Pereiti prie turinio

as ne per silpnas Sportui 2.5 variklis?


ORIGAMY

Rekomenduojami pranešimai

Aš nežinau, kiek sveria sportas, maniškis pirmukas sveria apie 2 tonas , kilovatų turi apie 70 , turbina snargliais apėjusi, bet aš užkroviau priedo gervę apie 50 kg,kengūra su gervės padu apie 45 kg, ratai 32 fyg znajiet kiek jie sveria, bet manau 115 per visus, zapaskė 16 kg , trys mergos viduje , viena 15 kg, antra 17 kg, trečia .. mano akimis žiūrint apie 56 , o šiaip paklaida būtų apie 62... Plius du Hi liftai 40 kg, dyzelio apie 25 kg,plius pats apie 86 kg , plius visokio šūdo už 25 kg... viso apie pusę tonos ... :)

 

Traukia ir dar kaip traukia tas variklis , šnorkelį uždėsi, orą paduosi šaltą pastoviai, tai trauks jis pasišvilpdamas, turbiną veikiančią reikia turėt, dar geriau eina. O jei interkuleris įdėtas, tai visai pastoviai šaltu varikliu eisi, aišku jo nereikia labai šaltai laikyt, nes irgi kenkia , šaltą žiemą geriau radijatorių ūkiškai su kartonu uždengt patartina bent ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:) 32 tilps be jokiu perdarymu?

...man su 32 posparniai trupututėlį kliūdavo , kai pasukdavau vairą 45 laipsnius bet kokia kryptim.Jei eiti " tychim chodam" tai nekliūdavo. Kadangi mėgstu greičiau palakstyt per kalniukus ir laukais , tai pakėliau 5 cm kėbulą ir viskas gerai pasidarė.

Dar buvau įsidėjęs sportinius monro amortikus, bet jie kažkaip per 6 mėnesius mirė, tai dėjau orginalius juodus ir kas keisčiausia, jie geriau dirba, nors apkrovą gauna plius 120 kg, ..... Pas mane gervė prieky stovi ir svertą sudaro papildomą , plius kengūriatnikas ....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariuk, kalba apie sporta eina o ne apie MPI :)

Varikliai panašūs, jei dyzelis - tai bus 4D56 arba DiD. :)jei rašo, kad kilovatų mažai, tai bus 4D56- as

Sportas lengvesnis dar truputėli.... lygtais :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Origami , Tu nesiparink, pasiturbink varikliuką, nors ten jau turi sėdėti turbina, ir duok daugiau šalto oro į filtrą. Interkulerį įsimesk, tepalui aušint ir siauresnius ratus , truptėlį siauresnius įsimesk, aš su savo 265 po 5 metų matau kur kas kame . Reikia max 235 pločio. Gali per pelkes išsileist juos iki 0,5 atmosferos.

Aš su savo 2,5 4D56 į Mėnulio kalną išsiviepęs ir per šonus kitiems einu :)... Reikia daugiau deguonies jiems ir viskas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip silpnas, triukšmingas, nedinamiškas, neekonomiškas, mano nuomone geriau MP 2, kaina panaši, o mašina tikrai geresnė ir patogesnė

O tai ka MP 2 su tuo paciu 2,5 dyzeliuku jau bus nesilpnas,netriuksmingas,dinamiskas,ekonomiskas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš akcentuoju mašinos patogumą, o kas dėl variklio tai 2,8 kiek gyvesnis variantas, ojei trumpas tai visai gerai

Komforto pas sportą tiek pat , kiek ir MP II. Bet variklis 2,8 reikalauja daugiau visapusiškų sąnaudų. Nuo kuro iki aptarnavimo .

Jei nedragini ir neužsidedi nežmoniškų kaliošų - tai 2,5 D per akis . Nes jo sąnaudos 25 proc. mažesnės negu 2,8 D ... visapusiškai .

Aš manau, kad 2,8 dyzelis tolygus V 3,0 variantui. Tada , tik pasirinkimas kuro atžvilgiu. Katrą gauni pigiau. IMHO ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na intercooleris lygtais stovi, 120 vaziuoja lengvai :)

Greičio daug jiems nereikia, 110 - 120 per akis, nėra kur čia lakstyt, tuo labiau baudos gaudo greičio mėgėjus ir žioplių dafygą kely, kurie užpjauna trajektoriją palei nosį. 10 minučių vėliau atvažiuot, tai pasaugot ir save ir kitus ir kurą :) .

Imk tą 2,5 ir nesiparink. Jei dar interkuleris yra, tai ir turbina sėdi, duoda ji jėgos pradžioj, o paskui tolygumą laikai pastovų ir viskas. Pas tą 4D56 -ą yra visa jėga prdžioje apsukų, paskui palaikymas tos masės visos. Jei jau matai žopą prieky, tai reikia laikyt 2500 apsukų ir viskas . Pavaras tik įvertint reikia . Bet reikia tada tolygiai 2500 laikyt . Jei nersi su 4 pavara į balą tai nespėsi permesti žemesnės ir tolygumo 2500 išlaikyt... Aš po 2,5 metų ir pastovių pabradų ir xbradų įsikirtau į mitsių .

Šiaip, mašinytė tai liuks, nepriklausoma pakaba daug ką duoda, o pribombasų gali prisidėt kiek nori, tik pinigais, kad lytų, tai joklmnaika .. Nuo ARB iki OME ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va čia nuotaikai pasikelt :)

Čia Laimis su savo 2,5 D ir Vitoldas su kukurųzeriu linksminasi ...

Matai, pas GRą priekinis nedalomas, tai atrodo , kad eini , kaip su greideriu. Pavažinėsi su dabartiniu, dar į kalnus nulėksi ir suprasi , kur yra prikolas :) . Aš su GRu pavažinėjau 7 - 6 metai atgal, sutinku , tankas, bet čia jau , kaip baletą šokt su kerzais :) . Mitsas yra , kaip voras, proto jį vairuojant reikia , su GRais eini ir arba - arba, kaip su MB G :) .

O jei nori , kad jis taptų nebegležnas, tai reikia litukų įmerkt paaukštinimui važiuoklės, kėbulą, majetniką sutvirtint su plokšte, amortikus gerus , kietus įsimest su spyruoklėm, blokiruočių, regvių ir atsukt vožtuvus kuro siurbly iki galo (naudos apie 18 litrų saliaros tada) .... Bet eisivisur, kaip tankas.

O visas skirtumas tarp jų, tai manevringume. Nuo tarp medžių iki greitkelių.

Pvz.: Su GR u gali smagiai kelmą su prieku apkabint arba kalvą ir viskas. O MP pakaba pasidalins į dvi dalis ir eini toliau. Ten visus priekio traukės gasdina, bet tos traukės tik vairui stabilumui skirtos, kai greitkeliais važiuoji, o bekelėje vairą rankom laisviau kaikyt reikia.

Mane gali "žudyt" dabar visi, bet aš kelias visureigių modifikacijų barankas pasukinėjęs ,galiu pasakyt kuom jie skiriasi :) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariuk - nu ką tu čia jam apie bekelę vis parini? Taigi lietuviškai parašė: Žvejys. Bekelė jau nebedomina.

TLC savi pliusai - MP kiti pliusai, bet žinok TLC turi daugiau.

Ok, Rolka :) , nebesiparinam ;) ...

 

P.s.

:girtas:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.