Pereiti prie turinio

subaru legacy


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nusipirkau senąjį subaaru legacy 91m. iškilo klausimas: kada ir kaip taisyklingai galima naudoti paletintoja, + kaip ji reikėtų išjungti ijungti taisyklingai, ar reikia išminti sankaba ar ne, ir kokiu greiciu galima su juo vaziuoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

kazkaip tikejausi pirmo atsakymo/komentaro is SubaruLT :) tai viskas aisku.Zodziu taip: jei varau i kalna ir prituko smarves, jungiu paletintoja net nesustojes ir nesuku sau kia..siu. turesiu reiskia savo pirma kovini arkli :) dar karta dekoju...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, geriau iskart isijungi, bet ir vel reik ziuret, nes va pvz jei varysi su paletintoju ir 2 begiu, pirmo staigiai nelabai imesi, o va ijungt paletintoja gali. O va pvz poligone tai jo isvis gali net neisjunginet niekur. Nes be jo smelyne bus liudna :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kokia reiksme jis atlieka, pas audes qattro tai ner paletijtojo, bet vaziuoja per smelynus ir nieko, dabar mastau ka jis duoda? Tipo be paletintojo neuzteks smarves ane? Del smigimo tai manau taip pat sminga ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Preita met per 4x4 Perimetras isvaziavau beveik visa trasa su standartu legacy 2,2 be paletintojo, bet visas vaziavimas apsukos 3-4k ir jei sustoji minkstam sausam smeli, is vietos vos bepajudi nes variklis tiesiog neprasuka ratu, ratai buvo 225/55 R16 jei neklystu, paskutini syk kai buvau su leone 2,2, 235/75 R15 ratais ir letu paletintoju, tai bevargo vaziuoji. Su subariku ir su paletintoju drasiai gali varyt ir greiciau, pas subarikus paletintojas nedaug teletina.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, važiuot jis važiuoja kažkiek, spėjau šiandien pabuvoti poligone ir iki pirmo kalno davažiuoti, ir arčiau Marių pabuvau.

Išvada: reikia piktesnių padangų,

reikia didesnės kubatūros motoriuko.

Bet kolkas man kaip pirmajam ale 4x4 užteks. Dabar reikia daug daug zubrinti kas ir kaip, po to dar pazubrinti ir tada dar kartais pavažiuoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenoriu kurti naujos temos, cia bandysiu paklausti, zodziu vaziavo mano mergyte ir kazkas su stabdziais pasidare, tipo nuspaudi tipo stoja, bet atleidus pedala masina dar pati stoja, nemaciau pats bet sake ir abs lempuke uzsidege, as manau gal stabdziu cilindriukai pradejo bludyti? Ar cia abs siurblys gali knisti prota?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia nelieciant sankabos taip? jei sankaba ismini ir nuspaudi stabdi, o veliau stabdi atleidi, stabdziai neatsileidzia kol neatleidi sankabos, buna kartais ta reikala reik sureguliuot ir jis veikia netvarkingai, cia tipo kalno stabdis, jei masinos nosis zemiau nei priekis (varai nuo kalno) tas reikalas neveikia, bet jei priekis auksciau (varai i kalna) veikia. Bet kodel ABS uzsidege neaisku, reik pasidomet tuo reikalu, ir kaskaip paleist diegnostika, manau turi ismirkset klaidos koda kaip variklis ismirksi variklio koda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

blyn.... :scratch: cia tipo tokie navarotai buvo ant 91m ? man ciupinejant tai tipo vaziuojant i prieki lygiam kely jis stoja normaliai, jei vaziuoji atbulas ir stabdai tai jis jauciamai stoja pats toliau, bet tu teisingai sakai cia ismynus sankaba, reikes pabandyti be sankabos....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo viskas cia taip kaip ir sakei. ale kalnu stabdis, ir lempike ne abs o antilock brake :), o ta check engine tai neaisku kodel cia sviesti pradejo, kai atšils orai reikės pasikrapštyti pasižiūrėti kaip ten kas atrodo. reik po biškį pačiam kažką sužinoti, o ne tik iš jūsų info siurbti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Forumas tam ir skirtas ka butu is kur info siurbt :D Jei neklystu tai antilock brake ir yra ABS. Jei dega check engine, po vairu susirask fiskes ketures, dvi zalios dvi juodos, daba bijau pameluot, bet ligu zales sujungus check engine ismirksi klaidos koda, ir iskasrt aisku kur ieskot bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie tas fiskes galima cia pasiskaityti

http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/SubaruTroubleCodeDefinitions

http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/Knowledge/ReadingECUCodes

 

 

Forumas tam ir skirtas ka butu is kur info siurbt :D/> Jei neklystu tai antilock brake ir yra ABS. Jei dega check engine, po vairu susirask fiskes ketures, dvi zalios dvi juodos, daba bijau pameluot, bet ligu zales sujungus check engine ismirksi klaidos koda, ir iskasrt aisku kur ieskot bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Forumas tam ir skirtas ka butu is kur info siurbt :D/> Jei neklystu tai antilock brake ir yra ABS. Jei dega check engine, po vairu susirask fiskes ketures, dvi zalios dvi juodos, daba bijau pameluot, bet ligu zales sujungus check engine ismirksi klaidos koda, ir iskasrt aisku kur ieskot bedos.

Kad pastoviai imti, reikia kazkam kazka duoti. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.