RIP Sukurta Balandžio 4, 2008 Dalintis Sukurta Balandžio 4, 2008 Sveiki, nesenai isigijau 98 Grandh Cherokee 4,0 limited dujos, pora kartų prasukau pro tešlas aišku 1 syk nedaug trūko kad užklimpčiau ir sumasčiau kad visai nesinori to, todėl i galvą iškarto atejo milijonas klausimų, taigi:mano Grand'e dabar yra quadra-track razdatke kuri turi tik 4all-time ir 4-lo f-jas pasiskaitinejau amerikiečių forumą ir supratau kad reiketu razdatkę kaipo ir pasikeist iš np249 į np242 arba np231 todėl kyla klausimai jei ją pakeisiu ar blokuos tiltus ar reikės dar kažką burti taipogi galvoju atsisiūsti "BB 2" lift kit'ą" kadangi dabar uždėtos wrangler at/r 245/75r16 ir kartais paliečia arką, gal turit kokių protingų patarimų iš anksto ačiū. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 Prieš pradėdamas kažką konstruoti, dar paskaityk, varžybose pažiūrėk ką kiti yra "pridirbę " Razatkės keitimas neteisingas ir nepigus sprendimas. Tiltai blokuojami diferenciale montuojant blokiruotes. http://jeep.avtograd.ru/systems/index.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 O ka protingo patartumet nes visai susimaisiau prisiskaiciau tam forume visko lb daug, aciu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Balandžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 Rimtam dumblyne įsijunk 4Lo ir tada užsiblokuos tarpašinis diferencialas (tiksliau, viskomova). Pakeitus razdatkę nieko geriau negausi, keisti diferencialus tiltuose į besiblokuojančius - labai brangus malonumas (žymiai geresnis efektas būtų už tuos pinigus užsimontuoti gervę). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 Nespeciau tampytis su ta gerve seip tas 4lo nzn kazhkaip nesuper, nesenai buvau klp poligone truputy pabraidziau ir supratua kad kogero neteisingai pasieligiau pirkdamas at/r'us reikejo mtr ziuret bet kad kaina lb gunde (300lt/vnt naujos) na neuzilgo planuoju uzhsisakyt 2" lift kit'a ar gal pigiau lt galima nusipirkt 4 aukstesnius amortizatorius ir tas gumas (arba jas kaipnors ishsitekint), ir jei nesunku tada ka duoda ta padetis 4part-time kuri buna kituose dzipuose ten gal differencialai blokuoti jau stovi ? gal apsimoka tada susirast toki su kokiu vairu desinej pvz ir persimest sau, nes uzvakar sedejau pievoj uzhsikases ant dugno tai tik su bilekiek troso ir pora rankiniu gerviu ishsitraukiau , gal butu kokiu ideju ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 Pradžiai reikia nusiraminti Po to pagalvoti apie lift-kit ir didesnius ratus pav.: 33" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 4, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 na pradziai jua turiu 245/75 galvoju uzhsisakyt 2" lift kit'a amortizatoriams gyven jau nedaug beliko beto gal yra koks proitingas budas apsaugot paskirstymo dangteli kad neuzhpiltu nes vaziavau per didesne bala pakilo vandes sove dujos ir stoviu iki slenkscio beveik baloj nelb linksma Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 4, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 4, 2008 Saugoti reikia ne tik paskirstymo dangtelį. Dar žvakės, aukštos įtampos laidai, kompiuteriai.Yra dar toks dalykas kaip oro įsiurbimo sistema, vandens patekimas į tiltus, paskirstymo dėžę, greičių dėžę. Aukštos įtampos grandinę paprastai sugo visokių silikoninių purškalų pagalba. Įveikiant vandens kliūtis dažnai naudoja brezentą ant automobilio priekio ir kapoto - apsaugo nuo pirmos vandens bangos. Yra dar "sand track", high lift. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Balandžio 5, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2008 Apie kėbulo pakėlimą jau buvo kalbėta šitam forume viewtopic.php?f=22&t=788. 4Part-time užblokuoja tik tarpašinį difrencialą (kaip ir 4lo, tik be sulėtinimo), bet tiltų neblokuoja, vadinasi, kasis vienas ratas prieky, vienas gale. Su blokuojamais diferencialais buvo gaminami 99m laidos Grandai Overland komplektacijos (prie razdatkės parašyta Quadra-Drive) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 6, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2008 Gal galima kanors sumastyt neinvestuojant "kosminiu" ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Balandžio 7, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2008 Gal galima kanors sumastyt neinvestuojant "kosminiu" ? Kosminiai - tai cia kiek?O siaip 2" liftas ir max dydzio mudines padangos. Jeigu neuzteks - gerve. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 8, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2008 na manau investuoti daugiau nei kainavo pati mašina neverta nes su ja dar ir į darbą reikia važinėt, idomūs žmonės tie tekintojai nunešiau brežinius "padstavkių" sakau kiek kainuotų gaunu atsakyma ~70lt grafitinis kapralonas na ir už darbus apie 390lt , kitoj vietoj sako tavo medžiagos ir 100lt darbas tai dabar bandyt laimę reikia klaipėdoj rast iš ko pagamint gal yra įdėjų ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 8, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2008 Dar klausimelis o "sukryzhmint" jei mano ZJ quadra track su WJ quadradrive diferencialais ? ar kanors pan jei rasti shrote uzh protinga kaina ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Balandžio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 Kad ir kryžminti čia nėra ką-reikia blokuojančių diferencialų į tiltus-razdatkė čia nė prie ko. Šrote nelabai tikiu, kad rastum tokių ardomų, tai išeitis būtų užsisakyti naujus. Toliau galima skaityti temą nuo pradžių Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Balandžio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 Nieko tu neburk su tiltu blokavimu, nes 249 razdatke nera skirta rimtesnem pokatuskem. Visko mova - blogis :evil: Reikejo pirkti granda su 231 arba 242 razdatke, tada galetum ir apie blokiruotes galvoti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
P.Rimantas Atrašyta Balandžio 9, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 Žinoma, 242 razdatkė - optimaliausias variantas, tačiau kasdieniniam "buitiniam" važinėjimui galima ir su esama gyventi. O jei lendi sąmoningai į purvą - junk 4Lo ir abu tiltai varys nuolat, be to, turėsi galingą sukimo momentą (tuo labiau, kad žadi dėti didesnius ratus). Nesu didelis purvo žinovas, bet manau, kad dideli ratai + geros padangos duos daugiau naudos už blokuojamus diferencialus (jei labai klystu, pataisykit) :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 9, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2008 Tai aš ir kalbu kad pirma reikėtų pakeist esama razdatkę į 242 arba 231 (kogero 231 geriau jei dėti blokiruotes į priekį ir į galą, į darbą važinėt man ir 2wd puikiai tiktų) kas nėra lb jau taip ir brangu, o poto žiurėt kaip padaryt kad blokuotu diferencialai , http://www.offroadlockers.com/ radaztke apie ~500-800lt + 2*250$+shipping už blokiruotes (sprendžiant iš dydžio nebus lb brangus shippingas) manyčiau 2k lt protingai investuoti netaip jau ir baisiai pinigais žiūrint, rimta gerve vistiek brangiau, taigi ka pasakys/patars šį reikalą rimčiau už mane išmanantys žmonės ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
adLine Atrašyta Balandžio 10, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2008 Pas WJ ejo reduktoriai su Vari-Lok blokiruotem:http://www.jeep.auto.ru/lockers/Dana/gerodisk.htm Pas owerland'us 100% stovi ir pas kai kuriuos limited'us kaip opcija galima rasti. pvz pas mane ir priekyje ir gale tokie yra, tai as labai patenkintas kaip jie veikia Tik nezinau ar imanoma tuos reduktorius ideti i kitus tiltus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 13, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 13, 2008 Na o visa tia ka as radau ir mastau man rodos graziai subendraut turetu su ZJ , 242 arba 231 priekio ir galo lockeriai ir kokie 2"-4" bodylift'o mano nuomone per akis kaip "dailydriver'iui" na zinoma dar galima ratus >31 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 16, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 16, 2008 Kazkaip vis nesulaukiu kad protingi vyrai supeiktu ar sukritikuotu si sumanyma nejaugi viskas lyg ir normoj ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jeep Atrašyta Balandžio 16, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 16, 2008 Nepyk. Bet kazkaip pas tave neteisingai mintys deliojasi. Pirma apie ratus galvok, o ne kazkokius keitinejimus ar tuolabiau blokiruotes.Kam isviso kazka daryti jei tavo mintyse tik 31 ratai.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Balandžio 17, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2008 Jei turi lysnu pinigu, daug laisvo laiko, automobilyje sugebi ne tik tepalus pakeisti, turi salygas (garaza su padjomniku ar bent duobe), begalini entuziazma ir netingi knistis rusiskuose ir angliskuose saituose, tai gal ir igyvendinsi savo samprotavimus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RIP Atrašyta Balandžio 17, 2008 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2008 Nepyk. Bet kazkaip pas tave neteisingai mintys deliojasi. Pirma apie ratus galvok, o ne kazkokius keitinejimus ar tuolabiau blokiruotes.Kam isviso kazka daryti jei tavo mintyse tik 31 ratai.... Ner cia ko pykti tik kad siuo momentu ratai tip top arkose stovi nelb eitu didesniu idet, galima idet ir dedesnius bus kai pakelsiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Balandžio 18, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 18, 2008 vat tada ir snekesim... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gazasd Atrašyta Balandžio 28, 2008 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2008 Saugoti reikia ne tik paskirstymo dangtelį. Dar žvakės, aukštos įtampos laidai, kompiuteriai.Yra dar toks dalykas kaip oro įsiurbimo sistema, vandens patekimas į tiltus, paskirstymo dėžę, greičių dėžę. Aukštos įtampos grandinę paprastai sugo visokių silikoninių purškalų pagalba. Įveikiant vandens kliūtis dažnai naudoja brezentą ant automobilio priekio ir kapoto - apsaugo nuo pirmos vandens bangos. Yra dar "sand track", high lift.SORY BET KAIP PRADEDANTIS TAI KILO KLAUSIMAS IS ATSAKYMO-KAIP SUPRAST VANDENS PATEKIMAS I TILTUS IR DEZE?TIPO MANO GRAND-OVERLAND NEGALI ISVIS VAZINET PO VANDENI AR YRA TAM TIKRA RIBA KAD NESUVARYT DEZES IR TILTU? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar