Pereiti prie turinio

Problema su OF B 2.2 DTI


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, isigijau po ilgu svarstymu OF. Atkeliavus is Italu, kaip teige pardavejas buvo pakeistas variklis, nes anam Italas nezinojo kas yra tepalu keitimas. Pravaziavus pasirode labai gyva ir smagi mano poreikiams masinele. Variklis buvo grubiai tariant imestas i ja "sudarankiu", nes provodke metesi belenkur, pakaitinimo zvakiu laidai lietesi i ismetimo kolektoriu... Pasigedau vieno variklio pagalves kronsteino varzto. Vienu zodziu imete varikli uzkure ir gerai :) . Pusdienio darbas ir viskas tvarkingai vietoje buvo sudeta. Kaip ir man buvo zinoma, kad sie varikliai nemegsta kurtis saltyje tai siai OF buvo neisimtis. Tegdavo "pasukti" varikliuka. Iskart buvo sutvarkyta vaziuokle, elektronika, kas buvo butina praeiti TA. Poto isivariau as ja i garaza pradejau neskubedamas salinti rudeles po smulkiu Italo avariju po arku plasmasem, verziau torsionus, dejau 31 cilio Simex`us ir visa kita ka galima pavadinti man jau malonumu. Taigi darbuodamas nedideliame garaze as kas kartemis uzsikurdavau ir persistatydavau Pantera patogesniu kampu kaip man patogiau butu krapstytis prie jos. Kol viena ryta atejes i garaza bandydamas ja uzvesti 4 sekundziu starterio sukimo pradeda vestis ji kol galop beveik uzsiveda ir uzgesta, vel kuriu pora kartu pazaksejo cilindrai ir vsio suk nesukes. Garaze temperatura +7. Iskart savo menka mechaniko patirtimi variklio skyriuje pradedu galvoti apie kuro padavimo problema. Atsukes vamzdeli(i forsunkes) pradedu sukt starteri apie 10 sekundziu, rezultatas 2 lasiukai islasejo pro vamzdelius, o kaip suprantu turi ten "pusti" konkreciai kura. Pradejau nuo kuro filtro: istraukes "paduodama" ir "gryztama" slangute is ten man nei lasas neisbego. Paputes i "paduodama" slangute gavau is jos po ilgo burbuliavimo 20 litru kuro atsakyma. Idejau nauja filtra pripyles i kasete kuro sudejau viska ir bandziau vesti, bet nesekmingai ta karta. Ar neturetu stoveti siai OF siurbliukas paciame bake?

 

Gal kiek perdaug issipleciau. Nesu as drasus variklio skyriuje, zinau, kad dauguma prades man siulyti apsilankyti pas meistrus ir tt.. Man sis automobilis nera kasdienine masina ir itin svarbi iskart lekti. Nebijau tepaluotis rankas ir noriu pats meginti viska susitaisyti, aisku protingu patarimu pagalba. Tikiuosi, kad suprasite :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad neklajot po visa auto ir ieskot pats nzn ko tai siulyciau pirma pasidaryt diagnostika ir mazdaug bus aisku bent jau kur ieskot , man buvo panasi situacija uzsikurdavo , uzsidegdavo chek engine lempute ir uzgesdavo , beda buvo su fyskem , uzhermetino ir va jau pusmeti ramu , tavo atveju sunku spet , pradziai manau geriausia jungt laida ir ziuret ka rodo :rolleyes: , sekmes ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bake jokio siurbliuko nėra, po bet kokio kuro padavimo sistemos išsandarinimo ji nuorinama su papildomo siurblio pagalba (na taip rašo aptarnavimo intrukcijose) bet šiaip tai ir pati išsiorina tik kad ilgiau užtrunka.

 

Čia gali būt kas tik nori - nuo signulkės durniavimo iki siurblio elektronikos gedimo.

 

P.s. Ne "šūdarankių" o gerų meistrų pagal tautiškas mierkas :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekursiu naujos temos bet paklausiu.Pas mani OF 2.2 DTI kita problemike.Kartai bevaziuojant uzsidega oranzine variklio lempute (chek ingine-ar panasiai) krenta trauka ir pulsuojanciai dirba variklis ant laisvu.Uzgesinus ir palaukus 10 min. vel viskas tvarkoje.Buna kad vaziuojant uzgesta (keleta kartu buvo) isjungus degima ir vel uzkurus viskas OK.Ir dar gal susije su tuo vaziuojan pastoviom 2000aps/min ir paspaudus per tapke ismeta daug juodo dumo su siokiu tokiu traukos uzlaikymu.Bet tas juntamas tik siame apsuku diapazone.Kai pirkau buvo uzglusinta vakumo slangute i isiurbimo kolektoriaus vakuma,sklende neisimta.Tai as ja vel pajungiau.

Spidometras dar neperlituotas gal cia saknys nes tai uzsidega pagalviu lempute, tai kuro lygis bludija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekursiu naujos temos bet paklausiu.Pas mani OF 2.2 DTI kita problemike.Kartai bevaziuojant uzsidega oranzine variklio lempute (chek ingine-ar panasiai) krenta trauka ir pulsuojanciai dirba variklis ant laisvu.Uzgesinus ir palaukus 10 min. vel viskas tvarkoje.Buna kad vaziuojant uzgesta (keleta kartu buvo) isjungus degima ir vel uzkurus viskas OK.Ir dar gal susije su tuo vaziuojan pastoviom 2000aps/min ir paspaudus per tapke ismeta daug juodo dumo su siokiu tokiu traukos uzlaikymu.Bet tas juntamas tik siame apsuku diapazone.Kai pirkau buvo uzglusinta vakumo slangute i isiurbimo kolektoriaus vakuma,sklende neisimta.Tai as ja vel pajungiau.

Spidometras dar neperlituotas gal cia saknys nes tai uzsidega pagalviu lempute, tai kuro lygis bludija.

Reikia darit diagnostika skirta Opeliam ziuret klaidas ir gyvus parametrus daznos problemos vakumai, EGR, siurbliai .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<<Nebijau tepaluotis rankas ir noriu pats meginti viska susitaisyti, aisku protingu patarimu pagalba. Tikiuosi, kad suprasite :) >>

Turėjau tokį "džiaugsma" :) Kai pakeisdavau filtrą visada užpumpuodavau kurą,kitap užvest nera šansų.Kriaušę jungiau prieš įėjimą į filtrą.Kai pripumpuoji pilną sistemą kuro nepamiršk prie siurblio(nepamenu kurioj vietj)yra vamzdukas su užsuktu kamšteliu(panašiai kaip rato ventilis)nuorint.Atsuki kamštelį,nuspaudi vožtuvėlį,turi pasirodyt kuras.

Kartais dar papildomai pajungdavau elektrinį varykliuką,kad greičiau nusiorintų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.