Pereiti prie turinio

Kuro siurbliai


JUSTAS81

Rekomenduojami pranešimai

Pirma apie koki MP kalbi? MPI stovi mechaninis kuro siurblys valdomas gazo trosu, kaikurie visai pliki, kai kurie su variklio temperaturos mechaniniais dacikais (tipo ale automatiniais patsosais pas mane HG butent toks). Kiek skaitau foruma nieko blogo apie MPI ir MPII siurblius neuzmatau, nera ten kazkokiu umiu ligu, ko nepasakyciau apie MPIII siurbliukus. Kaip isvalit/isimt MPI siurblo filtriuka, jau rasiau kazkurioj temoj, galima susirasti. Eksploatuoju neilgai, pakolkas problemu neturiu, pilu viska, kas bent kazkiek panasu i dyzeli (vat tik ziema kazkaip daugiau ziuriu ka i baka lieju). :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip mane labiausiai domina MP II siurblys ant 2.5td variklio 95m. nes dingo trauka(palaipsniui) ir kazkokios mistines kuro sanaudos apie 20 vazinejant tik galu.Nera temos apie siurblius tai ir sukuriau nes pripasakojo jog MP II siurbliai yra probleminiai,tai kazkaip gasdint pradejo toks dalykas,negi papuoliau,o ir kitiems gal aktuali pagalvojau bus tema nes imu bendrai dizelinius siurblius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuok į "Oro srautas" . Jie turi visą aparatūrą. Diagnozės nustatymas kainuos 100 litų, jei reiks ant stendo statyt, tada 500 litų, kitas variantas - krūmai, ten iš akies nustato, garantijų - jokių . ;) ....,Oro sraute niekas neknis proto - visą teisybę pasakys. :)

Jei pas Tave 2,5 D , tai jo siurblys dviejų tipų , kaip sakė Plastic . Kadangi pas Tave naujesnis, tai bus elektronikos pridėta.

Galimos ligos :

1, sutrūko siurblyje esantys mandžetukai, gumelės , tarpinėlės. Dar būna vožtuvėliai baigiasi.

2, elektroninis vožtuvas durniuoja, čakras labai smarkiai atidaro ir perliejimas gaunasi,jeigu siurblys snargliuojasi.

3, kažkas su kuro filtru netvarkoj, arba vandens yra jame ir jis šąla arba parafino apačioje prisirinko labai daug ir per membraną eina lauk eina kuras, jeigu ji įplyšusi. Membrana dedasi ant kuro filtro, ją patikrink.

4, patikrink kuro magistarlę nuo siurblio iki variklio . Man buvo bajeris, kad vamzdelis nuo vibracijos vienoje vietoje lūžo ir ėjo kiaurai kuras, trauka dingo ir labai panašūs simptomai. Užkurk variklį atidaryk kapotą ir pagazuok su ranka. Žiūrėk kas kur kaip.

Gal sutaupysi pinigų, o gali iškart važiuot pas specus ir galva neskaudės. Tik neeksperimentuok, nemėgsta tie siurbliai, kai juos bet kokios rankos atsukinėja. Reikia ten truputėli žinių . ;)

Sėkmės ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuom patys siurbliai skiriasi? nes is akies tai ten nei laidu nei kazko is elektros nera(auto taisaus pats,bet siurblys jau ne man,bet kazkiek apie juos turiu ziniu)

P.s. siurblys su trosu

Jei patikrinai magistrales su kuro filtru ir nėra tekėjimo niekur, tada važiuok į " oro srautą " . Nes daugiau į siurblį patį patariu nelįst..... Nuoširdžiai ;) . Ir tikrink ne siurblį pas juos, o tikrink savo problemą, nesakyk jiems " ką galvoji ", o sakyk " kas atsitiko " . GAl ir ne siurbly bėdos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien pastebejau kad mano MPII 2.5 td 93m. siurblys pradejo leisti kura! uzvedus pradaejo leisti dyzeli per ten kur trosas siukiojasi :( tada paemiau nusiimiau abratkes slangute ja pratuciau lyg padejo... bet lasu po masina yra vienas kitas... cia gal buvo abratke usikisusi, ar tik laikinai cia man padejo? gal jau siurblio yvoriuke su gumytem skaiciuoja paskutiniasias?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va as saviski apsitvarkiau pasirodo kuro filtre parafinas sietelis uzsikises ir vatokios va bedeles buvo,dabar kitas klausimas kuro siurbli pruputi pasukaliojau tai trauka pagerejo, bet pastebejau jog po kazkiek laiko susikele apsukos iki 1,25 rpm kaip jas numazint nes nerandu(zinoma ant greicio ziurejau ir po cooleriu nesimato)kokios jos standarte turi but?

"rankinukas" pro kur leidzia gerai issiaiskink gal tik salnikas-nereiks giliai lyst

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na va as saviski apsitvarkiau pasirodo kuro filtre parafinas sietelis uzsikises ir vatokios va bedeles buvo,dabar kitas klausimas kuro siurbli pruputi pasukaliojau tai trauka pagerejo, bet pastebejau jog po kazkiek laiko susikele apsukos iki 1,25 rpm kaip jas numazint nes nerandu(zinoma ant greicio ziurejau ir po cooleriu nesimato)kokios jos standarte turi but?

"rankinukas" pro kur leidzia gerai issiaiskink gal tik salnikas-nereiks giliai lyst

Nebeturiu laiko tiksliai aiskintis(prasiardyti), nes rytoi 9h isvaziuoju i Norvegia su savo MPII ... gal kas zino kur galiu nusipirkti ta salnika? nes rytoi vaziuosiu pro kauna ir panevezi!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Na va as saviski apsitvarkiau pasirodo kuro filtre parafinas sietelis uzsikises ir vatokios va bedeles buvo,dabar kitas klausimas kuro siurbli pruputi pasukaliojau tai trauka pagerejo, bet pastebejau jog po kazkiek laiko susikele apsukos iki 1,25 rpm kaip jas numazint nes nerandu(zinoma ant greicio ziurejau ir po cooleriu nesimato)kokios jos standarte turi but?

"rankinukas" pro kur leidzia gerai issiaiskink gal tik salnikas-nereiks giliai lyst

apsukos turetu buti ~900, +-50, o sumazinti gali ant kuro siurblio droselio, kur gazo trosas valdo, yra atraminis varztas, atleidi ji ir turetum susireguliuoti, nei nera ka atleisti reiskia per dideli kuro kieki su kuro reguliavimo varztu padares, siek tiek prisuk, nes kura tusciai deginsi....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.