Pereiti prie turinio

Patarkit į kurį tiltą dėti blokiruotę


Rimuxxs

Rekomenduojami pranešimai

Į "bortinuko" galinį tiltą planavau įdėti blokiruotę, tačiau pažystami, kuriems teko važinėti "bortinukais", liepia dėti blokiruotę į priekinį tiltą, o ne į galinį. Aiškina, kad priekyje didesnis svoris ir esant reikalui daugiau naudos bus su priekiniame tilte esančia blokiruote. Prašau patarimo į kurį "bortinuko" tiltą geriau dėti blokiruotę? Ar į priekinį tiltą įdėjus blokiruotę nepablogės vairavimas ir ar galima bus tada su habais atjunginėt priekinį tiltą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ne rimtiem pasivazinejimam tai as i buchanke buvau idejes i galini tilta,nebereikedavo del maziausios balos jungt habu ir tilto , pravazumas tikrai pagereja,tik atsargiau reikia vaziuot ant slidaus kelio,idejus i prieki pravazumas bus geresnis bet priekinis tiltas ir taip silpna vieta kam ji dar apkraut,o ir pasukamumas jei jau eis buksuodamas bus nulinis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Jeigu nesportuosi, ko gero neverta į priekį mesti. Ne be reikalo rusai jį vadina "диференциал повысшенного трения" stabdys labiau. :roll:

 

Maniau tai LSD blokiruote .... Kaip cia yra ? :)

 

o cia kalbama apie BTR blokiruote , kuri yra kumsteline.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kvailyste didziausia.. vazinesi po miska ir tau blokiruote reikalinga??? draugas yra isidejes i kalxozinius BTR`us (prieky ir gale) - nespeja pusasiu keist, o cia dar bartavikai, dar greiciau nusuksi. Ozio ir taip tiltai ant snargliu padaryti o tu dar juos labew uzgruzinti nori..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.