Pereiti prie turinio

1982 Patrulio generatoriaus-vaakumo siurblio bėda


Rekomenduojami pranešimai

Iš generatoriaus senelis paleido tepala

Gal kas buvote susidūres su tuo?

Išardžius radau kad gumelė trūkusi tarp genero ir vakuminio siurblio bet tepalas varva ir iš generatoriaus ???

I genera privare tepalo, del to, kad kiaura gumine tarpine, reik ja pakeisti ir tiek, aisku prapusti generatoriu oru butu privaloma, tuo paciu ir sepetelius bei guolius patikrinti..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Pakeitus tarpine pasirodė kad ir guolio riebokšlis parėjo, ar jų būna pirkti?

Koks dar generatorius tiktų? nes maniškis 24v

Gal kas turi parduoti gera generatorių patruliui 3,3d 1982m

Forume kaz kas pardavinejo, ten buvo ilgas toks sarasas, rytoj uzsuksiu pas elektrika, jis man tvarke genera,tai paklausiu is kur jeme..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Pastačiau naujai įsigyta generatorių-užkūriau viskas ok įjungiau šviesas , biškį gaziuko daviau-pokšt ir perdegė abiejos, bet gabartitai ir stopai veikia normaliai,

ant tuščių apsukų įjungus trumpas pulsuoja degdamos pagal apsukas, krovimą rodo stabilų 28v

kokia galėtų būti bėda?

Gal kokį autoelektriką rimtą parekomenduotumėte Švenčionių-Molėtų-Zarasų-Utenos krašte, nes Ignalinos rajone tokių nerandu.

Redagavo landrius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip generas duoda 28v pakrovima, bet i tinkla turi buti paduodama 24v, tai ar nebus parejes rele-reguliatorius....

Nu tai gal paskaičiuokim ; vienas akumas ne 12V kai visi įpratę o vistik 13,2 V pilnai užkrautas. Du sujungti nuosekliai 26,4 Volto. Dabar apie krovimo įtampas ; kad normaliai krautusi akumas reikalinga aukštesnė įtampa nei kad pilnai užkrauto , t.y. 12V borte nuo 13,6 (labai maža) iki 13,8 V (europiečiai) ir net iki 14,2V japonui. Su 24 V bortu viską daugint iš dvėjų ir gaunasi kad normali genero įtampa 28V- galvą turėtų pradėt skaudėt jei dirbančiai mašinai borto įtampa būtų tik 24 voltai.

 

P.s. Jei patrumpina relė tai generas "sugeba" išduot vos ne dvigubą įtampą. Tavo atveju tai būtų kažkur apie 40voltų ir jau išviręs akumas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai gal paskaičiuokim ; vienas akumas ne 12V kai visi įpratę o vistik 13,2 V pilnai užkrautas. Du sujungti nuosekliai 26,4 Volto. Dabar apie krovimo įtampas ; kad normaliai krautusi akumas reikalinga aukštesnė įtampa nei kad pilnai užkrauto , t.y. 12V borte nuo 13,6 (labai maža) iki 13,8 V (europiečiai) ir net iki 14,2V japonui. Su 24 V bortu viską daugint iš dvėjų ir gaunasi kad normali genero įtampa 28V- galvą turėtų pradėt skaudėt jei dirbančiai mašinai borto įtampa būtų tik 24 voltai.

 

P.s. Jei patrumpina relė tai generas "sugeba" išduot vos ne dvigubą įtampą. Tavo atveju tai būtų kažkur apie 40voltų ir jau išviręs akumas.

Krovimo įtampą prie akumuliatoriaus rodo su testeriu 14 prie visokių apsukų, o lempose ateina iki 40v ir dar daugiau. Prietaisų skydelyje įtampa rodo 28v ir svyruoja šiek tiek priklausomai nuo apkrovos

be to gabaritinės ir stabdžių lemputės šviečia tolygiai ir į apsukas nereguoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Krovimo įtampą prie akumuliatoriaus rodo su testeriu 14 prie visokių apsukų, o lempose ateina iki 40v ir dar daugiau. Prietaisų skydelyje įtampa rodo 28v ir svyruoja šiek tiek priklausomai nuo apkrovos

be to gabaritinės ir stabdžių lemputės šviečia tolygiai ir į apsukas nereguoja.

Sorry ale čia pilna biliaberda surašei - įtariu kad kažkas su testeriu tinkamai naudotis nemoka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.