Pereiti prie turinio

Daug bendru klausimu


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, nesenai isigijau 98 Grandh Cherokee 4,0 limited dujos, pora kartų prasukau pro tešlas aišku 1 syk nedaug trūko kad užklimpčiau ir sumasčiau kad visai nesinori to, todėl i galvą iškarto atejo milijonas klausimų, taigi:

mano Grand'e dabar yra quadra-track razdatke kuri turi tik 4all-time ir 4-lo f-jas pasiskaitinejau amerikiečių forumą ir supratau kad reiketu razdatkę kaipo ir pasikeist iš np249 į np242 arba np231 todėl kyla klausimai jei ją pakeisiu ar blokuos tiltus ar reikės dar kažką burti taipogi galvoju atsisiūsti "BB 2" lift kit'ą" kadangi dabar uždėtos wrangler at/r 245/75r16 ir kartais paliečia arką, gal turit kokių protingų patarimų iš anksto ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimtam dumblyne įsijunk 4Lo ir tada užsiblokuos tarpašinis diferencialas (tiksliau, viskomova). Pakeitus razdatkę nieko geriau negausi, keisti diferencialus tiltuose į besiblokuojančius - labai brangus malonumas (žymiai geresnis efektas būtų už tuos pinigus užsimontuoti gervę).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nespeciau tampytis su ta gerve seip tas 4lo nzn kazhkaip nesuper, nesenai buvau klp poligone truputy pabraidziau ir supratua kad kogero neteisingai pasieligiau pirkdamas at/r'us reikejo mtr ziuret bet kad kaina lb gunde (300lt/vnt naujos) na neuzilgo planuoju uzhsisakyt 2" lift kit'a ar gal pigiau lt galima nusipirkt 4 aukstesnius amortizatorius ir tas gumas (arba jas kaipnors ishsitekint), ir jei nesunku tada ka duoda ta padetis 4part-time kuri buna kituose dzipuose ten gal differencialai blokuoti jau stovi ? gal apsimoka tada susirast toki su kokiu vairu desinej pvz ir persimest sau, nes uzvakar sedejau pievoj uzhsikases ant dugno tai tik su bilekiek troso ir pora rankiniu gerviu ishsitraukiau , gal butu kokiu ideju ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na pradziai jua turiu 245/75 galvoju uzhsisakyt 2" lift kit'a amortizatoriams gyven jau nedaug beliko beto gal yra koks proitingas budas apsaugot paskirstymo dangteli kad neuzhpiltu nes vaziavau per didesne bala pakilo vandes sove dujos ir stoviu iki slenkscio beveik baloj nelb linksma

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saugoti reikia ne tik paskirstymo dangtelį. Dar žvakės, aukštos įtampos laidai, kompiuteriai.

Yra dar toks dalykas kaip oro įsiurbimo sistema, vandens patekimas į tiltus, paskirstymo dėžę, greičių dėžę.

 

Aukštos įtampos grandinę paprastai sugo visokių silikoninių purškalų pagalba.

 

Įveikiant vandens kliūtis dažnai naudoja brezentą ant automobilio priekio ir kapoto - apsaugo nuo pirmos vandens bangos.

 

Yra dar "sand track", high lift.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kėbulo pakėlimą jau buvo kalbėta šitam forume viewtopic.php?f=22&t=788. 4Part-time užblokuoja tik tarpašinį difrencialą (kaip ir 4lo, tik be sulėtinimo), bet tiltų neblokuoja, vadinasi, kasis vienas ratas prieky, vienas gale. Su blokuojamais diferencialais buvo gaminami 99m laidos Grandai Overland komplektacijos (prie razdatkės parašyta Quadra-Drive)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na manau investuoti daugiau nei kainavo pati mašina neverta nes su ja dar ir į darbą reikia važinėt, idomūs žmonės tie tekintojai nunešiau brežinius "padstavkių" sakau kiek kainuotų gaunu atsakyma ~70lt grafitinis kapralonas na ir už darbus apie 390lt , kitoj vietoj sako tavo medžiagos ir 100lt darbas tai dabar bandyt laimę reikia klaipėdoj rast iš ko pagamint gal yra įdėjų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinoma, 242 razdatkė - optimaliausias variantas, tačiau kasdieniniam "buitiniam" važinėjimui galima ir su esama gyventi. O jei lendi sąmoningai į purvą - junk 4Lo ir abu tiltai varys nuolat, be to, turėsi galingą sukimo momentą (tuo labiau, kad žadi dėti didesnius ratus). Nesu didelis purvo žinovas, bet manau, kad dideli ratai + geros padangos duos daugiau naudos už blokuojamus diferencialus (jei labai klystu, pataisykit) :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš ir kalbu kad pirma reikėtų pakeist esama razdatkę į 242 arba 231 (kogero 231 geriau jei dėti blokiruotes į priekį ir į galą, į darbą važinėt man ir 2wd puikiai tiktų) kas nėra lb jau taip ir brangu, o poto žiurėt kaip padaryt kad blokuotu diferencialai , http://www.offroadlockers.com/ radaztke apie ~500-800lt + 2*250$+shipping už blokiruotes (sprendžiant iš dydžio nebus lb brangus shippingas) manyčiau 2k lt protingai investuoti netaip jau ir baisiai pinigais žiūrint, rimta gerve vistiek brangiau, taigi ka pasakys/patars šį reikalą rimčiau už mane išmanantys žmonės ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas WJ ejo reduktoriai su Vari-Lok blokiruotem:

http://www.jeep.auto.ru/lockers/Dana/gerodisk.htm

 

Pas owerland'us 100% stovi ir pas kai kuriuos limited'us kaip opcija galima rasti.

 

pvz pas mane ir priekyje ir gale tokie yra, tai as labai patenkintas kaip jie veikia :)

 

Tik nezinau ar imanoma tuos reduktorius ideti i kitus tiltus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepyk. Bet kazkaip pas tave neteisingai mintys deliojasi. Pirma apie ratus galvok, o ne kazkokius keitinejimus ar tuolabiau blokiruotes.

Kam isviso kazka daryti jei tavo mintyse tik 31 ratai....

 

Ner cia ko pykti tik kad siuo momentu ratai tip top arkose stovi nelb eitu didesniu idet, galima idet ir dedesnius bus kai pakelsiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
Saugoti reikia ne tik paskirstymo dangtelį. Dar žvakės, aukštos įtampos laidai, kompiuteriai.

Yra dar toks dalykas kaip oro įsiurbimo sistema, vandens patekimas į tiltus, paskirstymo dėžę, greičių dėžę.

 

Aukštos įtampos grandinę paprastai sugo visokių silikoninių purškalų pagalba.

 

Įveikiant vandens kliūtis dažnai naudoja brezentą ant automobilio priekio ir kapoto - apsaugo nuo pirmos vandens bangos.

 

Yra dar "sand track", high lift.

SORY BET KAIP PRADEDANTIS TAI KILO KLAUSIMAS IS ATSAKYMO-KAIP SUPRAST VANDENS PATEKIMAS I TILTUS IR DEZE?TIPO MANO GRAND-OVERLAND NEGALI ISVIS VAZINET PO VANDENI AR YRA TAM TIKRA RIBA KAD NESUVARYT DEZES IR TILTU? :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.