Pereiti prie turinio

tlc 80


Rekomenduojami pranešimai

Net nzn ka cia tau patarti.

Pats kai ieskojau 80kes skaiciausi visuose forumuose. Taigi yra taip;

Variklis gali vaziuot iki 0,5mln ir tai neriba, skardos yra storos ir rudys ju nepuola, remas dazniausiai sveikas buna.

Silpna vieta yra pr tiltas, jeigu yra laisvumas (pajudant is vietos, pasukiojant kardanus) tai zinok, kad tiltas eina i pabaiga (yra pirkt iki 2000 Lt)

Rudys gali atsirasti prie galiniu arku, o patikrint galima paprastai. Is bagazines galiniu sparnu apsyvkese yra dangteliai, juos nuemes gali pamatyti gal sparnu bukle.

Maniskei buvo tokios bedos:

Pramankstint suportus reikejo,pakeisti st diskus, pasikeisti radiatoriu (istrupeje pertvaros buvo)ir daugiau nieko. Nu dar nebuvo kur pinigu det, tai nusprendziau purkstukus patikrint (viskas buvo ok), servisistai nustate, kad blogai purskia, tad sis patikrinimas kainavo 2500 Lt.

Visa kita tiuningas-spyrukles, gerves, bamperiai, padangos ir t.t.

Reziume gaunas, kad i patobulinimus sudeti lygiai tiek pat kiek ir masina kainavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekviena diena sedziu 3-4 menesius, "mobile.de" dar namaciau normalios 80-kes. Jei su kokiu motoro defektu arba musta gal ir įmanoma, bet jeigu gera su mechanika be 14 000 euru nelabai yra ka ziureti.

 

Nenoriu permoketi, bet ir nenoriu, kad butu geda is misko islįsti. Naudociau ir medziokleje, ir lengvam pasitaskymui, ir kad uz lietuvos ribu butu galima vazinet.

 

Buvau pasiryzęs daugiau sumoket nei 8 000 stukas, o dabar ir sudvejojau. :blink: sugluminot cia mane :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Variklis gali vaziuot iki 0,5mln ir tai neriba, skardos yra storos ir rudys ju nepuola, remas dazniausiai sveikas buna."

Tai nusipirkes apie 350 000km begusia lieka apie 200 000. As tiek per 2-3 metus tiek pravaziuoju. Man jos labai patinka bent jau koius 4-5 metus noreciau prasivazineti. Monstro nesiruosiu is jos daryti

33 ratus uzdeti ir maza lifta. Nu gal dar gerve su snorkeliu, apsidraudimui nuo nenumatytu atveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viduli, mane mazos jusu kainos suglumino :lol:

benzas netinka nes mano pagrindinis darbas norvegijoje. Buna gan tankai, kad i diena ir virs 500 km pravaziuoju tai su tokiu auto firmai bankrota ivarysiu :blink:

Gal as vaziuot nemoku, bet seip tai jau ne viena auto esu paklubdes, tai nenoreciau kazka panasaus nupirkti, kuris prasys daug litu ir nevaziuos kaip turi vaziuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Variklis gali vaziuot iki 0,5mln ir tai neriba, skardos yra storos ir rudys ju nepuola, remas dazniausiai sveikas buna."

Tai nusipirkes apie 350 000km begusia lieka apie 200 000. As tiek per 2-3 metus tiek pravaziuoju. Man jos labai patinka bent jau koius 4-5 metus noreciau prasivazineti. Monstro nesiruosiu is jos daryti

33 ratus uzdeti ir maza lifta. Nu gal dar gerve su snorkeliu, apsidraudimui nuo nenumatytu atveju.

kazkodel zmones per 15-20metu pravaziuoja 350000km o tu per 2 zadi 200000 pralekt, juokdarys...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkodel zmones per 15-20metu pravaziuoja 350000km o tu per 2 zadi 200000 pralekt, juokdarys...

 

Juokis i sveikata. Tiek pravaziuoju nes mano toks darbas. Visa diena vazineju po objektus ir vezioju medziagas su priekaba. Norvegijoj 70-100 km i darba yra normalus atstumas (cia kalbu i viena puse).

O kai objektu yra ne vienas ir ne du, vakare spydometras pastoviai 300km prasisukes, o neretai ir netoli 500km. Nesu jau labai gudrus , bet skaiciuoti dar moku. Suprantu kai gyvena zmones mieste ir i darba vaziuoja 10-15 km, tada ir atrodo kad nerelus kilometrai.

Ieik i Mobile.de ir nesunkai surasi masinu keliu metu senumo, kur begusios po 3-400 000. Tai gal ir jie juokdariai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekviena diena sedziu 3-4 menesius, "mobile.de" dar namaciau normalios 80-kes. Jei su kokiu motoro defektu arba musta gal ir įmanoma, bet jeigu gera su mechanika be 14 000 euru nelabai yra ka ziureti.

Nenoriu permoketi, bet ir nenoriu, kad butu geda is misko islįsti. Naudociau ir medziokleje, ir lengvam pasitaskymui, ir kad uz lietuvos ribu butu galima vazinet.

Buvau pasiryzęs daugiau sumoket nei 8 000 stukas, o dabar ir sudvejojau. :blink: sugluminot cia mane :D

 

Tu nusiramink ....

pirma : tavo skiriama suma (8000eur) yra teisinga, manau ilgiau paieskojes gali susirasti 80ta

antra : tokios masinos nenusipirksi vartydamas skelbimus. Jei islindo skelbimuose, tavo tikslas pirmam nulekti apziureti i vieta, kitaip kol tu bendrausi telefonu ar emeilu su pardaveju kazkas privaziuos ir nupirks ja jei bus gyva.

 

mano istorija buvo panasi, tik as buvau nusiteikes sumoketi maziau nei 8000 :)

ieskojau 2 menesius, per visus skelbimus, kur tik zinojau (Italija, Mobile, Lenkija).

Galiu pasakyti, jei islysdavo kazkas normalaus, per kelias dienas dingdavo.

o buvo islinde ir pigiom kainom. pvz buvau Italijoj surades ledine su pr.tilto defektu uz 7000 (96metu),

giminaiciai Italai paskambino - pries 2 dienas jau parduota.

 

Svarbiausia supratau, kad jei surandu, reikia lekti ziureti, o tas sudaro sunkumus, po europa neprilakstysi.

galiausiai uzsiknisau ieskot, spjoviau i viska - neieskojau .... ir netycia uztikau pas kaimynus Lenkus, prie Katowicu

kadangi buvo apie 700km, meciau viska ir nulekiau paziureti ... nu ir ka, ne visai tokia komplektacija kokios norejau, ale viska ivertines - griebiau ir daba labai dziaugiuosi tuo pirkiniu.

svarbiausia ivertinti kiek tau kainuos paruosti masina patikimai keliauti.

 

taigis, sekmes ieskant, viskas bus gerai, kas iesko, tas randa ;)

Redagavo Linelis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:( tada teks permoketi, nes betkada sesti metus darba ir isvaziuoti nera sansu. Sesuo gyvena Vokietijoje, lektuvo bilieta jau turiu. Tai teks pirkti kad ir brangesne. Guodzia tik tai kad nebus spidometras suktas. Nors jau ir ten babajai nagus kisa kur nereikia. Matyt is musu tautieciu ismoko.

 

O to priekinio kardano laisvumas kazkoks turi buti, ar isvis neturi jo buti (laisvumo)?

Ir kaip suprantu masina turi traukti neblogai, ar jos begejasi vangokai?

Be priekinio tilto kur dar pasiziureti, ar daugiau ligu nera?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kuo blogai tlc 100? yra is ko rinktis , naujesne galingesne , ekonomiskesne ( cia dar klausimas )

isskyrus priekine vaziuokle , manau visi pliusai simtines puseje

investavus 1000e + galima ir i ja prieki tilta isimontuot , jei nepatiks ar byres esama pakaba

 

 

Masciau ir apie ja, bet vazinesiu netik darbo reikalais (po uzsieni). Bet ir po medziokles ir po lietuva savo reikmem. Simtines eksplotacijos kaina, manyciau bus gerokai didesne.

Su 80-ta 2-3 metus pasivazineciau po svieta, o poto pasilikciau vien tik po miskus trankyti jei is jos kas beliks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Masciau ir apie ja, bet vazinesiu netik darbo reikalais (po uzsieni). Bet ir po medziokles ir po lietuva savo reikmem. Simtines eksplotacijos kaina, manyciau bus gerokai didesne.

Su 80-ta 2-3 metus pasivazineciau po svieta, o poto pasilikciau vien tik po miskus trankyti jei is jos kas beliks.

o kuo ta kaina labai skirsis ? einami remontai , kaladeles, tepalai, guoliai tikrai labai kainomis nesiskirs , nei tlc 80-nei tlc 100 nera ekonomiskiausias pasirinkimas

is esmes manau nelabai pajusi ta eksplotacijos kainu skirtuma , as ir ieskau panasios auto , tai nusprendziau , kad tlc 100 visais atvejais geriau ir imciau ja , nebent netycia pasitaikytu tlc 80 gero stovio ir gera kaina ( kas mazai tiketina , bet imanoma )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O 100-nem vaziuokle juk kelnojasi, ar as klystu?

Jei neklystu ,klausimas, kaip jinai laiko?

Ekonomiskos neieskau (aisku proto ribose tai 10-12 l), man reikia stiprios auto. Priekaba bus tankiai kabinama. Kazkaip 80 pansesne man i tikra darbinai "dzipa". 100-ne daugiau komfortui nei darbui.

Nenoriu atrodyti kaip "naujasis Ivanas"

Redagavo kbagdonas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra nemazai simtiniu su paprasta spyruokline vaziuokle , su 10l nevaziuos nei tlc 80 nei tlc 100, turejau tlc 80 4.2td , tai kuro sanaudos prasidedavo nuo 14l ir i virsu ,auto klase vienoda , komfortas panasus ( gal kazkiek skirtusi su nespyruokline pakaba)

mano akimis vienintelis + tlc80 pries tlc 100 yra nedalomas priekinis tiltas ( nors kaip taisykle , tai viena silpniausiu tlc 80 vietu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug važiuojant, sąnaudų skirtumas mechanika/automatas bus gan nemažas, su mechanine dėže visai įmanoma pusantro-porą litrų šimtui sutaupyt...

Kiek man minimaliai pavyko pasiekt su TLC80 4.2TD automatu, tai maždaug 11 l/100 km, važiuojant autostrada.Mišriu režimu buvo niekaip nemažiau, nei 13-14 litrų.O važinėju aš tikrai ramiai :)

Gamintojo pateikiami skaičiai-daugiausia orientaciniai, realiom sąlygom sunku į juos įtilpt, o tuo labiau su mūsų ne itin naujom mašinom :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad cia buvo rasyta forume jog su mechanika i 12 litru laisvai telpa todel ir ieskau su mechanine. Gamintojas raso 10,6 litru vidurkis (mechanika), o automatui 13,5-14 litru. Tai skirtumas gan didelis.

Plius automatas varikli prislopina.

Šaras su NP 3.3, 35x padangomis į devynis telpa. Man 16 reikėdavo.

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei yra blokiruotės, tai ar veikia ir normaliai junginėjasi...

variklis turi užsivestį kaip sako "s pol abarota" - tikrink dumingumą, kaip variklis ar neapvarvėjęs...

o visokios pakabos dalys gali būti pusgyvės - vis vien darysi tiuningą ir keisi ir spyruokles ir amortikus... kartu ir įvores visas pasikeisi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tas "diff lock" turi blokuoti centrini ir galini difus?

Ar jie turi susiblokuoti stovinciai, ar reikia kad masina riedietu?

Ir blokiruotes signalas turi mirkcioti, ar degti pastovai, kai ijungi locka?

Cia forume skaiciau kad paletintojas automatiskai blokuoja centrini. Cia visom, ar tik kai kuriom?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tas "diff lock" turi blokuoti centrini ir galini difus?

Ar jie turi susiblokuoti stovinciai, ar reikia kad masina riedietu?

Ir blokiruotes signalas turi mirkcioti, ar degti pastovai, kai ijungi locka?

Cia forume skaiciau kad paletintojas automatiskai blokuoja centrini. Cia visom, ar tik kai kuriom?

 

Pas TLC80 dažniausiai galimi tokie blokavimo varinatai. Su paletintoju sujugi centrini diffa automatiškai. Pas kai kukias TLC80 yra dešinėje vairo pusėje ant panelės tokia knopkė - Central diff lock (kaip foto), su ja gali subluokuot centrinį ir neįjungus palėtintojo. Pas ką nėra tokios knopkės - galima įsidėt ir pačiam. Tokia knopkė padeda kartais, jei kokia granatą nusilauži kur ir nori pasiekt namus - tai susiblokavęs centrą gali laimingai tai padaryti.

Diff lock (kaip notraukoj) yra dvi padėtys RR- blokuoja galinį tiltą ir FR-RR - blokuoja ir galini ir priekinį tiltus. Pasukus rankėnelę i kokią nors padėtį nebutinai turi suveikti blokiruotė - tokiu atveju lemputė mirgsėti turi. Susijungia tik kai važiuoji ir kuris nors ratas praslysta. Tarkim jei tikrinsi vien ant asfalto - gali būti sunku tai pasitikrinti. Tai geriau ant kokio zvyriuko - ir trumpai gaziuka, kad ratai prasisuktų - kai blokiruotės įsijungis turi lemputė panelėje nepirksėti. Išjungus difflock - blokituotės gali kartais ir neissijungti is kart - tai pirmyn - atgal pavaziuoji ir ismeta.

post-2293-13377061732749_thumb.jpg

post-2293-13377061874011_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.