Pereiti prie turinio

Nissan projektai


Rekomenduojami pranešimai

Matai maniškis jau užbombintas ir tikrai nelėtabėgis,teko nekartą persimest su 530,tai kažkaip gana nesunkiai aplenkiu,turint galvoje mano nuosavą svorį virš trijų tonų ,tai pranašumas 4,2 didelis,tiek vienas tiek kitas varikliai yra geri užbombinus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 382
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Matai maniškis jau užbombintas ir tikrai nelėtabėgis,teko nekartą persimest su 530,tai kažkaip gana nesunkiai aplenkiu,turint galvoje mano nuosavą svorį virš trijų tonų ,tai pranašumas 4,2 didelis,tiek vienas tiek kitas varikliai yra geri užbombinus.

Nu tai ant traukos lyginti bombintą variklį su nebombintu irgi nekorektiška, aš su savo 2.2 dyzeliu irgi 530 nesunkiai aplenkiu :)  O tai kiek apsukų tiek užbombinus pasiekdavo?

 

Tiesiog manau rinktis variklį tokį kurių pasirinkimas ir pasiekiamumas n kartu geresnis yra korektiškiau, ypač tokiu atveju kai reik remontuot ar kitą dėt.

 

Bet čia pono mašina, pono valia. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai ant traukos lyginti bombintą variklį su nebombintu irgi nekorektiška, aš su savo 2.2 dyzeliu irgi 530 nesunkiai aplenkiu :)  O tai kiek apsukų tiek užbombinus pasiekdavo?

 

Tiesiog manau rinktis variklį tokį kurių pasirinkimas ir pasiekiamumas n kartu geresnis yra korektiškiau, ypač tokiu atveju kai reik remontuot ar kitą dėt.

 

Bet čia pono mašina, pono valia. :)

Pirmenybę visada teiksiu technikai su minimum elektros,didesnė kubatūra didesnis sukimo momentas, BMW tiek sunku išsukt NM. Pasiekiamumas mokant elgtis kompiuteriu problemų nesudaro .Aš ne ponas ,aš toks pats murzius kaip ir visi čia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmenybę visada teiksiu technikai su minimum elektros,didesnė kubatūra didesnis sukimo momentas, BMW tiek sunku išsukt NM. Pasiekiamumas mokant elgtis kompiuteriu problemų nesudaro .Aš ne ponas ,aš toks pats murzius kaip ir visi čia :)

Neatsakei kokias apsukas variklis išvystydavo, man šiaip įdomu :)

 

Nežinau sukot ant stendo ar ne tą variklį ir ką pasieke buvot, bet važiavimo malonumui ne vien kubatūra ir sukimo momentas turi įtakos, o ir iš to pačio M57 800nm galima išlaužti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neatsakei kokias apsukas variklis išvystydavo, man šiaip įdomu :)

 

Nežinau sukot ant stendo ar ne tą variklį ir ką pasieke buvot, bet važiavimo malonumui ne vien kubatūra ir sukimo momentas turi įtakos, o ir iš to pačio M57 800nm galima išlaužti.

Apsukos iki 4500,iš td42t 800nm nereikia net laužt ;), su pirmu siurbliu kažkaip smagiau buvo važiuot, nes griebdavo nuo pat apačios, dabar kažkaip kitaip sureguliavo tai nuo 2000rpm kai šaudavo tai net 35 prasukdavo ant asfalto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

M57 pliusas kad uzkale, ismetei ir isdejai kita uz max 100e. Indejus mechanini siurbli tau irgi bus minimaliai elektros. Nors koks tau skirtumas ar bus tie kompai ar ne? Juk vistiek nekisi i bala giliai

Šnekuti tu šnekuti - na ir kokį tu jam mechaninį siurblį prikergsi :D

.

Nardau aš pakankamai giliai,paskaičius bmw forume,išvada , kad nėra tas variklis jau toks geras

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vienas niuansas, nardyti giliai expediciniam auto strategiska klaida. Pasekmes tai patikimumo stoka. Tai tik statistinis niuansas. Jei valdo emocijos, tai nesvarbu, buri-luzti-vel buri vel luzti... Tai daugiau tinka varzybiniam auto, uzdejai ant tralo ir nukabines nosi vaziuoji namo :D

. Va būtent kartais kai užvaldo enocijos protui vietos nebelieka,o klaidos....iš jū ir mokomės
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pala zmogau. Kaip ciuta is utenos vaziuoja su tanagros remu ir m57 su mechaniniu siurbliu? Viskas pasidaro jei noro yra. Isvada jeigu nezinai tai ir nesakyk

nuuuuu kolega, Jūs čia stipriai :D 

 

su tuo žmogumi tikriausiai neteko bendrauti... kitaip nebūtų tokių pasisakymų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pala zmogau. Kaip ciuta is utenos vaziuoja su tanagros remu ir m57 su mechaniniu siurbliu? Viskas pasidaro jei noro yra. Isvada jeigu nezinai tai ir nesakyk

Važiuoja ir vežimas nuo kalno bet kas iš to. :D

 

Pirmas dalykas siurblių gama (kuom skiriasi tiesioginio ir prieškamerinio variklio siurbliai patarčiau pasidomėt) tiesioginio įpurškimo dyzeliams labai maža ir dažniausiai tai 4-ių cilindrų (2,5-2,8) varikliams , antras dalykas purkštukai - čia irgi bele ko neįkiši ba netik tvirtinimai bet ir kiti parametrai (išpurškimo kampas , pralaidumas ir t.t.) itin svarbūs kad viskas teisingai veiktų.

 

Kad įsitikintum jog ne š.... malu pasiūlysiu VW 1,9tdi varikliui "užmaut" siurblį nuo 1,9td , pabandyt pavažinėt ir po to galėsi pasidalyt maloniais  įspūdžiais su tauta kaip anas nuostabiai važiuoja.

 

Išvada - jei nežinai kaip kas darosi ir ar gerai veikia po perdarymo tai gal nereiktų šokinėt nuo minkštos sofkutės ir drąskyt popierinę maikę bandant įrodyt kitam kad anas glušas :)

 

P.s. Pačiupinėt dar nereiškia pačiam padaryt :)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apsisuko lazda antru galu. ar ne pacio arkliukas nedasakyti iki galo  ir palikti siek tiek pazinimo dziaugsmo paciam klaustukui? :)

Anoks čia apsisukimas - informacija turgaus bobučių stiliui ne mano arkliukas , aš bent žinau atsakymą į tai ką reikia išsiaiškinti o ne kartoju nepatikrinta info aiškindamas kad tai nepaneigiama tiesa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.