landrius Sukurta Gruodžio 22, 2012 Dalintis Sukurta Gruodžio 22, 2012 (redaguota) Iš generatoriaus senelis paleido tepalaGal kas buvote susidūres su tuo?Išardžius radau kad gumelė trūkusi tarp genero ir vakuminio siurblio bet tepalas varva ir iš generatoriaus ??? Redagavo Gruodžio 22, 2012 landrius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Gruodžio 22, 2012 Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2012 Iš generatoriaus senelis paleido tepalaGal kas buvote susidūres su tuo?Išardžius radau kad gumelė trūkusi tarp genero ir vakuminio siurblio bet tepalas varva ir iš generatoriaus ??? I genera privare tepalo, del to, kad kiaura gumine tarpine, reik ja pakeisti ir tiek, aisku prapusti generatoriu oru butu privaloma, tuo paciu ir sepetelius bei guolius patikrinti.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
landrius Atrašyta Sausio 10, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2013 Pakeitus tarpine pasirodė kad ir guolio riebokšlis parėjo, ar jų būna pirkti?Koks dar generatorius tiktų? nes maniškis 24vGal kas turi parduoti gera generatorių patruliui 3,3d 1982m Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Sausio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2013 Pakeitus tarpine pasirodė kad ir guolio riebokšlis parėjo, ar jų būna pirkti?Koks dar generatorius tiktų? nes maniškis 24vGal kas turi parduoti gera generatorių patruliui 3,3d 1982mForume kaz kas pardavinejo, ten buvo ilgas toks sarasas, rytoj uzsuksiu pas elektrika, jis man tvarke genera,tai paklausiu is kur jeme.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_nerijus Atrašyta Sausio 10, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2013 http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/24939-nissan-patrol-33-d-86-metu-dalys/ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
landrius Atrašyta Sausio 24, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 (redaguota) Pastačiau naujai įsigyta generatorių-užkūriau viskas ok įjungiau šviesas , biškį gaziuko daviau-pokšt ir perdegė abiejos, bet gabartitai ir stopai veikia normaliai,ant tuščių apsukų įjungus trumpas pulsuoja degdamos pagal apsukas, krovimą rodo stabilų 28v kokia galėtų būti bėda?Gal kokį autoelektriką rimtą parekomenduotumėte Švenčionių-Molėtų-Zarasų-Utenos krašte, nes Ignalinos rajone tokių nerandu. Redagavo Vasario 1, 2013 landrius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
landrius Atrašyta Vasario 1, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2013 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laukedra Atrašyta Vasario 1, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2013 Taip generas duoda 28v pakrovima, bet i tinkla turi buti paduodama 24v, tai ar nebus parejes rele-reguliatorius.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kestelis Atrašyta Vasario 1, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2013 Diodų tiltas bus nusproges. Elektrikas Molėtuose, tel.8612 51680 (Jonas) Gal pagelbės Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 1, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 1, 2013 Taip generas duoda 28v pakrovima, bet i tinkla turi buti paduodama 24v, tai ar nebus parejes rele-reguliatorius....Nu tai gal paskaičiuokim ; vienas akumas ne 12V kai visi įpratę o vistik 13,2 V pilnai užkrautas. Du sujungti nuosekliai 26,4 Volto. Dabar apie krovimo įtampas ; kad normaliai krautusi akumas reikalinga aukštesnė įtampa nei kad pilnai užkrauto , t.y. 12V borte nuo 13,6 (labai maža) iki 13,8 V (europiečiai) ir net iki 14,2V japonui. Su 24 V bortu viską daugint iš dvėjų ir gaunasi kad normali genero įtampa 28V- galvą turėtų pradėt skaudėt jei dirbančiai mašinai borto įtampa būtų tik 24 voltai. P.s. Jei patrumpina relė tai generas "sugeba" išduot vos ne dvigubą įtampą. Tavo atveju tai būtų kažkur apie 40voltų ir jau išviręs akumas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
landrius Atrašyta Vasario 2, 2013 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2013 Nu tai gal paskaičiuokim ; vienas akumas ne 12V kai visi įpratę o vistik 13,2 V pilnai užkrautas. Du sujungti nuosekliai 26,4 Volto. Dabar apie krovimo įtampas ; kad normaliai krautusi akumas reikalinga aukštesnė įtampa nei kad pilnai užkrauto , t.y. 12V borte nuo 13,6 (labai maža) iki 13,8 V (europiečiai) ir net iki 14,2V japonui. Su 24 V bortu viską daugint iš dvėjų ir gaunasi kad normali genero įtampa 28V- galvą turėtų pradėt skaudėt jei dirbančiai mašinai borto įtampa būtų tik 24 voltai. P.s. Jei patrumpina relė tai generas "sugeba" išduot vos ne dvigubą įtampą. Tavo atveju tai būtų kažkur apie 40voltų ir jau išviręs akumas.Krovimo įtampą prie akumuliatoriaus rodo su testeriu 14 prie visokių apsukų, o lempose ateina iki 40v ir dar daugiau. Prietaisų skydelyje įtampa rodo 28v ir svyruoja šiek tiek priklausomai nuo apkrovosbe to gabaritinės ir stabdžių lemputės šviečia tolygiai ir į apsukas nereguoja. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Vasario 2, 2013 Dalintis Atrašyta Vasario 2, 2013 Krovimo įtampą prie akumuliatoriaus rodo su testeriu 14 prie visokių apsukų, o lempose ateina iki 40v ir dar daugiau. Prietaisų skydelyje įtampa rodo 28v ir svyruoja šiek tiek priklausomai nuo apkrovosbe to gabaritinės ir stabdžių lemputės šviečia tolygiai ir į apsukas nereguoja.Sorry ale čia pilna biliaberda surašei - įtariu kad kažkas su testeriu tinkamai naudotis nemoka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar