Pereiti prie turinio

subaru legacy


Rekomenduojami pranešimai

seip yra tik juodos, sujungus jas mirksejo visa laika vienodai, tai galima suprasti kad viskas ok. Nors chek engine lempute dege. Pajungus prie kompo parode kad buvo pastriges papildomas oro voztuvas mechaniskai. Klaidos kodas toks kurio toje lenteleje isviso nera. Tai tam forume ir raso, kad kaip supratau pas mane jau stovi OBDII kompas ar tai jungtis, ir jau reikia jungtis prie kompo. Pas draugeli Legacyje 2000 dar buvo tos fiskes ir pilnai nuskaitinejom klaidas jas sujunge.

 

Hmm idomei. Imprezai tokiu metu tai dar yra fiskes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 68
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

jeigu dega check engine ir nerandi klaidu tai pirmiausiai ant gazo sklendes yra toks daviklis ant dvieju varzteliu.nuimk ji ir pramankstink ten viduj toks sumokliukas yra.kazkada imrezai 2002m menesi laiko ieskojau per visus kompus ligos ir neradau.pramankstinau atsirado trauka uzgeso check engine.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va radau, sitas veikia visiem iki kaskur 2005, o gal ir dar toliau. Panasiai ir airbagu koda gali nustatyt, todel speju ka ir ABS turi eit.

 

 

zodziu turiu tokia programa kur visu auto iki 2011m ejo, tai pagal ta programa abs tokio kodo kaip ir nera kiek ziurejau, bet o kilo tokia mintis kad gali buti kaladeles pasibaige tiesiog...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zodziu turiu tokia programa kur visu auto iki 2011m ejo, tai pagal ta programa abs tokio kodo kaip ir nera kiek ziurejau, bet o kilo tokia mintis kad gali buti kaladeles pasibaige tiesiog...

Nu kazin. Gali but kad ABS ziedas netolygiai ispuves ir todel nenuskaito.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seip yra tik juodos, sujungus jas mirksejo visa laika vienodai, tai galima suprasti kad viskas ok. Nors chek engine lempute dege. Pajungus prie kompo parode kad buvo pastriges papildomas oro voztuvas mechaniskai. Klaidos kodas toks kurio toje lenteleje isviso nera. Tai tam forume ir raso, kad kaip supratau pas mane jau stovi OBDII kompas ar tai jungtis, ir jau reikia jungtis prie kompo. Pas draugeli Legacyje 2000 dar buvo tos fiskes ir pilnai nuskaitinejom klaidas jas sujunge.

Gal jas kas ispjoves buvo? seip nesistebeciau... Man 99 imprezai irgi gali jungt OBD2 bet fiskes yra net airbagam.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu reikės pasižiūrėti, nes tie skardiniai foresterio ratai atrodo kaip lieti, jei gražiai nudažyti ir nulakuoti.... o juos pasiruošti nėr kas... kažkaip reikia susigalvoti kokie ratukai telpa kad nieko neperdarineti... knieti pasidaryti kažką, bet kol orai tokie tai dingsta visas noras garaže šąlt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

R15, o tas lekstutes kiek laiko trunka pakelt?

R16 manau ne ant tokios masinos... pats pagalvok kaip atrodytu subaru legacy 91m su r16 ir zemo profillio padangom. Nebent ledinis tas legasis, juodas ir su tamsintais stiklais, kitaip as jo neisivaizduoju. Nu nebent pakeltas normaliai ir su aukstom padangom tada

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isimi amortika, nuimi spiruokle, ir atpjoves lekstute ja pakeli ir ptivirini, reikalas tame ka reik viska daryt atsargiai, ka nesugadint amortiko, atpjaunant neipjaut pacio amortiko, virinant neperkaitint metalo, o ir pacia lekstute tiesiai privirint. Lekstute pjauni sale orginalios suvirinimo siules, kas liko nusveiti, ir biski pradazes turi kaip orginala, TA neprokur nesupras ;) .

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

dabar žiūriu, galvoju... Nereikia man tokio aukšto... kadangi atejo reikalas tvarkyti stabdžius, nes jų beveik nebėra :blush:. Tai galvoju kadangi nusiimti reikės ratus, reikia pasikeisti ir amortikus iškarto, nes tų irgi nėra :) Nusprendžiau prailginti amortiką, tipo davirinti apačioj manau kokiu 5-6cm skirtumą iškart pajausiu, + dėsiu kiek įmanoma aukštesnes padangas. Turėtų buti jaučiamai geriau, kas liečia pravažumą. o kadangi pradėsiu kišti nagus prie minėtų dalykų, manau kad galėčiau ir centrinį difą užvirinti. Va čia tai jau nieko nekertu kaip ir ką ten galima priburti, kad suktųsi 1 ratas prieky + 1 ratas gale. Tai va kaip konkrečiau reikėtu visą tai padaryti.

P.s Prisiminiau dar vieną klausimą. Subarikam ir dar tuo labiau seniem (tokiem kaip mano 91m) manau dalių (stabdžių kaladėlių, stabdžių vamzdelių, šlangelių, amortikų) galima gauti iš tokios autoaibės ar kitokios didesnės parduotuvės. Gal amortikai tinka ir dar nuo kokio vežimo kito... Turbūt jau išrašiau viską... daba jau laukiu išeiginiu (savo) ir kelionės i garaažą....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka varytu vienas ratas prieki, kitas gale reik tvarkingo centrinio difo. Tada 1 ratas bevaryt tik labai rimtai isedus. Bet rimtai isedus jau ne variklis nebepasuks. Beto uzvirintu vel, ant akfalto staigiai nesisukinesi.

tai aš kažką netaip suprantu reiškia... kaip gali sukti tik vieną ratą, kai užvirintas centrinis difas?

o tas manevringumas tipo jaučiamai pasikeičia ? tada kitas variantas, kaipnors idėti senosios audi q sistemą, tipo kur galas susiblokuoja 100% kai reikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

beto man su mano važiavimu jau dabar būna kad besisuka tik vienas ratas kai sedžiu, tai tada nebesuprantu kokia nauda iš to awd, jei aš negaliu normaliai pravažiuoti kažkokios kliūties...

Matyt ankstesni seimininkai nuzude viskomova,greiciausiai su skirtingo dydzio ratais.Taigi nereikia varyt ant awd, o susitvarkyt,kad jinai veiktu. Su uzvirintu vazineti tikrai nepatiks.Kas pabande,po to susitvarke normaliai. Tik pinigai ismesti.

Audi difo neikisi vien del jo dydzio,neskaitant,kad tai is principo neimanoma. Be to su tvarkingu Legasiu pravaziuosi ten,kur audi net nebandys.

Jei tau labai reikia gali paieskoti galinio difo su LSD. Sukabina apie 30proc. Padeda uzsesti kur kas toliau. Toliau iki traktoriaus. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hm.... idomiai čia... :scratch: tai tipo jei ta viskomova būtų tvarkinga, tai taip išeina, kad suktų vienas ratas priekyje kitas gale ? nes nu šiaip tai važiuodamas per kokį tešlyną tai matau kad ir taip sukasi ratai ir priekyje ir gale ... tai kokia tos viskomovos paskirtis yra ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskozine mova dalinai blokuoja centrini diferenciala. Panasiai kaip LSD paprastam dzipe, tik cia centra blokuoja. Kai mova mirus, tau varo visi 4 ratai kai sukibimas daugmaz vienodas ant visu ratu, bet kai sukibimas smarkiai skiriasi, tai ir tevaro tas ratas kuris turi maziausia sukibima. Jei mova gera, ji blokuoja centra, ir jam leidzia prasisukt tik esant dideliai apkrovai, pvz vaziuojant posukiu, o va miske tokia apkrova sunkiai kur gausi. Todel ir varo vienas prieki kitas gale. O galinio difo LSD orginali subariko bekelej beveik beverte. nieko doro neblkuoja ji. Audines galini difa galima idet, bet rek perburt nemazai ten visko.

Redagavo SubaruLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk, o tai tipo jei ta viskomova tvarkinga reiskia pas mane ir taip turėtų suktis 1 ten + 1ten ratas. bet tada nesupratau ten su tom apsukom. nu pabandysiu paaiskinti kaip buvo. tipo 3 ratai stovi tarkim ant tvirto pagrindo, vienas ratas nukrites i pelke su zvyru, tas ratas ir sukosi, bet pasidejes buvau ant variklio. kitas variantas ta pati pelke tik įkrito galas (nu išvažiuojant iš tos pačios pelkės), bet tik pasidėjęs ant dugno. sukasi taspats ratas kuriam lengviau, ir gazo duodant normaliai priekis nejuda.... nors siaip poligone smėlyne buvau užklimpęs, tai sukosi 2ratai, 1 priekyje, kitas gale, bet įstrižai, nes mano galva jiems buvo lengviausia suktis...

Bėja gal galima kaipnors pasitikrinti ta viskomovą? kažkada kažkur skaičiau, bet neatsimenu ir neberandu kur. (tiksliai šitam forume).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt ankstesni seimininkai nuzude viskomova,greiciausiai su skirtingo dydzio ratais.Taigi nereikia varyt ant awd, o susitvarkyt,kad jinai veiktu. Su uzvirintu vazineti tikrai nepatiks.Kas pabande,po to susitvarke normaliai. Tik pinigai ismesti.

Audi difo neikisi vien del jo dydzio,neskaitant,kad tai is principo neimanoma. Be to su tvarkingu Legasiu pravaziuosi ten,kur audi net nebandys.

Jei tau labai reikia gali paieskoti galinio difo su LSD. Sukabina apie 30proc. Padeda uzsesti kur kas toliau. Toliau iki traktoriaus. :D/>

Šiaip, kas liečia kontstravimą, tai net neabejoju kad galima idėti ir audinės dalių, nes kaip tau skamba teranas+unimogas? man tai skambėtų kaip ir normaliai, bet reikia daug konstruoti. subaruLT turi man rodos tokį sukonstravęs, ir tikrai spaudžiu leteną jam už tokį darbą....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Be abejo as uz konstravima.Pats daznai tuo uzsiimu. Bet uz racionalu konstravima. Na pakeliai auto, ikisai didesnius,piktesnius ratus.Prie noro gerve. Ir pirmyn. O lysti i konstrukcijas su svetimais agregatais,tai nebent kuriant monstra tik bekeliai. Dar galiu suprasti,kai konstruojama del konstravimo. Turint laiko, salygas ir pinigu ziurima kas is to iseis. Bet cia ne apie tai kalba.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.