Pereiti prie turinio

UAZ-PATROL


Rekomenduojami pranešimai

Nupirkau NP 87metų 3,3TD ilgą.Planuoju į UAZą permesti variklį,greičių dėžę,razdatkę ir tiltus.Tai va norėjau ,kad pasidalintų patirtimi žmonės kurie kažką panašaus yra darę.Nesinori išradinėt dviratį,nes tai papildomi pinigai ir laikas.Iš anksto dėkoju už rimtus patarimus ir pasiūlimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau,kam visa tai,nes is UAZ lieka tik kebulas ir remas. :?: Jei mestum tik varikli su dezem,reiketu pjautis i kabina,nes variklis netelpa,kitoj vietoj tvirtinti radiatoriu(perkelti ant priekinio remo skersinio)Tada reiktu statyti radiatoriui el ventiliatoriu,nes Patrulio sparnuote netelpa.Uzdejus mazesne,ausinama tik pati radiatoriaus apacia.Kitoj vietoj virinti variklio ir greiciu dezes pagalviu atramas,perdirbineti kardanus,spresti problema su apsildymu,nes orginalus peciukas isipjovus i kabina nebetelpa.plius dali el irenginiu maitinima palikti 12V,nes 3.3td patrolis-24V(pvz valytuvai).O jei prie viso sito dar tiltus prideti,tai manau butu paprasciau ant Patrolo remo su tiltais uzdeti UAZ kebula.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sporte su tokiais varikliais uazuose vaziuoja pora ekipazu atvaziuok i varzybas ir pasiziuresi
Gal kas turit telef. žmogaus ,kuris yra isidėjęs tą variklį į uaz? Butu įdomu susitarus privažiuoti pasižiūrėti.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai supratau,kam visa tai,nes is UAZ lieka tik kebulas ir remas. :?: Jei mestum tik varikli su dezem,reiketu pjautis i kabina,nes variklis netelpa,kitoj vietoj tvirtinti radiatoriu(perkelti ant priekinio remo skersinio)Tada reiktu statyti radiatoriui el ventiliatoriu,nes Patrulio sparnuote netelpa.Uzdejus mazesne,ausinama tik pati radiatoriaus apacia.Kitoj vietoj virinti variklio ir greiciu dezes pagalviu atramas,perdirbineti kardanus,spresti problema su apsildymu,nes orginalus peciukas isipjovus i kabina nebetelpa.plius dali el irenginiu maitinima palikti 12V,nes 3.3td patrolis-24V(pvz valytuvai).O jei prie viso sito dar tiltus prideti,tai manau butu paprasciau ant Patrolo remo su tiltais uzdeti UAZ kebula.

Patrulis kelis metus prastovėjęs angare, ko pasekoje surudyjo visiškai(nedgi rėmas supuvęs taip ,kad gale pro jį kiaurai matosi,oapie kėbulą išvis patyliu)taigi varijantas,kad ant to Patrulio uždėt UAZ kėbulą atkrenta ,be to Patrulis ilgas.Tiltus keičiu todėl ,kad atsibodo priekio pusašius keisti(ratai35),o dėl variklio tai manau viskas aišku,palyginus šių auto svorį ir variklio suk momentą manau,kad po paketimų rezultatas turėtų būt neblogas.O , kad reikalų bus daug ir kainuos nemažai tai aš suprantu, pigiausias varijantas televizorių namuose žiūrėt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turi ideje Atkociunai . TR2 nugaletojai. Arunas cia lankosi , gakl ka ir parasys.

 

 

[quote name="kazys

Tiltus keičiu todėl ' date='kad atsibodo priekio pusašius keisti(ratai35),[/quote]

 

o karisku tiltu isidet nenori? man rods maziau perdarymu butu

 

skundesi kad originalus pusasiai nelaiko, tenka tiuninguoti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

NP tiltai apie7cm siauriasni už UAZo :roll: Neatitinka lingių ir tilto sujungimo taškai :scratch: Butų idomu išgirsti jūsų nuomonę ,kuris išeities varijantas jums atrodo priimtiniausias? 1)lLingių tvirtinimą perkelt pagal NPtiltą(gaunasi tvirtinimas ne prie rėmo šono, o po juo) 2)perkelti tvirtinimo taškus ant NP tilto pagal UAZo standartinį atstumą tarp lingių,bet tada būtini apie 3cm intarpai po diskais,kad ratai nesikabintų už lingių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TR-3 Cepele vaziuoja su UAZ ir Patrol varikliu, unimogo tiltais ir traktoriaus ratais, o TR-2 lygtais vaziuoja Atkociunas, karinei tiltai, Patrol variklis...

Jei klystu, pataisykit :)

a kaip su tokiu galima vaziuot TR-2???
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6.2. Variklis

Gali būti pastatytas bet koks benzininis arba dizelinis variklis, tame tarpe ir su įrengta oro įpūtimo sistema.

Naujo variklio pastatymas neturi prieštarauti įstatymams šalies, kurioje vyksta varžybos.

 

jeigu i samuraju idedi golfo dyzeli, tai TA nepraeisi. Kodel? Todel kad taip neleidziama, reiskia priestarauja istatymams?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6.2. Variklis

Gali būti pastatytas bet koks benzininis arba dizelinis variklis, tame tarpe ir su įrengta oro įpūtimo sistema.

Naujo variklio pastatymas neturi prieštarauti įstatymams šalies, kurioje vyksta varžybos.

 

jeigu i samuraju idedi golfo dyzeli, tai TA nepraeisi. Kodel? Todel kad taip neleidziama, reiskia priestarauja istatymams?

tas pats kaip ir su NP varikliu UAZe..?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu i samuraju idedi golfo dyzeli, tai TA nepraeisi. Kodel? Todel kad taip neleidziama, reiskia priestarauja istatymams?

tas pats kaip ir su NP varikliu UAZe..?

Kodėl nepraeisi TA? Variklį keisti galima, svarbiausia ,kad naujojo variklio galingumas nebūtu galingesnis dugiau kaip 20proc. UAZo 67kw,o NP 81kw,taigi viskas tvarkoj.Reikia tik praeiti ekspertzę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

67 kw + 20% = 80.4. nu taip cia gal ir itilptum, reiktu tiksliai ziuret kilowatus, nes cia labai slidus skaiciai. Kita vertus pagal ka matuojama, pagal kilowatus ar arklio galias? jeigu tikrai yra praeita ekspertize ir yra ta patvirtinantys popieriai tai tikrai nei su TA nei su kuo kitu problemu neturi buti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mda, mes prendziam tehnine problema o ne TR reglamenta, kartais darai tik del to kad norisi o ne del to kad papult i TR :wink:

Sekmes kuryboi!!!!!!!!!

Teisingai pastebėta.Pataikysiu į TR tada valio,nepataikysiu lieka OPEN ir aplinkiniai miškai :lol:
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...
jeigu i samuraju idedi golfo dyzeli, tai TA nepraeisi. Kodel? Todel kad taip neleidziama, reiskia priestarauja istatymams?
tas pats kaip ir su NP varikliu UAZe..?

Kodėl nepraeisi TA? Variklį keisti galima, svarbiausia ,kad naujojo variklio galingumas nebūtu galingesnis dugiau kaip 20proc. UAZo 67kw,o NP 81kw,taigi viskas tvarkoj.Reikia tik praeiti ekspertzę.

 

 

manau problema ne galingume o tvirtinime jeigu desi kita varikli o tvirtinima bursi tai manau tehnikine atia nes keiti konstrukcinius elementus o delgalingumonieksnesikabins

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.