Pereiti prie turinio

GR deze kaista..


Rekomenduojami pranešimai

tas pusiau sintetika nieko nereiskia, tai tik alyvos baze, svarbu priedai, o jie nusakomi pagal api standarta kiekvienai alyvai arba paskirciai, tarkim automatinem dezem givybiskai butinas priedas stabdantis putojima, dideles trintes pavarose butinas priedas slopinantis kavitacija ( toks procesas kuomet del didelio slegio alyvoje susidaro duju mikro burbuliukai kurie veikiami dideliu trinties jegu ir temperaturos sprogineja sitaip ardydami trinties poras, tai yra krumpliaracius guolius ir tt. zodziu reiktu ziureti i gamintojo nurodyta specifikacija, o ne i tai kokios bazes pagrindu alyva pagaminta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zino tiksliai kokia GR dezes darbine temperatura ?? kazkur girdejau kad apie 90 laipsniu ?

variklio tai normali darbine temperatura 90 o dezes kaip ir nera niekur parasyta kiek ji turi kaist nes ji ir neturi kaist tiek kad ranka neislaikytum buna silta po ilgo vaziavimo bet ne karsta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyk pasikeist tepalą į klampesnį arba kokia porą bankių "motor doktor" supilt - blogiau jau nebus bet gal garsai išnyks ba kai perrinkinėjo gi nei velenų , nei dantračių naujais nekeitė.

 

Kad kaista irgi nieko nuostabaus - nuo variklio gi termoizoliacine siena neatskirta. Kaista visos dėžės jei neturi aušinimo.

 

O dėl bildesių tai kaip čia pasakius - geras bildesys visada lauk išlenda ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.