Pereiti prie turinio

Prašau žinovų patarimo. Ar man pavyks


Rekomenduojami pranešimai

Pradėjau šiandien prikeldinėti savo "gyvuliuką" ir nuardęs luženas aptikau: ganėtinai stipriai įlenktą rėmą (per vidurį), o linkdamas bamperis "suglaudė" (o kairįjį ir suplėšė) rėmo priekį kur tvirtinasi lingių "auskarai", dėl to netinkamai įsitempė lingės...

Ma reikia žinovų, arba kažką panašaus patyrusių, nuomonės ir, gal būt, patarimo - ar verta ir kokiu būdu bandyti atitempti rėmą. :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, kad skersinė rėmo dalis man didžiausias galvos skausmas, nes ji paėjus tiek, kad vairo "soškės" traukytė jau trinasi į skersinę vairo traukę...

o jo priekyje, ir fotkėj matosi, išsiskleidė siūlė ir atsirado nedidelė bangelė. :(

Matmenis aš galėsiu nuo kitų dviejų NP "nusirašyti" - tas nebėda. :wink:

Va dabar kaip tą skersinę rėmo dalį timtelėti, ji juk kaip keturkampis vamzdis - iš visų pusių uždara... :roll:

Beje mano tampymo stendas vienoje iš nuotraukų matosi - jo markė: JUMZ (račiok) :lol::lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

subine priemedzio, grandine prie remo ir streles , va tau is hidrostendas, o toliau SEKMES

 

Berods mudu bendraminčiai. :wink: Man tik vienas dalykas ne prie dūšios - panašu, kad be "svarkės" neapseisiu, o taip kaitinti metalo, ir dar žiemą, nesinori... :?

O dėl talės - tai galvoju rankinę gervę panaudoti, jei galios užteks...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su atitampymais galima pazaisti, bet gale vistiek reiktu stendo geometrijai sutikrint (pritariu Meriui) visgi cia jau matos, kad tiltas ne vietoj stovi

 

Kaip bežiūrėčiau tiltas lyg ir vietoj, bendrais bruožais, o va lingės auskaras, ypač kairysis, akivaiždžiai palinkęs... :roll:

Žiūrėsiu, dabar orų gerų laukiu, mano "dirbtuvės" juk po atviru dangum... :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sarai pamislyk kaip gali tiltas but vietoj jei auskarai lenkti. mano supratimu jie linkdami nusinese linges i sona, o kartu ir tilta. plika akim gal ir nesimato, bet cia ir puse como groja. galu gale pamatysi, kad petrulis padangas drozia ar pats skersas eina...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sarai pamislyk kaip gali tiltas but vietoj jei auskarai lenkti. mano supratimu jie linkdami nusinese linges i sona, o kartu ir tilta. plika akim gal ir nesimato, bet cia ir puse como groja. galu gale pamatysi, kad petrulis padangas drozia ar pats skersas eina...

 

Blemba, kaip skausmingai Tamstos žodžiai skamba, bet velniškai panašu jog teisybę ryškinat. Aš tik vienu tikiuosi, kad rėmas linko simetriškai ir tik pats priekis. Be to smūgis buvo tiesus, o ne įstrižai, tad ištempęs iki reikiamo atstumo tikiuosi tiltą matyti savo vietoje... :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori gerai padaryti,butinai reikia tampymo stendo,iveda i kompa geometrinius duomenis ir tik tada zinai kiek ir ka tempti.Atstacius rema,tik tada pradedi skardas tampyti.Tai gaunasi ,kad ant stendo reikia du kartus tvirtinti,pirma tvirtini rema ir ji sutvarkai,po to tvirtini kebula ir ji atitampai.Zinoma dzipo tampymas ant stendo ir yra dvigubai brangesnis.Sekmes darbuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau, man tai rodos kad gasdinat jus zmogu be reikalo. kurkas sunkaiu atstatyt beremi kebula , nei truptui susiskleidusi graziai per remo prieki..

o del ratu edimo net nezinau, jei priekio ir galiniis tiltais stoves nesimetriskai tai gausis kad tiesiog skersa masina vaziuos ir tai matysis(nu kaip buna kokie autobusai skersi varo ismustu tiltu) nes atstatysi su vairu ta pokrypi uznesimo, o tada beliktu jau tik kaip ir suvedima priekio padaryt kad priekiniai ratai saves negrauztu..

prisiminkit kiek kartu tenka vairo trauke "na pole boja" vrucnuju sglazu istiesint ir tai nelabai ten tas padangas ryja.. na aisku cia mano samprotavimai, juoba kad nedaug as asfaltu ir vazineju..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nori gerai padaryti,butinai reikia tampymo stendo,iveda i kompa geometrinius duomenis ir tik tada zinai kiek ir ka tempti.Atstacius rema,tik tada pradedi skardas tampyti.Tai gaunasi ,kad ant stendo reikia du kartus tvirtinti,pirma tvirtini rema ir ji sutvarkai,po to tvirtini kebula ir ji atitampai.Zinoma dzipo tampymas ant stendo ir yra dvigubai brangesnis.Sekmes darbuose.

 

Sutinku tik dėl rėmo tampymo pagalvoti apie stendą, bet, kad kėbulą tampyti ir dar su stedu... :? - pardon :puke: - primenu pas mane NP, 85 metų skirtas visur pravažiuti, o ne Gedo prospekte mergas kabinti... :lol::lol::lol:

 

O Sysčiui ačiū - užtarėjas Tu mano, :liux: , paguoda Tu akių mano... :liux::lol::lol::lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.