Pereiti prie turinio

subaru legacy


Rekomenduojami pranešimai

kiekvienas konstravimą supranta savaip.

man paprasčiau atrodo pasikeisti tiltą, nei susitvarkyti ta viskomovą. Nu mintį pagavai... Apie auto galima sakyti žinau tik pagrindinius dalykus, kaip ir kas ten toliau eina ir kaip vadinasi, esu visiškai nekurse... aš kai kartais čia paskaitau forumą, tai man atrodo kad aš papuoliau į kažkokią erdvę kur kas kaip mandriau vadina detalę :) kartais perskaitau visą straipsnį kad suprasti apie ką kalba eina...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

I legacy idet audines difa sunkona, nes biski mazai vietos. Va i leone tai laisvai idedi, kaiptik as pats planuoju det. bet priestai man reik idet deze su 4,111 perdavimu, nes audines toks perdavimas ir yra. Beto, audines difa reik det apversta ausktyn. Cia kalbu apie galini reduktoriu.

Tavo atveju, garantuotai mirus viskozine, nu gal ji nara iki galo mirus, bet jau i pabaiga. Del patikrinimo, pakelk 1 masinos rata, ir su laisvu begiu suk ji, jei sukasi lengvai tada tiktai mirus viskozine, ratas turi suktis gan sunkiai, ir jei be rankinio pakeli ant aksfalto, tai sukant viena rata, per greiciu deze kiti ratai turi verst masina nuo dankrato. Geriausias patikrinimas, vaziavimas be granatos. Jei vaziuoja mova gera, jei ne, mirus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, paimu išsiemu granatą ir paitikrinu :) aišku kad pasikelsiu vieną ratą ir pažiūrėsiu kaip sukasi ratas, bet greiciausia tai bus mirus, nes kai buvau užsėdęs, tai kišau ten po ratu zapaskę, tai ratas sukosi laisvai. kurioj vietoj ją galima rasti ir kaip jinai atrodo? gal galima foto. ? Bėja dėl vietos tai žinau kad viską galima patrumpinti, prailginti, palenkti ir panašiai...

 

Šiaip pasvajojau ir prisvajojau tokį aparatą: audines tiltas gale (senasis, kad susiblokuotu 100%) citroeno xantijos amortikai (pasikeliantys), ir priekyje koks nors tiltas nuo visurėigio :) va čia tai būtų svajonių legacy... nu ir motoras koks 2,5 kad traukos užtektų, nes 1,8 tai grybas trauka biškį pasijaučia tik nuo 3000rpm :) nu ir tai išlipus iš audi 2,6 benzino tai čia porno o ne trauka. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, paimu išsiemu granatą ir paitikrinu :)/>

Sitaip tikrinasi kai granata sulusta, jei iki namu jau reik traukt, tada nekas... :D/>

 

 

kurioj vietoj ją galima rasti ir kaip jinai atrodo? gal galima foto. ?

Radau greituoju budu

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2363271

 

 

Šiaip pasvajojau ir prisvajojau tokį aparatą: audines tiltas gale (senasis, kad susiblokuotu 100%) citroeno xantijos amortikai (pasikeliantys), ir priekyje koks nors tiltas nuo visurėigio :)/> va čia tai būtų svajonių legacy... nu ir motoras koks 2,5 kad traukos užtektų, nes 1,8 tai grybas trauka biškį pasijaučia tik nuo 3000rpm :)/> nu ir tai išlipus iš audi 2,6 benzino tai čia porno o ne trauka. :)/>

Audnes dedi tik pati difa, nu ir pusasius priburi ka sujungt su ratu. Prieki nebent i orginlia deze iburu kokia BTR blokiruote. Det ten dzipo tilta nera visiskai jokio reikalo,sugadinsi masina... Tokiu atveju geriau darai koki 15cm lifta, i prieki ir i gala audines difus, ir kokia samurajaus ar nyvos razdatke. Ikisi 2,2 varikli ir uzmauni turbina. O jei jau mori rimto monstro, imi juste ir sukisi viska i ja, bus mazike ir lengvute ;)/>

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del patikrinimo, pakelk 1 masinos rata, ir su laisvu begiu suk ji, jei sukasi lengvai tada tiktai mirus viskozine, ratas turi suktis gan sunkiai, ir jei be rankinio pakeli ant aksfalto, tai sukant viena rata, per greiciu deze kiti ratai turi verst masina nuo dankrato. Geriausias patikrinimas, vaziavimas be granatos./>

Pasitikrinau su domkratu, tai dabar nesuprantu kaip lengvai tas ratas turi suktis... kadangi proga buvo pasikelt galinį ratą, (galinį keleivio pusės) tai pasikėlus ratas sukasi sakyčiau sunkokai, bet nuo domkrato neverčia. Čia bandžiau su laisvu bėgiu ir neužtrauktu rankiniu, nes stabdžių kolkas neturiu tokių šustrų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek tas sunku, sunkiai cia nupasakot. Vienai masinai sukinejant atode dar puse velnio, ber va kai isemem pusasi ir reikejo nuvaryt ja i vieta, tai jau ji nebevaziavo. Bet ka jau nuo dankrato nevercia nekiek, tai vistiek speju ka mova jau i pabaiga eina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie nauja viskozine mova net negalvok, jei ir rasi speju kaina bus... :D Restauravimas kiek zinau 200Lt. Dar kokiam forester forume paziurek, gal kas nuo kokios sulauzytos dezes turi. Butu cia kokia kita deze, ne 1,8, pasiulyciau isvis isidet kita deze.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie nauja viskozine mova net negalvok, jei ir rasi speju kaina bus... :D/> Restauravimas kiek zinau 200Lt. Dar kokiam forester forume paziurek, gal kas nuo kokios sulauzytos dezes turi. Butu cia kokia kita deze, ne 1,8, pasiulyciau isvis isidet kita deze.

Ar restauravimas pasiteisina? Ir kas tai atlieka? Paturbint tai ir pats moku,bet taip lavono neprikelsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:angry:/>/> žodžiu tam savo lavonui aš nieko nebekeisiu man atrodo :)/>/> , nes jau jam perdaug reikia keisti visko. Anądien smėlyne vairą susukus porą ratų apsukau - traška granata. jau nervai nelaiko!

Tegu ji traska... niekur ji nedinks, svarbu ka nebutu sausa. Aisku jeigu garsas nemaiso.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.