Pereiti prie turinio

stabdžių remontas


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas esate susidūre su tokiu gedimu arba šiaip kils kokių gerų minčių? Paskutiniu metu smarkiai pablogėjo mano UAZ stabdžiai,kadangi kalades buvau visai nesenai pakeitęs į naujas, tai pagalvojau ,kad laikas jas sukelti,bet tai nepadėjo.Stabdžių skystis nemažėjo tad įtarimą kėlė pagrindinis cilindriukas.Šiandien įdėjau naują,nuorinau visą sistemą,bet vistiek stabdžius teužpumpuoju nuo 5 karto :evil: :evil: :evil: Užpumpavus stabdžius ir laikant nuspaudus pėdalą jis "nekrenta". Atrodo ,kad Uaz paprastas kaip taburėtė , bet šį kartą nebežinau ką bedaryti :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai aiškiai viskas aprašyta. Kai pirmą kartą spaudi stabdį, kas yra? Nestabdo? Stabdžių pedalas iki galo "nueina"?. Gal nuorinti reikia pradžiai?
Paspaudus pirmus tris kartus pėdalas eina iki dugno ,tik paskui pėdalas šiek tiek "pakietėja", o nuorinau iš karto ,sistemoje oro nera.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip nebūna.

Gal pagrindinis cilindras nedirba gerai.

O nuorinai kaip? Reikia gana ilgai pedalą spaudyti ir skystį dapilti, kol oro burbuliukų nebelieka.

Stebuklų nebūna. Bet jei pagrindinis cilindras blogas, oro prisigaudo greitai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip nebūna.

Gal pagrindinis cilindras nedirba gerai.

O nuorinai kaip? Reikia gana ilgai pedalą spaudyti ir skystį dapilti, kol oro burbuliukų nebelieka.

Stebuklų nebūna. Bet jei pagrindinis cilindras blogas, oro prisigaudo greitai.

Stabdzius tvarkaus tikrai ne pirmą kartą :) O nuorinti irgi mokėjau :shock: Gal žinai kokia paskirtis keturšakio,kuris tvirtinasi prie pagrindinio cilindruko ,gal jame kokia bėda?
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ko gero atskyrimas tarp priekinio ir galinio tiltų. Kad bent vienas kontūras kritiniu atveju suveiktų. Bet jei stabdžių pedalas iš pirmo karto nesuveikia, kažkur oro yra. Gal kas protingiau patars.

Rytas protingesnis už vakarą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas ketursakis-tai signalizatorius.Kai vianme is konturu(priekiniame arba galiniame) krinta slegis,tame ketursakyje esantis cilindriukas pasislenka i mazesnio slegio puse,pastumdamas satriuka,kuris savo ruoztu ijungia slegio kritimo varlyte.Daugiau jis jokiu funkciju neatlieka,nes pas tave(pagal nuotrauka) pagrindinis cilindras su dviem bakeliais,vadinasi ir dvieju konturu.Nuorinant reikia laikytis instrukcijos ir tvarkos,kuri labai paini(del signalizatoriaus cilindriuko grazinimo i vieta)Geriausia ismesk ji ir sujunk vamzdelius tiesiogiai.Bedos turetu baigtis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eilinį kartą isitikinau,kad posakis, kas nauja nebutinai gera,labai tinka rusiškoms detalėms :evil: Šiandien įdėjau kitą naują pagr stabdžių cilindriuką ir visos bėdos dingo.Stabdžiai kaip "į sieną" :D Ačiū visiems už patarimus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eilinį kartą isitikinau,kad posakis, kas nauja nebutinai gera,labai tinka rusiškoms detalėms :evil: Šiandien įdėjau kitą naują pagr stabdžių cilindriuką ir visos bėdos dingo.Stabdžiai kaip "į sieną" :D Ačiū visiems už patarimus.

 

 

Kiek tas cilindriukas kainuoja? Pas mane irgi tokia pati beda su stadziais :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.