Galileo Sukurta Sausio 7, 2013 Dalintis Sukurta Sausio 7, 2013 Tai va, taip jau susiklostė, kad nusprendėm nukelt visas galvas, šlifuot ir keist tarpines. Pro galvos tarpinę tepalai sunkiasi ir gana dideliais kiekiais.Todėl klausimas - ką dar galima būtų padaryti nukėlus galvas (profilaktiškai)? Špilkas tekinti naujas? Ar palikti senas, jei neišsikraipiusios? Gal dar kažkokių minčių? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Sausio 7, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2013 As tai pakeisciau kompensatorius. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 8, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 8, 2013 Tai va, taip jau susiklostė, kad nusprendėm nukelt visas galvas, šlifuot ir keist tarpines. Pro galvos tarpinę tepalai sunkiasi ir gana dideliais kiekiais.Todėl klausimas - ką dar galima būtų padaryti nukėlus galvas (profilaktiškai)? Špilkas tekinti naujas? Ar palikti senas, jei neišsikraipiusios? Gal dar kažkokių minčių? :)/>Kaip suprantu kalba sukasi apie "legendinį" VM'ą - tokiu atveju jau geriau paskambėk ir papasakosiu kur ir kaip kišt nagus kad neprisidirbt ba paskui gali atsirast dar viena tema apie niekam tikusį variklį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Galileo Atrašyta Sausio 9, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2013 Kaip suprantu kalba sukasi apie "legendinį" VM'ą - tokiu atveju jau geriau paskambėk ir papasakosiu kur ir kaip kišt nagus kad neprisidirbt ba paskui gali atsirast dar viena tema apie niekam tikusį variklį ;)/>Taip, tas pats Darbus daro variklistas, ne aš pats. Bet vis tiek manau, kad labiau su šitais motorais susidurę kokią mintį geresnę pasiūlys Ketvirtos galvos špilka išsisuko iš bloko - čia jau ieškot kitos, ar tekintis naują? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 9, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 9, 2013 Ketvirtos galvos špilka išsisuko iš bloko - čia jau ieškot kitos, ar tekintis naują?Šiaip tai galvos prie bloko to variklio varžtais būna prisuktos , kažkaip neteko dar matyt kad špilkos ten būtų. Špilkom (viena arba dviem - priklausomai nuo metų) prie galvos tvirtinami koromyslų laikikliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Galileo Atrašyta Sausio 10, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2013 Šiaip tai galvos prie bloko to variklio varžtais būna prisuktos , kažkaip neteko dar matyt kad špilkos ten būtų. ;)/> Špilkom (viena arba dviem - priklausomai nuo metų) prie galvos tvirtinami koromyslų laikikliai.Khem, čia reiškias susivėliau. Kalbėjau būtent apie špilkas - čia senesnis motoras, po vieną eina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turcinas Atrašyta Sausio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2013 Pats turiu toki dzipuka primiausia tai buciau gerai patirkines is kur tie tepalai bega ant variklio, maniskis buvo apsisikes visas tepalais vien todel kad nelaike kazkokiu dangteliu tarpines is priekio, alkuninio rieboksliai ir pan, bet galvos cia lyg ir ne prie ko... Manajam keiciau galvas irgi, bet tik del to kad buvo trukusi kazkuri ir puste kompresija i ausinimo skysti. Patarimui del kompensatoriu pritariu, juos geriau pakeisti. Maniskiui dar tekino kazkokias svirteliu (tu vamzduku) kreipenciasias Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turcinas Atrašyta Sausio 11, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2013 O karomislu spilkas visas gamino naujas is kakokiu sustru varztu, nes sake ju sriegis issitampo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar