Pereiti prie turinio

patarimo renkanti Jeep Wrangler


tomas405

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 78
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

karocia istorija tokia,kad to zmogaus sunus nori britva pirkti o tevas nenori kad jis pirktu ir siulo jam dzipuka kur nusiminetu stogas.Sunus kaip ir sutiktu o wrangleri nori del to kad buvusi vaikystes svajone kuria db galetu ispildyti ir isaugodamas sunaus gyvybe.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sakykit kuo geresnis 4l automatas,girdejau automatas atlaiko mil.km,bet kaip elgiasi bekelej smelynuose?

Jai rimta bekele, statai ricega i padeti "1" ir lipi kaip su mechanke, is esmes automatas jeep modeliuose tik pliusas, niekada nepirkciau jo su mechanine pavara.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paletintojas ir padetis ''2'' - lieka dvi pavaros + toje padetyje ''neskuba'' jungti antros, kai tiesioji ir reikia trecio, ketvirto jungiu i "D", pagal poreiki po to atgal i "2" Priesingai nei yra nusistovejes mitas - vaziuojant pilnai galima jungineti, svarbu neijungti "R" arba nepersukti variklio.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam junginėt? palėtintojas + D dar neivienoj vietoj nepavedė, nebent guliesi ant pilvo... Man Pabrade irgi kažkuris ekipažas teigė - su Jeep ne taip reik važiuoti, tipo jungi 1,2... ir lipi. vistiek nesuprantu junginėjimo poreikio. jei reikia "ilgesnių" pavarų (principe visada reikia), jungi o/d ir vėlgi lipi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kam junginėt? palėtintojas + D dar neivienoj vietoj nepavedė, nebent guliesi ant pilvo... Man Pabrade irgi kažkuris ekipažas teigė - su Jeep ne taip reik važiuoti, tipo jungi 1,2... ir lipi. vistiek nesuprantu junginėjimo poreikio. jei reikia "ilgesnių" pavarų (principe visada reikia), jungi o/d ir vėlgi lipi :)

 

 

o/d off tik eliminuoja tiesiogine pavara. Del junginejimo, tai as asmeniskai megstu palaikyti aukstesnes variklio apsukas, sakykim ilgesniame purvynelyje, arba puriame smelyne nesinori trecios pavaros ir apsuku 1500, man geriau 2200 ir jokio smaukymosi susijusio su nepakankamu sukimo momentu. Matai, viso ko esme, kad as nevaziuoju i gilius purvynus nu ne man tas reikalas, ir tuo labiau ne mano masinai :) Mano megiamiausi objektai - pazliugusi zeme ir smelynai, kad galetum greitai vaziuoti, bet ant ribos. Parukymai balos vidury su gerves trosu rankoj ne man, as geriau lekiu ant greicio aplink bala ir nuo balos krasto ziuriu kaip kiti baloj ruko :D Bet ir tai eina kalba tik apie pakatuskes su draugais, varzybose dalyvauti ne mano gyvenimo tikslas. Apskritai, matyt, mano toks charakteris, kad nemegstu del ko nors varzytis :D

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.