Pereiti prie turinio

kam ir kada reikalingi chabai?


Rekomenduojami pranešimai

sveiki, niekaip nesuprantu kam tie chabai reikalingi? ir kodel idejus mechaninius reiktu juos isjunginet? teranoII 2002m ju lyg ir nera, tai kaip tada ten viskas veikia?

pas tave automatiniai.mechaniniai habai kai reikia ijungi ir vaziuoji,automatiniai gal dazniau genda,ir kad jie issijunktu reikia atbulom pavaziuot

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi prijungia pusašius prie priekinių ratų.

Kadangi 4x4 naudojama nedažnai, tai atjungus taupomas kuras, be reikalo nedyla brangios dalys,

geresnis automobilio valdymas.

Būna automatiniai, įsijungia/išsijungia automatiškai, bet jų konstrukcija silpnesnė, daugiau problemų.

 

Būna ir visą laiką 4x4, bet tada turi būti centrinis diferiancialas.

 

Yra dar daug visokių modeliu su viskozine mova ar panašių, kai 4x4 įsijungia tik kažkuriam ratui prabuksavus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas tave automatiniai.mechaniniai habai kai reikia ijungi ir vaziuoji,automatiniai gal dazniau genda,ir kad jie issijunktu reikia atbulom pavaziuot

 

nu man niekada nereikdavo atbulam vaziut su MP kad atsijungtu habai.. kaip cia jum visiem atbuliem vaziuot reikia nesuprantu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai reikstu, kad priekinis reduktorius suka abu pusasius, kaip sublokuotas diferercialas, o ratas prie pusasio prisijungia tik praslydes?

 

Aš irgi pritariu šiam klausimui. Gal kas glite plaučiau paaiškinti (nesigilinant į viskozines movas, LSD blokiruotes ir t.t.) :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei atjungiamas priekinis tiltas, "atjungiama razdatkė", tai lieka prijungti priekiniai ratai prie pusašių, pusašiai jungiasi prie priekinio tilto reduktotoriaus, kuris jungiasi prie priekinio kardano.

Kai HUB ai mechaniniai, atjungi ir atsijungia pusašiai nuo ratų.

Kai HUB ai automatiniai, spyruoklė laiko sujungusi pusašį su ratu ir kaip sakė kolega, sveika pavažiuoti atgal kad sistema suveiktų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei atjungiamas priekinis tiltas, "atjungiama razdatkė", tai lieka prijungti priekiniai ratai prie pusašių, pusašiai jungiasi prie priekinio tilto reduktotoriaus, kuris jungiasi prie priekinio kardano.

Kai HUB ai mechaniniai, atjungi ir atsijungia pusašiai nuo ratų.

Kai HUB ai automatiniai, spyruoklė laiko sujungusi pusašį su ratu ir kaip sakė kolega, sveika pavažiuoti atgal kad sistema suveiktų.

Tai trumpai tariant, jie reikalingi tam kad nesisuktu priekinis reduktorius be reikalo, kai vaziuoji tik varomu galu? Tai pvz. TerranoII 2002m. atveju, kai nera chabu, vaziuojant tik varomu galu, priekiniai ratai vis tiek suka priekini diferenciala ir razdatke?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai trumpai tariant, jie reikalingi tam kad nesisuktu priekinis reduktorius be reikalo, kai vaziuoji tik varomu galu? Tai pvz. TerranoII 2002m. atveju, kai nera chabu, vaziuojant tik varomu galu, priekiniai ratai vis tiek suka priekini diferenciala ir razdatke?

Tikrai taip,paties variante vietoj hubu stovi dangteliai,vaziuojant tik galu sukasi priekinio tilto pusasiai,reduktorius ir kardanas,razdatke nesisuka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.