PATROL Sukurta Vasario 11, 2007 Dalintis Sukurta Vasario 11, 2007 MANISKIO PAJERO 1996 2.8TD UZSIDEGE ABS LEMPA NORS SENIAU NEDEGE IR NIEKO NEREMONTAVOM, GAL NUO SALCIO, PATARKIT KA DARYT IR KAIP ISSPREST. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 11, 2007 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2007 visų pirmą perjunk klaviatūroje "Caps Lock" ir rašyk mažosiomis.... (didžiosios raidės kaip ryksmas..)antra, dingo kontaktas ABS prie stebulės, man buvo per šalčius panašiai, kitą dieną vėl gerai - išvalyks, atjunk, vazelinu techniniu sutepk ir vėl sujunk.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juozas Atrašyta Vasario 11, 2007 Dalintis Atrašyta Vasario 11, 2007 Gali patikrinti Abs daviklius pamatuodamas varžą.Jeigu jos 0 arba begalybė daviklis blogas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trokas Atrašyta Rugsėjo 29, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 29, 2009 SVEIKI,parejo(NEBEVEIKIA) abs daviklis.gal galit patart kas keite ir koki pritaiket ar tik originalus eina. :? HELP :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 šiaip neparašęs kokia mašina. bet pvz jei tai pajero/montero nuo ~2001, tai ABS jutikliai tik originalūs, kainuoja nauji kosminę kainą - nuo 1000lt/vnt ir į viršų, naudotų rasti sunku, bet pavyko. Naudoti kainuoja ~150-300lt/vnt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 ar tikrai daviklis?????????, gal laidai nupuve ar kontakto nėra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 labai nesunku patikrinti sukant ratą ir matuojant atiduodamus impulsus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2009 iš ko sprendi, kad parėjo daviklis ?jei ABS užsidega, gali ir kita būti.... dažnai ant daviklio amgneto susikaupia metalo dulkių (jų tepale prisirenka dylant mazgui) ir tos dulkės š mala... pakanka išsukti, pravalyti ir vėl čiki veiks... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trokas Atrašyta Spalio 2, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 2, 2009 modelis pajero 96m 3.5 benz, dega abs lempute,prijungus priekompo rodo ,kad blogas.matavom varza nieko nerodo.ar tik sukant rata turi rodyti? :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Spalio 3, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2009 sukant ratą varža turi kisti. ir pamatuok visų kitų daviklių - matysi ar skiriasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
trokas Atrašyta Spalio 4, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2009 varzos nera,visiskas nulis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Spalio 4, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 4, 2009 tai gal nusilankstė kur laidukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 na tai kai drožlėm magneto galas aplimpa tai ir trumpina... jus jį ištraukit, vienas varžtelis telaiko... ir natūroi patikrinkite... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 Sveiki, gal patarsit, kur matuojat ta varza, razjomo nerandu (dešinio rato daviklis). Po šarnyro keitimo nustojo veikti :evil: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 sorry, pakoregavau, o ABS davikliai yra impulsiniai, ten ne varžą reik matuoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramzis3 Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 ABS daviklis yra indukcinis, todel varza jis turi. daugumos modeliu kiek sutikes visu varza apie 1000-1200 omu. nereikia didelio proto kad suzinot. arba verti manuala arba matuoji visus 4 daviklius ir ziuri kuri labai krypsta nuo normos. siaip mirusio daviklio varza lygi 0. jei norit kazka matuoti sukant rata, tada reikia jungtis oscilografa, ciau jau ne kiekvienam. del dantuku uzsenesimo irgi tiesa. bet kad visiskai neveiktu, tau jau stupriai uzauge ten turetu buti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 ABS daviklis yra indukcinis, todel varza jis turi. daugumos modeliu kiek sutikes visu varza apie 1000-1200 omu. nereikia didelio proto kad suzinot. arba verti manuala arba matuoji visus 4 daviklius ir ziuri kuri labai krypsta nuo normos. siaip mirusio daviklio varza lygi 0. jei norit kazka matuoti sukant rata, tada reikia jungtis oscilografa, ciau jau ne kiekvienam. del dantuku uzsenesimo irgi tiesa. bet kad visiskai neveiktu, tau jau stupriai uzauge ten turetu buti. Na va Ačiū normalus patarimas . Bandysiu matuoti ant jungties prie abs agregato. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 Ramzi, aš ne apie "dantukus" apsinešusius, o apie daviklio galiuką, kurio magnetas pritraukia metalo pjūvenų... ir trumpina... čia ne šiaip pamastymas o iš praktikos :wink: ištrauk vieną kitą daviklį ir pažiūrėk kas ant jo galo kartais būna.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramzis3 Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 geriausi zinoma pasitelkt diagnostika i pagalba, bet jei nara galimybiu, tada bandom visus liaudiskus metodus nuo davikliu ir karunu valymu baigiant ocsilografais. blogiausia, kad tu davikli cieli 4 :? jei daryta diagnostika, gerai butu matyti ka tiksliai ka rase diagnostinis prietaisas. nors jei tikrai varza 0, tai amen tam davikliui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 geriausi zinoma pasitelkt diagnostika i pagalba, bet jei nara galimybiu, tada bandom visus liaudiskus metodus nuo davikliu ir karunu valymu baigiant ocsilografais. blogiausia, kad tu davikli cieli 4 :? jei daryta diagnostika, gerai butu matyti ka tiksliai ka rase diagnostinis prietaisas. nors jei tikrai varza 0, tai amen tam davikliui Na man kaip ir aišku kuris daviklis, mat keitė dešinės pusės šarnyra, po to ir užsidegė ABS lempa. Dabar reikia išsiaiškinti ar davikli sulaužė ar tik laidą nutraukė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 tai tu net nežiūrėjai ? o tiek čia receptų jau pripasakojo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Spalio 5, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 5, 2009 tai tu net nežiūrėjai ? o tiek čia receptų jau pripasakojo... Žiūrėjau, ant daviklio (iš laido pusės) matosi mechaninė žymė, matyt su plaktuku meisteris mojavo ir stuktelėjo. Bet jis ten važiuojant tų akmenų turetų nemažai gauti ir tokio smugio manau gal nebijo. Šiaip viliuosi, kad gali būti nutrūkęs laidas, o izoliacija nepažeista. Pradžioj bandau teoriškai išsiaiškinti, po to žiūrėsiu rimčiau, kai rankos atsilaisvins Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Spalio 6, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2009 na paklibink gerai tą fiškę man irgi po šarnyro keitimo buvo užsidegęs abs... neįšvalę sujungė, o smėliuks kontaktą pablogino... ten juk žiauriai silpni signalai eina.... per balą pralėkus ir tai būna signalas dingsta... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ramzis3 Atrašyta Spalio 6, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2009 koks automobilis? metai, modelis, variklis, kilovatai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jonas6x6 Atrašyta Spalio 6, 2009 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2009 geriausi zinoma pasitelkt diagnostika i pagalba, bet jei nara galimybiu, tada bandom visus liaudiskus metodus nuo davikliu ir karunu valymu baigiant ocsilografais. blogiausia, kad tu davikli cieli 4 :? jei daryta diagnostika, gerai butu matyti ka tiksliai ka rase diagnostinis prietaisas. nors jei tikrai varza 0, tai amen tam davikliui Ne visos mašinos įsileidžia tiek į giliai smegenis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar