linas Sukurta Rugpjūčio 6, 2012 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 6, 2012 papasakokit apie siuos modelius ka nors.draugas nori pirkti.kaip su detalem ir t.t. ar ten visiskas mitsubisi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Rugpjūčio 6, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 6, 2012 Pats didžiausias minusas tai jo lėtumas: max greitis 130 km/h. Greitis, kuriuo dar ymanoma važiuoti apie 110 km/h. Kuro sąnaudos ne pačios mažiausios, net tarp visureigių. Dėl detalių jokių problemų nebuvo. Gana siauras per pečius, ir jei sėdės stambesni vyrai, tai ankštoka . Mano didesni gedimai: 1) Lūžo kėliklių velenėlis (remontas 500 lt)2) Iki galo nebeišsimina sankaba - reikia keisti. (rusų forume radau, kad tai gana būdinga liga)3) Traška galinio tilto dantračiai-reiks keisti tiltą.4) Pakeičiau visus amortizatorius (priekiniai po 250lt galiniai po 110Lt)Pliusai : gana aukštas, 7 vietos, visi turi kondicionierius ir el langus, dauguma dar nesupuvęIki antro mitsubishi'o jiems dar tolokai, su pirmu gal ir galima lyginti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TALEX Atrašyta Rugpjūčio 21, 2012 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 21, 2012 galoperis = pajero iki 1990.11 tik maziau papuve, motorai tokie patys kaip I ir II, tik nuo 1993 pabaigos skiriasi galvos ir stumuokliai iki 93 ejo galvos su islindusiais voztuvais, po 93 su lygiais. Detales pigios ir be nuolaidu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
want3d Atrašyta Spalio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2013 Tai stai kame giles... Truko mano galloper galvute. Neradau staigiai devetos, teko nauja pirkti, ir niekas nesuprato kodel remia voztuvus... Nors pardavejai tikino kad varikliai vienodi i juos deti buvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Spalio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2013 susirask Plastic . anas galuperi isardes ir vel susirinkes is naujo, papsakos tau viska ir tema su fotkem duos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
want3d Atrašyta Spalio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2013 Man dar minusas tame, jog jau vaziuodamas galloperyje neperjungsi is 2 i 4 ratus, kaip antai kolega daro savo subaru. Cia reikia pasiplanuoti, pariedeti atbulomis tik tada jungti. Kol tai issiaiskinau, vos nesuedziau mechanizmo. Nezinau kaip kituose visureigiuose, sitas man pirmas su tokia greiciu deze. kas del kainu, tai teko keisti sarnyrus, nauji kainavo po 45 litus. galva - 1300lt vos tekainavo man, bet nuoga, be jokiu veleneliu gumeliu ir t.t. P.S. butinai pasinaudosiu pasiulymu kai vel kazkas suges, dabar jau galva priderinta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Navanas Atrašyta Spalio 6, 2013 Dalintis Atrašyta Spalio 6, 2013 atbulom pariedėti tik išjungus, 4x4 bet ir tai, ne būtina, o rekomenduojama. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vitarinis Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 pliusai , minusai Galloper su 3,0 104kw varikliu ir automatine deze? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Spalio 3, 2017 Dalintis Atrašyta Spalio 3, 2017 pliusai , minusai Galloper su 3,0 104kw varikliu ir automatine deze?Minusas kaip ir visu benzinu - benzo sanaudos,variklis pajero analogas,jei tepalas buvo laiku keistas - variklio resursas didelis.Automatas irgi pajero analogas, patvarus,konstrukcija paprasta,jei nebuvo perkaitintas ir laiku keistas tepalas su filtru,tai vaziuos ir vaziuos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar