Pereiti prie turinio

GAZ 66 konstravimas


Rekomenduojami pranešimai

  • po 3 savaičių...

As idejau varikli MB OM364LA , galingumas 140A/G. Deze MB 5 pavaru su PTO hidrauliniam siurbliui, bus pajungta savivartis kebulas ir gerve. Reikalas tas, kad po 2012/11/01 isigaliojo naujas VKTI isakymas pagal kuri negalima keisti variklio tipo ( benzino i dyzeli ir atvirksciai). As dar spejau uzregistruoti iki 2012/11/01, kai dabar bus reikia pasidometi, gal but yra kazkoks kelias ... . Kadangi norejau galingo variklio, as montavau varikli su turbina ir intercooleriu bet tas pareikalvo daug laiko. Norint maziau darbo reikia deti OM364A arba OM364. Automobilis iki galo dar nebaigtas,- dabar montuoju hidraulika ,liko sumontuoti savivarti kebula ir aisku mase kitu smulkmenu. Jeigu rimtai galvoji apie tai gali atvaziuoti pasiziureti, veiksmas vyksta Vilniuje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Sveiki,

 

Baigiau savo GAZ66 konstravimo kelis etapus. Sumontavau MB variklį su transmisija,hidrauliką, hidraulinę gervę (perdariau iš originalios),savivartį kebulą (GAZ53) su aliuminio bortais, sumontavau Zil 150 keturių pakopų pakėlimo cilindrą su porėmiu,sustiprinau pakabą. 2013/05 praėjo techninę apžiūrą be jokių "patepimų" , pačiam buvo įdomu.Dabar montuoju kraną "HMF HYFA 450" kurio savas svoris iki 700kg, strėlė trijų dalių,teleskopas dviejų dalių,priė 2m kelia 2000kg, prie 6m 650kg, manau, tai mašinai optimaliausias variantas . padarysiu nuotraukas įdėsiu tiesiog trūksta laiko tam.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 7 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.