nuo 300 iki 500 litu bet didele tikymybe kad nupirksi tokias pacias kokias jau turi.naujos apie 1500 litu vienetas.dar yra toks mandras daviklis kaip RP sensorius.labai mandras naujas kainuoja apie 600-700 litu ir iskart niekur nenupirksi.reik uzsakinet.visa kita jeigu auksarankis nekises nagu turetu gana patikimai turetu dirbt.siaip patarimas toks kad jeigu pasimaisys protas ir nusipirksi toki aparata bandyk remontuot pas oficialius atstovus nes be diagnostinio stendo tech2 ten mazai ka padarysi.siaip kaune isuzu atstovybej ziauriai patiko kainos.pasikeiciau tepalus ir filtrus ko gero perpus pigiau nei bet kuriam garaze butu kainave.rekomenduoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas del skysciu maisymosi tai dazniausiai tas atsitinka kai keicia forsunke ir nepakeicia visu guminiu ziedeliu ir varines saibos turi but orginalios.neklausyk tu kurie sako kad turiu keliais mm didesne tai ant smirgelio prislifuosi.jeigu jau forsunkes isiminesi tai uzsysakyk visa komplekta gumu ir saibu.jeigu reiks kazkur paieskosiu origialius detaliu kodus.man kainavo apie 180 litu visos imanomos gumos ir saibos.bet 2 metus svilpiau kaip vejas ir jokio vargo nemaciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, po truputį aiškėja bendras vaizdas, ačiū visiems :liux: . Pliusai, dėl kurių ir dairausi į šitą modelį:

1)Talpus

2)Atsparus korozijai

3)Neužkeltos kainos kaip kad kaikurių visureigių (vardų neminėsiu :D )

 

Minusai:

1)Kaprizingi varikliai

2)Brangios detalės

3)Nėra "Full taim" režimo

 

Išvada: automobilis reikalaujantis teisingos eksplotacijos, laiku atliekamo servizo, kokybiškų tepalų ir "tapkės su galva". Manau visai vertas dėmesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip 3.0 dyzelio variklis labai netgi nieko tik beda kad purkstukai turi kazkoki resursa(apie 150 000 km) po kurio pradeda nedirbt taip kaip reikia ,o patikrint ju neimanoma.srotines forsunkes kainuoja nuo 300 iki 500 litu bet didele tikymybe kad nupirksi tokias pacias kokias jau turi.naujos apie 1500 litu vienetas.dar yra toks mandras daviklis kaip RP sensorius.labai mandras naujas kainuoja apie 600-700 litu ir iskart niekur nenupirksi.reik uzsakinet.visa kita jeigu auksarankis nekises nagu turetu gana patikimai turetu dirbt.siaip patarimas toks kad jeigu pasimaisys protas ir nusipirksi toki aparata bandyk remontuot pas oficialius atstovus nes be diagnostinio stendo tech2 ten mazai ka padarysi.siaip kaune isuzu atstovybej ziauriai patiko kainos.pasikeiciau tepalus ir filtrus ko gero perpus pigiau nei bet kuriam garaze butu kainave.rekomenduoju.

 

kas del skysciu maisymosi tai dazniausiai tas atsitinka kai keicia forsunke ir nepakeicia visu guminiu ziedeliu ir varines saibos turi but orginalios.neklausyk tu kurie sako kad turiu keliais mm didesne tai ant smirgelio prislifuosi.jeigu jau forsunkes isiminesi tai uzsysakyk visa komplekta gumu ir saibu.jeigu reiks kazkur paieskosiu origialius detaliu kodus.man kainavo apie 180 litu visos imanomos gumos ir saibos.bet 2 metus svilpiau kaip vejas ir jokio vargo nemaciau.

 

as girdejau kad resusras apie 300 000km. ir mazdaug apie toki kilometraza jie ir pradeda uzsilenkineti. Srotuose forsunkes perkant sako kad uzraso koda, ir jei neveikia pakeicia. Man pasiseke as pritykojau skelbima ir nupirkau is zmogaus uz 100lt/vnt su galimybe grazinti. Viena is dvieju neveike, bet atgal nebeveziau, ir taip dziaugiaus. naujos pigiausiai tai 1100lt buvau rades.

 

Kas liecia forsunkes gumikes tai bent jau as kai domejaus, apvalios gumikes kaina 10lt imti maziausiai 10vnt. tuo tarpu kai bet kur autodalyse analogiska 1 lt. profiliuota niekur kitur negausi tai reik uzsakyt, jos berods 12lt ir po viena prekiauja, o varines 16lt, imti min berods 4 reikia. Tai paemiau numoviau ta pacia nuo senos uzmoviau ant kitos forsunkes ir baigtas kriukis. ji stora, konusine, nei doformuojasi nei ka.

Skysciu maisymuisi gumeles ir variukai neturi absoliuciai jokios itakos, jei nejudini gilzes.

 

O kas tas RP sensorius per biesas? pirma kart apie ji kazka girdziu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skysti tai ne tik tepalas ir antifrizas.saliarka irgi ne kieta.jeigu nekeisi gumyciu ant forsunkes turesi pilna karteri saliarkos.siaip trooper jeigu teisingai eksplotuotas yra visai geras pasirinkimas tik reikia paciam pasikaustyt del jo kaprizu.labai daug info yra rusu dzipu forumuose.ten tolimieji rytai uzkimsti tokiom masinom.ir per laika zmones ismoko nebijot tu specifiniu kaprizu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beje del Rail Presure sensoriaus ne tik saltas blogai kuriasi.pas mane uzsikurdavo kuo puikiausiai tik vaziuojant pradedavo apsukos sokinet.kartais isvis neuzsivesdavo.pastovi- uzsiveda.zodziu jis labai ivairiai gali durniuot o be jo parodymu tas variklis kaip be galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar is specifiniu ypatumu,kad pas ji stovi trys tepalo siurbliai,du is ju pastatyti aukstai,ciut neauksciau alkuninio veleno.Tepalo paemejai pas juos ilgi ir labai nepatvarus,uztvirtinti silpnom plastinom,nuo vibracijos jie itruksta,sistema pradeda gaudyt ora.Pas daugeli varikliu prabegusiu virs 200 tuks.km.tepalo paemeju laikikliai itruke.Tepalo paemejo guminis ziedas bloke sedi nevykusiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar is specifiniu ypatumu,kad pas ji stovi trys tepalo siurbliai,du is ju pastatyti aukstai,ciut neauksciau alkuninio veleno.Tepalo paemejai pas juos ilgi ir labai nepatvarus,uztvirtinti silpnom plastinom,nuo vibracijos jie itruksta,sistema pradeda gaudyt ora.Pas daugeli varikliu prabegusiu virs 200 tuks.km.tepalo paemeju laikikliai itruke.Tepalo paemejo guminis ziedas bloke sedi nevykusiai.

Kaip elgiasi variklis, kai jam pasireiškia tavo minėti smptomai? Ar pardavėjas gali tai kažkaip nuslėpti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip elgiasi variklis, kai jam pasireiškia tavo minėti smptomai? Ar pardavėjas gali tai kažkaip nuslėpti?

Na pagrindinis dalykas,kad variklis neuzsikurs.Jei jau nuspresi pirkt,ieskok nuo 2000m.,ten jau ispresta pagrindine situ varikliu beda,saliarkos patekimas i variklio karteri ir dar keli konstrukciniai promachai.Pas mus visa beda,kad nera meistru sitam varikliui.Jei nuo keturgalvio VM41B variklio dauguma spjaudosi,tai apie sita 4Jx1 net girdeti nieko nenori.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.