Pereiti prie turinio

Dėl JC XJ 2,5D galvų


Galileo

Rekomenduojami pranešimai

Tai va, taip jau susiklostė, kad nusprendėm nukelt visas galvas, šlifuot ir keist tarpines. Pro galvos tarpinę tepalai sunkiasi ir gana dideliais kiekiais.

Todėl klausimas - ką dar galima būtų padaryti nukėlus galvas (profilaktiškai)? Špilkas tekinti naujas? Ar palikti senas, jei neišsikraipiusios? Gal dar kažkokių minčių? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, taip jau susiklostė, kad nusprendėm nukelt visas galvas, šlifuot ir keist tarpines. Pro galvos tarpinę tepalai sunkiasi ir gana dideliais kiekiais.

Todėl klausimas - ką dar galima būtų padaryti nukėlus galvas (profilaktiškai)? Špilkas tekinti naujas? Ar palikti senas, jei neišsikraipiusios? Gal dar kažkokių minčių? :)/>

Kaip suprantu kalba sukasi apie "legendinį" VM'ą - tokiu atveju jau geriau paskambėk ir papasakosiu kur ir kaip kišt nagus kad neprisidirbt ba paskui gali atsirast dar viena tema apie niekam tikusį variklį ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip suprantu kalba sukasi apie "legendinį" VM'ą - tokiu atveju jau geriau paskambėk ir papasakosiu kur ir kaip kišt nagus kad neprisidirbt ba paskui gali atsirast dar viena tema apie niekam tikusį variklį ;)/>

Taip, tas pats :)

Darbus daro variklistas, ne aš pats. Bet vis tiek manau, kad labiau su šitais motorais susidurę kokią mintį geresnę pasiūlys :)

 

Ketvirtos galvos špilka išsisuko iš bloko - čia jau ieškot kitos, ar tekintis naują?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ketvirtos galvos špilka išsisuko iš bloko - čia jau ieškot kitos, ar tekintis naują?

Šiaip tai galvos prie bloko to variklio varžtais būna prisuktos , kažkaip neteko dar matyt kad špilkos ten būtų. ;)

Špilkom (viena arba dviem - priklausomai nuo metų) prie galvos tvirtinami koromyslų laikikliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai galvos prie bloko to variklio varžtais būna prisuktos , kažkaip neteko dar matyt kad špilkos ten būtų. ;)/>

Špilkom (viena arba dviem - priklausomai nuo metų) prie galvos tvirtinami koromyslų laikikliai.

Khem, čia reiškias susivėliau. Kalbėjau būtent apie špilkas - čia senesnis motoras, po vieną eina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu toki dzipuka ;) primiausia tai buciau gerai patirkines is kur tie tepalai bega ant variklio, maniskis buvo apsisikes visas tepalais vien todel kad nelaike kazkokiu dangteliu tarpines is priekio, alkuninio rieboksliai ir pan, bet galvos cia lyg ir ne prie ko...

 

Manajam keiciau galvas irgi, bet tik del to kad buvo trukusi kazkuri ir puste kompresija i ausinimo skysti.

 

Patarimui del kompensatoriu pritariu, juos geriau pakeisti. Maniskiui dar tekino kazkokias svirteliu (tu vamzduku) kreipenciasias ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.